Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdyittekö lapsena ja nuorena kotona?

Vierailija
27.08.2022 |

Itse olin kotihiiri jo lapsena. Viihdyin omissa oloissani leikkien, lukien tai vanhempieni seurassa telkkua katsellen. Teininä kuuntelin musiikkia ja kirjoittelin päiväkirjaa, piirtelin, luin paljon ja vaan haaveilin. Vanhempien kanssa tuli kateltua telkusta kaikenlaista aina Lapinlahden Linnuista saksalaisiin rikossarjoihin ja dokumentteihin. Mulla oli kavereita ja toki niidenkin kanssa vietin aikaa, mutta parhaiten viihdyin kotona. Välillä piti keksiä tekosyitä miksi en voi lähteä ulos, kun ei ne olisi ymmärtäneet, että haluan olla mieluummin kotona. Mulla oli hyvät kotiolot niin se toki vaikutti kotona viihtyvyyteen. Edelleen olen kotihiiri ja olen huomannut omassa lapsessa samaa, vapaa-ajan haluaa mieluiten relata kotona.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Omakotitalo alue. Jossa oli lapsia ja ulkonahan me leikittin.Joten viihdyin.

Vierailija
2/2 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkin hampain kaiken maailman päiväkerhoissa ja pyhäkouluissa. Koulusta en juuri pitänyt, koska sinne piti aina väkisin kammeta. Olin kade australialaisille jotka kävivät jo tuolloin etäkouluja. Läksyjen jälkeen katselin töllöä, kuuntelin radiota, tein polttopuita tai makailin kämpässä. Luonne on edelleenkin sellainen että tehdään homma valmiiksi, äkkiä omaan luolaan elpymään ja odotellaan seuraavaa pakkolähtöä. Ammattikoulun ja intin jälkeen olin enemmän ihmisten ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme