Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ja deittikulttuuri

Vierailija
26.08.2022 |

Olen nyt kokeillut tinderia muutaman kuukauden ja treffeillä käynyt kahdesti ja saanut kahdet oharit(!?)

Suoraan sanottuna ihmetyttää miten vaikeaa treffeille pääseminen onkaan! Ajattelin että olisi mukavaa kokeilla tavata vaikka ihan vain vaivattomasti kahvikupposen merkeissä tai jotain muuta todella simppeliä, mutta ei...ilmeisesti kaikki etsivät vain seksiseuraa, josta on biossani maininta etten hae ensisijaisesti sellaista.
Niin ja koska tämä tulee varmasti esiin jos keskustelua aiheesta syntyy, niin olen hoikka ja moni on kehunut ulkonäköäni, joten en usko että tällä tasolla olisi kyse siitä että olisin niin epäviehättävä että kaikki johtuisi siitä.

Kommentit (232)

Vierailija
1/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti nuo oharit ihmetyttävät...mikä ihme voi olla syynä sille että on sovittu tapaaminen...mies vastaa chatissa ihan tavallisesti esimerkiksi treffipaikan sopimista yms. ja sitten ihan viimehetkellä tuleekin viestiä että enpäs tulekaan, sori...

Vierailija
2/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomessa vastaavaa. Halutaan vaan jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti nuo oharit ihmetyttävät...mikä ihme voi olla syynä sille että on sovittu tapaaminen...mies vastaa chatissa ihan tavallisesti esimerkiksi treffipaikan sopimista yms. ja sitten ihan viimehetkellä tuleekin viestiä että enpäs tulekaan, sori...

Tai sitten ei edes peruta vaan poistetaan vaan match ja kadotaan taivaan tuuliin..

Vierailija
4/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vielä niitä yksisarvisia (kirurgilentäjiä joilla sixpäkki) etkä oikeita miehiä, opit myöhemmin, tai et opi ja epäonnistumiset jatkuu

Vierailija
5/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität vielä niitä yksisarvisia (kirurgilentäjiä joilla sixpäkki) etkä oikeita miehiä, opit myöhemmin, tai et opi ja epäonnistumiset jatkuu

Ihan tavalliset duunarit, työttömät, lyhyet ja kaljut tekee ihan samaa. Olen saanut pakit jokaiselta näistä.

N40

Vierailija
6/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesta riippumatta, tätä tapahtuu usein. Syitä;

1. on tultu toisiin ajatuksiin ulkonäöstä tai iästä, joka on ollut hyväksyttävän rajamailla

2. Löytyi parempaa seuraa

3. Pupu tuli pöksyyn; deittiä pidetään liian viehättävänä tai vaativana seurana.

Vierailija
7/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, samaa mietin itsekin. Ap yrittää vain niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset yrittävät. Niillä miehillä on varaa tehdä ohareita.

Vierailija
8/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo saamaton äijä. Onks sul kaljamaha, kalju ja suunympärillä parta? Ja tyylittömät vaatteet? Jos vastasit edes yhteen kyllä, niin tuskin heruu.

Vierailija
9/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viddu siinä seksissä on vikana? Jos oon ollut 20 vuotta ilman seksiä niin voihan sitä ottaa erän vaakamamboa ja katsoa siinä samalla onko kemiaa.

Win-Win tilanne kaikille.

M44

Vierailija
10/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan niin naiivi sentään ole, jopa päinvastoin :)

-ap

Vierailija
11/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammatti tee alfaa vaan luonne ja ulkonäkö.

Naiset ovat lähes kaikki samanlaisia ja niiden motiivit ovat evolutiivisia.

Jos tavoittelet tavoiteltua, niin mitö sulla on tarjottavaa sen jälkeen, kun se on saanu sulta pimperoa?

Olet aina korvattavissa

Vierailija
12/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä viddu siinä seksissä on vikana? Jos oon ollut 20 vuotta ilman seksiä niin voihan sitä ottaa erän vaakamamboa ja katsoa siinä samalla onko kemiaa.

M44

Mutta omalla kohdallani viimekerrasta ei ole kovin kauaa, joten en ole valmis ainakaan vielä menemään sänkyyn heti ja kenen kanssa hyvänsä. Joten se olisi enemmänkin vain sinun voittosi.

-ap

Vierailija
13/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Paskapuhetta. Jos et ole saanut pildee, niin pidät huolen siitä, että sulla on olemassa vakkari.

Vierailija
14/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Tinderissä on valtava kohtaamisongelma.Väärät ihmiset matchailevat keskenään. Itselläni on meinaa ihan päinvastaisia kokemuksia. Profiilissani ilmoitan, etten etsi mitään vakavaa, enkä halua parisuhdetta. Kukaan ei ole koskaan tehnyt ohareita, mutta jokainen on halunnut aina "enemmän". Eli hyvällä lykyllä ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen on alettu penäämään seurustelua.

Tämä ei todellakaan voi johtua mistään sellaisesta, että olisin niin käsittämättömän upea, että kaikki haluavat minut. Olen ihan tavallinen. 

Vierailija
15/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että Tinderissä on valtava kohtaamisongelma.Väärät ihmiset matchailevat keskenään. Itselläni on meinaa ihan päinvastaisia kokemuksia. Profiilissani ilmoitan, etten etsi mitään vakavaa, enkä halua parisuhdetta. Kukaan ei ole koskaan tehnyt ohareita, mutta jokainen on halunnut aina "enemmän". Eli hyvällä lykyllä ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen on alettu penäämään seurustelua.

Tämä ei todellakaan voi johtua mistään sellaisesta, että olisin niin käsittämättömän upea, että kaikki haluavat minut. Olen ihan tavallinen. 

Et sinä ole upea vaan sun pimperos. Älä sekoita näitä kahta

Vierailija
16/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä 80-20 sääntöä vaikka se on tieteellisesti todistettu tilastojen kautta.

Vierailija
17/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimeisin tinderkokemus oli niin järkyttävä, etten jaksa enää uskoa mihinkään. naimisissa oleva mies joka siis esiintyi vapaana ja mukavana etsien normaalia treffiseuraa. Sanoi vaan että täässä on ollut vähän säätöä ja en ole valmis muuttamaan yhteen. Mutta muuten siis ok. Kesti pitkään chattailua ennen kuin aloin epäilemään. Profiiliteksti oli siis erittäin mukava ja järkevä. MIIISSÄÄÄN vaiheessa ei vilahtaneet lyhenteet kuten fwb, bdsm, ons.

Selvisi lopuksi, että haluaa vain "ilmaista seksiä".  Tottakai kun saman ikäiset samalta paikkakunnalta, niin tinderöinnin päätyttyä sain kuulla, että on muuten naimisissa edelleen. Esiintyi siis "lempinimellään", vähän sillai että Ville vaan, kavereiden kesken. Ennen kun heitin ulkoavaruuten sanoin, että tiedän muuten kuka olet.

Ei siinä mitään, olisin voinut olla kiinnostunutkin seksisuhteesta - ongelma on vaan se että kun ensin aloittaa jutellen kaikesta muusta ja tuntuu että, jes nyt on hyvä ja fiksu tyyppi. Sit on vaikea ikään kuin muuttaa suuntaa, koska ajatusmaailma on lähtenyt toiseen suuntaan ja eräänlainen tinderkaveruus on jo syntynyt. Ei sit voi enää yhtäkkiä sanoa, että mä haluun että tuut hotelliin paikkakunnalle X panemaan. Naiselle jonka oikean suhteen hakua on ensin ollut ymmärtävinään.

Vierailija
18/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun viimeisin tinderkokemus oli niin järkyttävä, etten jaksa enää uskoa mihinkään. naimisissa oleva mies joka siis esiintyi vapaana ja mukavana etsien normaalia treffiseuraa. Sanoi vaan että täässä on ollut vähän säätöä ja en ole valmis muuttamaan yhteen. Mutta muuten siis ok. Kesti pitkään chattailua ennen kuin aloin epäilemään. Profiiliteksti oli siis erittäin mukava ja järkevä. MIIISSÄÄÄN vaiheessa ei vilahtaneet lyhenteet kuten fwb, bdsm, ons.

Selvisi lopuksi, että haluaa vain "ilmaista seksiä".  Tottakai kun saman ikäiset samalta paikkakunnalta, niin tinderöinnin päätyttyä sain kuulla, että on muuten naimisissa edelleen. Esiintyi siis "lempinimellään", vähän sillai että Ville vaan, kavereiden kesken. Ennen kun heitin ulkoavaruuten sanoin, että tiedän muuten kuka olet.

Ei siinä mitään, olisin voinut olla kiinnostunutkin seksisuhteesta - ongelma on vaan se että kun ensin aloittaa jutellen kaikesta muusta ja tuntuu että, jes nyt on hyvä ja fiksu tyyppi. Sit on vaikea ikään kuin muuttaa suuntaa, koska ajatusmaailma on lähtenyt toiseen suuntaan ja eräänlainen tinderkaveruus on jo syntynyt. Ei sit voi enää yhtäkkiä sanoa, että mä haluun että tuut hotelliin paikkakunnalle X panemaan. Naiselle jonka oikean suhteen hakua on ensin ollut ymmärtävinään.

Älä syytä miestä vaan miesmakuaisi. Kiltti ja romanttinen mies ei kelpaa. Ei mikään ylläri, että mies oli varattu ja sillä on sinkkujen kanssa vientiä. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
19/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä varatut miehet ovat kyllä ihan huikeita tuossa peen jauhamisessa. Työkaveri oli tuollaisen pellen nostanut Tinderistä ja mies oli onnistunut huijaamaan häntä. Harmi vaan, että paljastui mun kotikadun varressa asuvaksi perheenisäksi, jonka tunnistin heti kun työkaveri näytti kuvaa.

Tein feikkiprofiilin Tinderiin ja olen nyt viikon verran jallittanut tuota ukkoa. En tiedä vielä mitä teen, mutta huvittavaahan tuo on seurata kuinka uskomatonta soopaa valehtelee.

Vierailija
20/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder mahdollistaa markkina-arvolla pönkittämisen ja hypergamian, mutta siinä mennään väärille urille, että ihmisistä ei tule enää ihmisiä, vaan mm. deittikulttuuriin puutuu ja sitä etsitään seuraavaa pantavaa tai uutta kilpailutettavaa, sekä oikeutetaan kaiken maailman haureudet.