Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haaveiletko koskaan töissä että töiden jälkeen kotiin mennessä vaimosi odottaisi sinua makuuhuoneessa paljas pylly pystyssä?

Vierailija
26.08.2022 |

Vai et?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikeastaan heti töistä tullessani mutta niin että ollaan saunottu ja lapset nukkumassa, niin mielelläni otan vastaan ja joskus on jopa näin käynytkin😋 En nyt kyllä suuttuisikaan vaikka olisi töistä tullessaankin.

Vierailija
22/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi aika lailla tuolleen kun lähdin normaalia aiemmin töistä kotiin. Vaimo oli kotona etätöissä ja lopetti työpäivänsä sillä sekunnilla kun näki minut. Tuumasi että meillä on yli tunti yhteistä aikaa ennen kuin lapset pitää hakea päiväkodista. Kipaisin äkkiä suihkussa kun olin niin hikinen ja kun sitten tulin suihkun raikkaana makkariin niin vaimo odotti siellä haarat levällään itseään sormeillen. Sehän meni sitten käsi- ja suuseksiksi molemmin puolin. Vaimo nieli jokaisen pisaran. Paras tapa aloittaa viikonloppu! Sovittiin että useamminkin hyödynnetään tälläset tilaisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaveilen

Vierailija
24/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen töissä ihan muista asioista...

Vierailija
25/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten toivon, että hän pieree naamaani ja kulliini

Vierailija
26/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten toivon, että hän pieree naamaani ja kulliini

Sama toive täälläkin

Vierailija
27/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä on pantu. Jäi avaimet kotiin töistä tultaessa soitin ovikelloa. Vaimo tuli avaamaan oven minut nähtyään nosti leninkiä ja näytti että alla ei ollut mitään. Kaaduimme heti eteisen lattialle. Naimme kuin jänikset. Jäimme halamaan lattialle toisiamme hetkeksi.

Vierailija
28/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat on näin tehtykkin.

Vierailija
29/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paha tuokaan haaveena, mutta oikeastaan haaveilen että hän tulisi ovella vastaan ohuessa paidassa ilman liivejä (pienet rinnat ja pystyt nännit aina toppauksien alla piilossa, mitä tuhlausta), lyhyessä hameessa (ei koskaan hameita) ja ilman pikkareita tai olemattoman pienissä pikkareissa (sloggit hyvä jos saa suihkun ajaksi jalasta). Aina voi haaveilla.

kerroit juuri monta hyvää syytä vaihtaa naista. Ei paljoa innosta nainen joka ei käytä hameita koskaan saati oleskele ilman pikkareita

Vierailija
30/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paha tuokaan haaveena, mutta oikeastaan haaveilen että hän tulisi ovella vastaan ohuessa paidassa ilman liivejä (pienet rinnat ja pystyt nännit aina toppauksien alla piilossa, mitä tuhlausta), lyhyessä hameessa (ei koskaan hameita) ja ilman pikkareita tai olemattoman pienissä pikkareissa (sloggit hyvä jos saa suihkun ajaksi jalasta). Aina voi haaveilla.

kerroit juuri monta hyvää syytä vaihtaa naista. Ei paljoa innosta nainen joka ei käytä hameita koskaan saati oleskele ilman pikkareita

En nyt ihan 26 vuoden ja kolmen lapsen jälkeen viitti mennä sanomaan, että se on moro, kun ei pimppi näy. On tässä muutakin ehditty yhdessä puuhata vuosien varrella, niin eiköhän nuo tulevatkin vuodet kestä.

Vierailija
31/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielikuvitus ihan mahdottomiin taivu.

Vierailija
32/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasit juuri fantasiani! Yli 20v oon tuota odottanut, muttei toistaiseksi koskaan tapahtunut.

Vierailija
33/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haveilen, tosin haluaisin että vaimolla olisi sisällä vieraan spermat jotka valuisivat ulos hiljalleen...

Vierailija
34/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttösenä, joku 21 v, niin heittäydyin rietastelemaan elikkä pistin seksikästä päälleni ja menin maate ulko-oven luo.

Ruoto pystyssä.

Ukkoseni pelästy niin ettei mitää munaa kyllä antanut ainakaa. Ikää hällä joku 23 v sillon.

Ihan kuin mun mikki hiiri! Tosin hän on jo +40.

Vierailija
35/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on pari kertaa käynyt. Tosin vuosia vuosia sitten.

Vierailija
36/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mihame, saumasukat, piikkikorot, luisto kunnossa ja on tekevinään jotain.

Vierailija
37/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile että vaimo olis pylly pystyssä odottamassa, vaan meillä remppaa tekevä nuori komea handyman.

Vierailija
38/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran soittanut töistä tai työmatkalta , että olen tulossa kotiin. Olen pyytänyt vaimoa olemaan ilman pikkuhousuja valmiina pillu pesemättömänä ja märkänä. Kiimaisena sellaista pillua on kiihottavaa nuolla ja naida. Ja aina hän on suostunut ja ollut hyvin himokas ja kiihkeä.

Vierailija
39/45 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon tilalle saisi vaihtaa jonkun nuoremman ja timmimmän, sitten kelpaisi 😛

Samaa ajattelee vaimo sinusta ja isomman vehkeen kera.

Vierailija
40/45 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina vaimo oli tullu kotiin hyvissä ajoin. Oven avattuani hän tuli eteiseen ratsastus housut päällä ja jalassa ratsastus saappaat. Päällään hänellä oli tumma blatzeri. Tuli luokseni ja suuteli. Sen jälkeen imi 2 fritsua kaulaan. Kuiskasi korvaan että olen hänen niin kauan kun jäljet ovat kaulassa. Käski minua suutelemaan saapasta. Tehostukseksi hän antoi litsarin poskelle. Sitten hän käski minua ottaman vaatteet pois ja käymään suihkussa. En ehtinyt kunnolla kuivaamaan itseäni kun Hän käski minun tulemaan olohuoneeseen. Hän määräsi minua runkkaamaan itseäni. Välillä käski nopentaa tahtia välillä hiljentämään. Kielsi lukemasta. Sitten lähdimme kauppaan minut käski laittamaan gollege housut jalkaan ilman alushousuja. Ja t paidan päälle. Kaluni seisoi koko ajan pitkän runkkauksen jälkeen muut asiakkaat kyllä huomasivat sen. Kotiin aja essani hän laittoi kätensä housujeni sisääle ja leikitteli kalullani oli välillä pakko pysähtyä linja-auto pysäkille. Hän käski heti jatkamaan ajoa. Kotiin tultaessa hn määräsi minua ottamaan ratsastus saappaat poi hänen jalastaan. Sitten hän otti housut ja alus housut pois jalastaan ja laittoi saappaat takasin jalkaan. Määräsi minua laittamaan ostokset kaappiin ja ottamaan vaatteeni pois. Hän nojasi sohvan selkänojaan ja pyllisti ja käski minua naimaan häntä takaapäin. Ei kestänyt hänen kiusaamisen takia edes 5 sekuntia kun laukesin. Kullini sykki ja sykki. Se tuntui kuin taju lähtisi. Vaimoni nauroi minulle ja vaati minua heti jatkamaan. Sanoin en pysty. Hä antoi 2 kunnon litsarin poskelle ja otti hevos raipan kaapista. Sitoi käteni leuanveto tankoon joka oli sisäoven pielessä. Löi 2 kertaa tosi kovaa raipalla takapuoleen huusin kivusta. Hän tuli viereeni ja hieroi vasemmalle kädellä Kaluni. Ei seiso hän sanoi ja löi piiskalla viellä 2 kertaa. Huusin taas kivusta hän sylki kasvoihini ja rupesi runkkaamaan Kaluni. Kun se osoitti elon merkkejä irrotti hän käteni ja käski minua paneman häntä takaapäin. Nyt kesti kauenmin. Panon jälkeen Hä käski minun istua keittiön tuoliin se oli vaikeaa raipan iskujen jälkeen hän tuli luokseni ja nuoletti karvaista pilluaan. Nuolin spermaisia karvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi