Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti mökille ja koko viikonloppu yksin!

Vierailija
26.08.2022 |

Aikaa touhuta ja järjestellä omia juttuja, samalla viiniä vähän siemaillen.
Ja ennen kuin joku tekee lastensuojeluilmoituksen , ilmoitan että kuopus on jo melkein 13 vee ja todennäköisesti menee nukkumaan tosi aikaisin. Eikä ole heitteillä, kun en kotoa poistu muuta kuin sitä viiniä ostamaan.

Hyvää viikonloppua :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinder päälle 😉

Vierailija
42/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä liitto, kun molemmat ova innoissaa omissa oloissaan. 

Ehkä se läheisriippuvaisista ihmisistä tuntuu kauhealta ajatukselta olla erillään. 

Mun exä itki ovella kun yritin lähteä yksin mökille. Melkein vuoden kestin sitä sekoilua ennenkuin erosin. Kumma kyllä sitten kun lähdin lopullisesti hän ei itkenyt perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies panee sen eksää siellä mökillä. Tai työkaverinaista. Ihan tiedoks vaan. Sitten kotona näyttelee että kaikki hyvin jotta pystyy elää sekä vaimon että salarakkaan kanssa. 

-mies

Mitä sitten?

Vierailija
44/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tehdä mun puolison kotona ollessa ihan sellaisia asioita, joita haluan. Samoja asioita teen, kun olen yksin. Olis aika ikävää, jos mun puoliso estäis mua tekemättä asioita tai en muka kehtais tehdä sen edessä jotain, mitä haluan.

Ei muakaan kukaan estä, mutta silti yksin ollessa tulee tehtyä enemmän omia juttuja häiriöttä. 😀 Oli se sitten jotain kauneudenhoitojuttuja, leffa- tai sarjamaratonia, tietyn musan kuuntelua koko päivän tms.

Vierailija
45/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tehdä mun puolison kotona ollessa ihan sellaisia asioita, joita haluan. Samoja asioita teen, kun olen yksin. Olis aika ikävää, jos mun puoliso estäis mua tekemättä asioita tai en muka kehtais tehdä sen edessä jotain, mitä haluan.

Sama lukuun ottamatta sitä, että hän katsoo televisiota. Siis ohjelmia televisiosta, parhaillaan jotain urheiluruutua tms. Hänen poissaollessaan minä valtaan television ja katson sieltä omia juttujani (Areena, Netflix). Voisin tottakai hankkia oman television omaan työhuoneeseeni (jossa on tilaa myös sohvalle, vaikka en sellaista toistaiseksi ole hankkinutkaan), mutta en koe tarvitsevani säännöllisesti.

Jostain syystä on myös tullut tavaksi puolison poissa ollessa syödä sellaisia ruokia, mitä normaalisti en koskaan syö; "hemmotteluruokaa".

Vierailija
46/46 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tinder päälle 😉

Teinieinarien ja -emilioiden mahdotonta ymmärtää, että joku voisi haluta viikonlopulta ihan vain yksin (tai lapsen kanssa) kotona olemista. Viimeinen asia mitä itse kaipaisin silloin, kun puoliso on kavereillaan saunaillassa tai mökillä tms, olisi se, että pitäisi laittautua ja treffata joku vieras ihminen.

ei-ap