Mies lähti mökille ja koko viikonloppu yksin!
Aikaa touhuta ja järjestellä omia juttuja, samalla viiniä vähän siemaillen.
Ja ennen kuin joku tekee lastensuojeluilmoituksen , ilmoitan että kuopus on jo melkein 13 vee ja todennäköisesti menee nukkumaan tosi aikaisin. Eikä ole heitteillä, kun en kotoa poistu muuta kuin sitä viiniä ostamaan.
Hyvää viikonloppua :)
Kommentit (46)
Ensinnäkin kerrot otsikossa että mies lähtee ja saat olla yksin, et kuitenkaan ole yksin jos lapsi on kotona ja ilmeisesti kaikkien pitää olettaa otsikosta se että kun sinulla on mies on myös lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö insinöörimiehesi hetekasta väsäämän mekaanisen panokoneen sängyn alta tositoimiin? Vai tuleeko Woltti-Jamal käväisemään.
Tässä on kylläkin pointtina se että saa pitää ne housut jalassa koko vkl.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä liitto, kun molemmat ova innoissaa omissa oloissaan.
Joskus yksinolo tekee hyvää, myös parisuhteessa eläville. Kokeilisit sinäkin.
Onneksi olkoon. 😁 On luksusta olla välillä muutama päivä yksin ja tehdä omia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kerrot otsikossa että mies lähtee ja saat olla yksin, et kuitenkaan ole yksin jos lapsi on kotona ja ilmeisesti kaikkien pitää olettaa otsikosta se että kun sinulla on mies on myös lapsi.
No se on meidän vauva, vaikka noin vanha. Ei ole ihmislajia :)
ap, ensimmäisen viinilasillisen äärellä.
Tiedättekö, teen kaikkea mitä ei voi tehdä kun mies kotona. Aloitin paistamalla tomaattisilakoita uunissa. Mies ei kestä hajua
ap
Mä voin tehdä mun puolison kotona ollessa ihan sellaisia asioita, joita haluan. Samoja asioita teen, kun olen yksin. Olis aika ikävää, jos mun puoliso estäis mua tekemättä asioita tai en muka kehtais tehdä sen edessä jotain, mitä haluan.
Mä en kans malta odottaa, että mies on välillä poissa viikonloppuja. Olen siinä pisteessä että ei edes ahdista ajatus siitä, että "panee eksäänsä" tai muuta sellaista. Haluan vain omaa rauhaa. Tehköön äijä mitä tekee.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö insinöörimiehesi hetekasta väsäämän mekaanisen panokoneen sängyn alta tositoimiin? Vai tuleeko Woltti-Jamal käväisemään.
Tässä on kylläkin pointtina se että saa pitää ne housut jalassa koko vkl.
Insinöörimies meni melkein oikein.
ap
(melkein insinööri itsekin)
Vuosikausia oltu yhdessä niin KAI sitä kaipaa omaa aikaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tehdä mun puolison kotona ollessa ihan sellaisia asioita, joita haluan. Samoja asioita teen, kun olen yksin. Olis aika ikävää, jos mun puoliso estäis mua tekemättä asioita tai en muka kehtais tehdä sen edessä jotain, mitä haluan.
Kyllä sitä tulee ihan kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä ajateltua asioita sen toisenkin kannalta ja esimerkiksi tomaattisilakoita en paista uunissa, jos mies kotona. Inhoaa jostain syystä hajua. Ei ole kyse siitä, että mies estäisi minua tekemästä jotain. Se ei onnistu, olen kohtalaisen temperamenttinen ihminen. Kyse on ihan vaan toisen huomioonottamisesta ja diplomatiasta.
ap *sata vuotta naimisissa*
Aika monen mies poistuu viikonlopuksi autotalliin ja tulee sieltä sunnuntai-iltana takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, puristeletko finnejäsikin sun puolison edessä? Mä en ainakaan. Lisäksi tykkään esim. laulaa ja puhua ääneen kun oon itekseni, häiritsee kyllä jos joku kuuntelee. Musta tää on täysin normaalia, ei tarvitse olla parisuhteessa mitään "vikaa" jos näin ajattelee. Joskus on vaan vapauttavaa olla itekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, puristeletko finnejäsikin sun puolison edessä? Mä en ainakaan. Lisäksi tykkään esim. laulaa ja puhua ääneen kun oon itekseni, häiritsee kyllä jos joku kuuntelee. Musta tää on täysin normaalia, ei tarvitse olla parisuhteessa mitään "vikaa" jos näin ajattelee. Joskus on vaan vapauttavaa olla itekseen.
Joo kyllä puristelen. Samassa tai toisessa huoneessa. Puristan myös puolisoni mustapäitä. Ja lauleskelen hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies panee sen eksää siellä mökillä. Tai työkaverinaista. Ihan tiedoks vaan. Sitten kotona näyttelee että kaikki hyvin jotta pystyy elää sekä vaimon että salarakkaan kanssa.
-mies
Kun näin tämän aloituksen, mietin, että kauankohan menee, että joku kirjoittaa tällaisen vastauksen. Ei mennyt kauaa.
PS. Kaikki tietää, että olet nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies panee sen eksää siellä mökillä. Tai työkaverinaista. Ihan tiedoks vaan. Sitten kotona näyttelee että kaikki hyvin jotta pystyy elää sekä vaimon että salarakkaan kanssa.
-mies
Kun näin tämän aloituksen, mietin, että kauankohan menee, että joku kirjoittaa tällaisen vastauksen. Ei mennyt kauaa.
PS. Kaikki tietää, että olet nainen
Ap kommentoi sen verran, että taitaa olla ihan teknisestikin mahdotonta terveydellisistä syistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä puristelen. Samassa tai toisessa huoneessa. Puristan myös puolisoni mustapäitä. Ja lauleskelen hänen seurassaan.
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen mies poistuu viikonlopuksi autotalliin ja tulee sieltä sunnuntai-iltana takaisin.
Aika stereotypinen ajattelutapa, teepä päivitys nykypäivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Ei se kovin ällöö voi olla, ku ihmiset nyt vaan puristelee niitä, samoin kosmetologit ja youtubessa ja telkkarissa vaikka kuinka monet ja sitä katsotaan.
Kaikki ei ota sellaista riesaa kun muitakin vaihtoehtoja on. Lällällää.