G: Minkä yhtyeen/laulajan keikalle menisit, jos saisit nyt valita?
Kommentit (24)
Mä menisin silti siihen Queenin konserttiin....
Vierailija #11 saivarteli nimettömänä:
Gueen??? Mä menisin silti siihen Queenin konserttiin....
Mä en saa siitä tarpeekseni, enkä sitä paitsi ole päässyt keikoille kolmeen vuoteen vaikka olis ollut Suomessakin.
näistä "elävistä" valitsisin kuitenkin Metallican. Kahdesti nähty, nyt ei päästy lähtemään, kun vauva synty toukokuussa eikä pientä haluttu jättää hoitoon tai ottaa mukaan (ois menty jollekin keski-euroopan keikoista)
Edellisen kerran oltiin Tallinnassa ja nyk.isoveli oli mummilla..
Harmi, kun ei tule nyt syksyn kiertueellaan Suomeen. Olemme lähdössä kaupunkilomalle lasten syyslomalla, ja tarkisin jo, sattuisiko olemaan samassa paikassa samaan aikaan... Mutta ei valitettavasti ole.
Elossa olevista menisin katsomaan Bon Jovia, sillä olin teininä ihan MIELETÖN fani. En ollut maassa nyt kun kävivät Suomessa, ja harmitti ihan vietävästi.
Kumpikaan näistä ei siis kuvasta musiikkimakuani, mutta haluaisin nähdä molempien esitykset; toisen maineensa ja kuolemattomuutensa takia, toisen nostalgiapläjäyksenä.
Haluaisin nähdä sen "huuman". Elviskin kyllä kävisi.
"Elossa" olevista ulkomaisista U2, kotimaisista Apulanta
Myös Kornin ja Volbeatin keikalla olisi ihanaa päästä käymään.
vääntelehtimässä ennen läpimurtoa hikisellä klubilla...
Minä myös, vaikka on monesti nähty.
En päässyt viimekesänä, joten käytiin tänä vuonna kesäkuun alussa Prahassa katsomassa.
ne oli käsittämättömän hyviä lavalla...
ja "edesmenneistä" ehdottomasti Sielunveljet
Viimeisimmästä 69 eyesien keikastakin on jo puoli vuotta aikaa, voisin mennä taas niitäkin katsomaan=)
Sellaisista, joita en koskaan ehtinyt/pystynyt näkemään keikalla, haluaisin ehdottomasti nähdä Ratsian.
ja Therapy?.
Therapy?n olen nähnyt varmaan 15 kertaa, Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Englannissa, Irlannissa, mutta niin vaan taas maistuisi.
Gogol Bordellon haaveilen näkeväni joskus.
viimeisimmän tosin näinkin aika vasta livenä
Harmittaa kun ei tänä kesänä päästy katsomaan aikataulullisista syistä... Joulukuussa oli LOISTAVA!
Kotimaisista varmaan 15 tauon jälkeen Neljä Ruusua ;)