Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko mennä ulos -palstailijat

Vierailija
23.07.2026 |

Mikä on pointtina itse palstalle kirjoittaessa kirjoittaa keskusteluihin muille kehotuksia mennä ulos? Eikö tällainen kirjoittaja tajua kuinka typerältä kuulostaa paheksuessaan muiden palstailua samalla kun itsekin palstailee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain joillakin tapa yrittää lopettaa keskustelu, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
2/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin jo lekillä.,kun on viileämpää.Yritä sinäkin keksiä positiivisia aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin jo lekillä.,kun on viileämpää.Yritä sinäkin keksiä positiivisia aiheita.

lenkillä siis

Vierailija
4/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lenkillä siis

Onko sinulla tarve aina ilmoittaa palstalla muille siitä, jos olet poistunut kotoasi lenkille? Et usko että muut pystyvät siihen ilman erillisiä ilmoituksia?

Vierailija
5/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AP käydä välillä vaikka kävelyllä m

Vierailija
6/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tännehän ei voi kirjoitella muualta kuin kotoa pöytätietokoneella...

Vierailija
7/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö osaat mennä ulos vain jos äiti tai joku muu siihen kehottaa? Ja kuvittelet että muiden kohdalla on sama juttu?

Vierailija
8/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö osaat mennä ulos vain jos äiti tai joku muu siihen kehottaa? Ja kuvittelet että muiden kohdalla on sama juttu?

Kannattaa käydä välillä happihypyllä kun noin menee tunteisiin.

Vierailija
9/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tännehän ei voi kirjoitella muualta kuin kotoa pöytätietokoneella...

Niinpä. Niin vanhanaikaista kirjoitella tuollaisia kehotuksia. Mutta ehkä tuollaiset henkilöt eivät sitten ole pöytäkoneensa äärestä vuosikymmeniin poistuneet.

Vierailija
10/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhiä ja itseään muita parempina pitäviä ihmisiä riittää. Eivät he tajua kuinka koomisia he muiden silmissä ovat tehdessään samaa mistä muita paheksuvat.

Vierailija
11/11 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko itse mennä ulos sen sijaan, että latelee muille tällaisia ohjeita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan