Mies, haaveiletko koskaan töissä että töiden jälkeen kotiin mennessä vaimosi odottaisi sinua makuuhuoneessa paljas pylly pystyssä?
Kommentit (45)
Ihana ajatus! <3 Se ongelma tuossa on tosielämässä, että vaikka näky on ihana, niin mulla ei ala seisomaan yleensä pelkästä katsomisesta. Tunne on aika keskeinen tekijä miehillekkin. Jos ajatukset on puoliksi vielä töissä, niin ei nouse pelkästä katsomisesta, vaikka tykkäisi näkemästään.
Viestejä etukäteen ja vihjailua. Siten saa parhaan tuloksen. Kun osaa edes vähän odottaa mitä oven takaa löytyy. Itse ainakin tunnustan että jos töissä on ollut ihan paska päivä, niin hetki pitää keräillä töiden jälkeen ennenkuin saa mitään aikaiseksi. Ja jos silloin oven takana tuollainen, vaikkakin varsin mukava yllätys, niin se saattaa mennä ihan pilalle kun ei sitä vaan saa napista käännettyä oikeaa tunnelmaa päälle. Ja seurauksena naiselta täys jäätyminen vastaisuudessa tuollaisiin yllätyksiin,"kun et silloin kerrankaan tykännyt..." Eli pelisilmää kannattaa käyttää. Ja vähän haistella fiiliksiä etukäteen...
Kyllä haaveilen ja ehdottelen silloin harvoin kun tähän olisi mahdollisuus. Suhteen ensimmäisinä vuosina tätä tapahtuikin mutta eipä vaimoa enää nykyään seksi kiinnosta kanssani kun lapsiluku on täynnä :(
Oijjoij. Toi on kyllä parhain päiväuni. Näen jo kauniit häppärit riippuvan takaapäin katsottaessa!
On odottanu kun ollaan pantu viestejä ja näin sovittu. Olen saanut kuvan että täällä odotan ja lämmittelen hyvä että kerkeää saada housut pois kun kotiin tulen