Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset ja työttömät, minne talveksi ?

Vierailija
26.08.2022 |

Minne te muut eläkeläiset ja työttömät suuntaatte ensi talveksi pois käyttämästä sähköä Suomessa ?

Ajattelin itse mennä Kanarialle, sinne tullee sähkö Marokosta ?
Jos sielläkin on sähkönsäästö käynnissä niin sitten Thaimaa tai Meksiko. Australia tai Uusi Seelantikin voisi olla vaihtoehto. Intian ja Vietnamin suljin pois liian venäjämielisinä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa puuta, turvetta ym. Riittää.. Kotona ollaan.

Vierailija
2/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tehtiin joku pieni kioskimurto tai vastaava, niin sai sopivan mittaisen vankilatuomion, niin ei tarvinnut olla talvea taivasalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalle. Muuhun ei ole varaa.

Vierailija
4/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnostanut mökkiä talviasuttavaksi. Eli sinne. Puulla lämmitän, sähköt varalla.

Ei tule heräteostojakaan, kun kaupat kaukana. Rahaa säästyy, ja samalla tulee, kun olen antanut kaupunkiasunnon vuokralle.

Mikä voisi mennä pieleen?!

Vierailija
5/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnostanut mökkiä talviasuttavaksi. Eli sinne. Puulla lämmitän, sähköt varalla.

Ei tule heräteostojakaan, kun kaupat kaukana. Rahaa säästyy, ja samalla tulee, kun olen antanut kaupunkiasunnon vuokralle.

Mikä voisi mennä pieleen?!

Vierailija
6/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan tehtiin joku pieni kioskimurto tai vastaava, niin sai sopivan mittaisen vankilatuomion, niin ei tarvinnut olla talvea taivasalla.

Joo, se on kilikali: rikotaan kuuluvasti ikkunat, että joku hälyttää pollet paikalle. Näön vuoksi kannattaa pidellä käsissään jotain vähäpätöistä "anastettua", että linnatuomio varmasti rapsahtaa.

Vierailija
7/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä ihan pysyvästi. Ei täällä pöpilässä enää pysty olemaan.

Vierailija
8/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omassa kodissa ajattelin asua.

T. Työtön

Vierailija
9/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin asun tulevankin talven omakotitalossamme, mieheni kanssa. Niinkuin tähänkin asti

Niin monesta vastoinkäymisestä on tässä elämässä selvitty, etteiköhän se yksi energiansäästö ja inflaatio vuosi mene siinä, ihan kylkiäisinä.

N.70 eläkeläinen

Vierailija
10/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin asun tulevankin talven omakotitalossamme, mieheni kanssa. Niinkuin tähänkin asti

Niin monesta vastoinkäymisestä on tässä elämässä selvitty, etteiköhän se yksi energiansäästö ja inflaatio vuosi mene siinä, ihan kylkiäisinä.

N.70 eläkeläinen

Ylen uutisen mukaan hinnankorotukset eivät jää yhteen vuoteen. Menee ainakin vuoteen 2024 ja sittenkin on epäselvää, palataanko täällä koskaan takaisin halvan energian aikakauteen. Muutto Kanarialle voi olla ihan järkevä ajatus - ja unohtaa oma maa mansikka -pohdiskelu.

Vierailija
11/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.70 eläkeläinen

Ylen uutisen mukaan hinnankorotukset eivät jää yhteen vuoteen. Menee ainakin vuoteen 2024 ja sittenkin on epäselvää, palataanko täällä koskaan takaisin halvan energian aikakauteen. Muutto Kanarialle voi olla ihan järkevä ajatus - ja unohtaa oma maa mansikka -pohdiskelu.

Asuin aiemmin Välimeren saarella. Sähkö oli siellä kallista jo silloin, ja asunnot kylmiä talvella. Muutin sitten Suomeen, enkä ole katunut.

Vierailija
12/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ollaan Itä-Helsingissä vuoden ajoista riippumatta tai juhlapyhistä..

Vierailija
13/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu sähkö vuokraan. Aion silti säästää parhaani mukaan.

Vierailija
14/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplle tiedoksi, että työttömyystukia ei makseta ulkomaille.

Vierailija
15/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen kotona, haalarit päällä ja peiton alla. Olihan tuo miesystävä, mutta näyttää sitä kiinnostavan muut naiset niin paljon että olkoot.

Vierailija
16/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet tulevat pankkitilille ja ne voi nostaa automaatista Kanarialla tai maksella kortilla.

Vierailija
17/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun hakee töitä ja lähettää ne neljä hakemusta kuukaudessa. Toki jos tärppää pitää ottaa työ vastaan.

Vierailija
18/21 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun hakee töitä ja lähettää ne neljä hakemusta kuukaudessa. Toki jos tärppää pitää ottaa työ vastaan.

Aiotko hakea mahdottomia töitä?

Vierailija
19/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen väkisin sukulaisten sohvalle.

Vierailija
20/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista työtä olekaan johon vastentahtoisesti haastattelussa käyttäytynyt otetaan. Vink vink.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan