Paras android-puhelin tällä hetkellä
Mikä olisi paras android-puhelin tällä hetkellä? Mieluiten alle 700 €. Tärkein ominaisuus on hyvä kamera.
Kommentit (72)
En tiedä parhaasta. Olen tyytyväinen Samsung Galaxyyn A35. On hyvä kamera.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä jää sinne kaupan hyllylle, kun valitset sittenkin Applen.
En ole vieläkään saanut keneltäkää vastausta, miksi apple on niin ylivoimainen, vaikka olen kuinka yrittänyt kysellä. Ainoa vastaus on vain "no koska se on apple". Se ei mielestäni oikein riitä. Osaisitko sinä vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään saanut keneltäkää vastausta, miksi apple on niin ylivoimainen, vaikka olen kuinka yrittänyt kysellä. Ainoa vastaus on vain "no koska se on apple". Se ei mielestäni oikein riitä. Osaisitko sinä vastata?
Status-arvo, siinäpä se. Applen tuotteet viestivät käyttäjänsä laatutietoisuudesta ja varakkuudesta, vähän samoin, kuin Audi, Mercedes jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta en luovu, Apple, Audi ja anustappi.
Galaxy s22 ultra on paras, mutta halvimmatkin yli 1000 euroa. Kamera on huippua.
Tämä 150 euroa maksanut 5g Xiaomi redmi on erittäin hyvä. Vuosi sitten olisi hinta ollut 250. Onneksi uusin kännykän vasta nyt. En todellakaan laita puhelimeen "tonnia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status-arvo, siinäpä se. Applen tuotteet viestivät käyttäjänsä laatutietoisuudesta ja varakkuudesta, vähän samoin, kuin Audi, Mercedes jne.
Olen tässä taas ihmetellyt, että missä se laatu näkyy Macin läppäreissä. Apple on rikkonut Catalinan jälkeen Safarin niin pahoin, että nettiselaus on sillä täysin mahdotonta saittien jumittaessa tai latautuessa väärin. Sitä ennen kolme vuotta putkeen myivät koneita, missä oli sekundanäppis.
Mä olen luullut että nykyään alkaa olla jo vähän noloa brassailla merkeillä. Että ostat jotain _vain_ koska se on tiettyä merkkiä. Kestävä kehitys, kierrätys, säästäminen yms. alkaa olla aika paljon trendaavampia arvoja.
Toimiiko muuten iphone ja joku muu läppäri kuin mac yhteen mitenkään? Vai pitäiskö molemmat olla applea?
Mikä tahansa malli on hyvä, kun sen vaihtaa mahdollisimman nopeasti iPhoneen.
Ainoa valmistaja, jonka toiminnassa on jotain järkeä.
Sori, näin se vain on.
Ketä tämä "trendaus" kiinnostaa/hyödyttää?
Ihan oikeasti? Pelkkää turhanpäiväistä oman pienen egon kohottamishommaa = turhaa!
Puhun ja käytän niillä vehkeillä, jotka käteen sopivat ja budjettiin.
Ei mulla muuta.
Auttakaa nyt tietämätöntä