Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ja deittikulttuuri

Vierailija
26.08.2022 |

Olen nyt kokeillut tinderia muutaman kuukauden ja treffeillä käynyt kahdesti ja saanut kahdet oharit(!?)

Suoraan sanottuna ihmetyttää miten vaikeaa treffeille pääseminen onkaan! Ajattelin että olisi mukavaa kokeilla tavata vaikka ihan vain vaivattomasti kahvikupposen merkeissä tai jotain muuta todella simppeliä, mutta ei...ilmeisesti kaikki etsivät vain seksiseuraa, josta on biossani maininta etten hae ensisijaisesti sellaista.
Niin ja koska tämä tulee varmasti esiin jos keskustelua aiheesta syntyy, niin olen hoikka ja moni on kehunut ulkonäköäni, joten en usko että tällä tasolla olisi kyse siitä että olisin niin epäviehättävä että kaikki johtuisi siitä.

Kommentit (232)

Vierailija
21/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se SEINÄ tulee nirsoille naisille vastaan, kun ovat menettäneet sen markkina-arvonsa nuoremmille ja hedelmällisemmille kilpailijoille.

Vierailija
22/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ota koskaan vastuuta.

Jos tilaan ravintolasta naudan paskaa, niin onko mulla oikeus valittaa, kun kärpäsiä pyörii paskan ympärillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen valitus siitä, että ei saanut alfaa on vaa jotenkin invamaista lukea.

Vierailija
24/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti voin kertoa että harvoin se siitä mihinkään paranee, vaikka pääsisit toisille, kolmansille, neljänsille treffeille. Antaisit tai pihtaat. Aina sama lopputulos. Tapailua 2-4 kk, tulevaisuudensuunnitelmia, kaikki on hyvin ja sit yhtäkkiä hupsiskeikkaa miehen käytös ja mieli muuttuu. -> Ei enää haluakkaan mitään vakavaa/ ei tiedä mitä haluaa / "haluaa TOTTAKAI olla sun kanssa juu hanipupu mutta tässä on näitä töitä nyt niin paljoo ettei vaan millään pysty järkää aikaa kuin 2h/ vko - yöaikaan".

t. 2 vuotta tinderissä ja kaiken nähnyt ja kuullut.

Vierailija
25/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valitettavasti voin kertoa että harvoin se siitä mihinkään paranee, vaikka pääsisit toisille, kolmansille, neljänsille treffeille. Antaisit tai pihtaat. Aina sama lopputulos. Tapailua 2-4 kk, tulevaisuudensuunnitelmia, kaikki on hyvin ja sit yhtäkkiä hupsiskeikkaa miehen käytös ja mieli muuttuu. -> Ei enää haluakkaan mitään vakavaa/ ei tiedä mitä haluaa / "haluaa TOTTAKAI olla sun kanssa juu hanipupu mutta tässä on näitä töitä nyt niin paljoo ettei vaan millään pysty järkää aikaa kuin 2h/ vko - yöaikaan".

Yhteinen tekijä näissä tapauksissa olet sinä.

Taidat kiinnostua vähän itseäsi tasokkaammista miehistä jotka eivät ole vakavissaan liikkeellä.

Vierailija
26/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että Tinderissä on valtava kohtaamisongelma.Väärät ihmiset matchailevat keskenään. 

Perusongelma on, että Tinderissä ja muissa vastaavissa ollaan tosi vähillä tiedoilla liikkeellä. Monella ei ole kuvaa ollenkaan tai kuvat ovat huonoja/vanhoja. Esittelyt puuttuvat tai ovat vajaat. Mikäli tykkään vain heistä, joista löytyy jotain aidosti kiinnostavaa, niin jää todella vähällä tykättäviä. Mikäli olen optimistisempi ja tykkään sellaisistakin, joista ei osaa sanoa kiinnostaako vai ei, niin treffeille päätyy sellaisten kanssa, että voisi ekan parin minuutin kohdalla jo toivottaa hyvät jatkot.

Vierailija
27/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit elänyt jo 2 vuotta hyvän miehen kanssa, mutta ei kelpaa neiti nirsolle. Pitää jahdata sitä tiettyä.

Vierailija
28/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit elänyt jo 2 vuotta hyvän miehen kanssa, mutta ei kelpaa neiti nirsolle. Pitää jahdata sitä tiettyä.

Sun passiivisaggressiivisuutesi näkyi jo kolmessa lauseessa.

Niiden kirjoittamiseen meni aikaa alle minuutti.

Vierailija
29/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kiinnostua vähän itseäsi tasokkaammista miehistä jotka eivät ole vakavissaan liikkeellä.

Ja höpöhöpö. Kukaan heistä ei ole ollut mikään mister täydellinen. Tavallisia pulliaisia omine vikoineen.

Aika moni mies nyt vaan tuntuu a. tuntevan itsensä aika huonosti ja b. välttelee konflikteja mm. valehtelemalla ja c. paikkaa yksinäisyydentunnettaan suhteilla joihin omat rahkeet ei oikeasti riitä.

Eiköhän ne ns. tasokkaat miehet valitse ihan niitä tasokkaita naisia.

Vierailija
30/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on liikeyritys. Se tekee tulosta.

Ei sen kannata löytää ihmisille kumppania jonka jälkeen he jättävät Tinderin. Sen kannattaa löytää koukuttava match joka pitää käyttäjän käyttäjänän.

Älkää syyttäkö ihmisiä vaan alustaa.

Vierailija
31/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että Tinderissä on valtava kohtaamisongelma.Väärät ihmiset matchailevat keskenään. 

Perusongelma on, että Tinderissä ja muissa vastaavissa ollaan tosi vähillä tiedoilla liikkeellä. Monella ei ole kuvaa ollenkaan tai kuvat ovat huonoja/vanhoja. Esittelyt puuttuvat tai ovat vajaat. Mikäli tykkään vain heistä, joista löytyy jotain aidosti kiinnostavaa, niin jää todella vähällä tykättäviä. Mikäli olen optimistisempi ja tykkään sellaisistakin, joista ei osaa sanoa kiinnostaako vai ei, niin treffeille päätyy sellaisten kanssa, että voisi ekan parin minuutin kohdalla jo toivottaa hyvät jatkot.

Minulla on huolellisesti tehty profiili ja tykkäilen vain henkilöistä, joilla on hyvä, lähtökohtaisesti minulle sopiva profiili. Käyn myös keskustelua ennen treffien sopimista ja jos se ei etene kiinnostavalla tavalla, en myöskään sovi treffejä. Silti tapaamiset johtavat siihen, että mies haluaa enemmän ja vakavampaa.

Vierailija
32/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viimeisin tinderkokemus oli niin järkyttävä, etten jaksa enää uskoa mihinkään. naimisissa oleva mies joka siis esiintyi vapaana ja mukavana etsien normaalia treffiseuraa. Sanoi vaan että täässä on ollut vähän säätöä ja en ole valmis muuttamaan yhteen. Mutta muuten siis ok. Kesti pitkään chattailua ennen kuin aloin epäilemään. Profiiliteksti oli siis erittäin mukava ja järkevä. MIIISSÄÄÄN vaiheessa ei vilahtaneet lyhenteet kuten fwb, bdsm, ons.

Selvisi lopuksi, että haluaa vain "ilmaista seksiä".  Tottakai kun saman ikäiset samalta paikkakunnalta, niin tinderöinnin päätyttyä sain kuulla, että on muuten naimisissa edelleen. Esiintyi siis "lempinimellään", vähän sillai että Ville vaan, kavereiden kesken. Ennen kun heitin ulkoavaruuten sanoin, että tiedän muuten kuka olet.

Ei siinä mitään, olisin voinut olla kiinnostunutkin seksisuhteesta - ongelma on vaan se että kun ensin aloittaa jutellen kaikesta muusta ja tuntuu että, jes nyt on hyvä ja fiksu tyyppi. Sit on vaikea ikään kuin muuttaa suuntaa, koska ajatusmaailma on lähtenyt toiseen suuntaan ja eräänlainen tinderkaveruus on jo syntynyt. Ei sit voi enää yhtäkkiä sanoa, että mä haluun että tuut hotelliin paikkakunnalle X panemaan. Naiselle jonka oikean suhteen hakua on ensin ollut ymmärtävinään.

Älä syytä miestä vaan miesmakuaisi. Kiltti ja romanttinen mies ei kelpaa. Ei mikään ylläri, että mies oli varattu ja sillä on sinkkujen kanssa vientiä. Sitä saa mitä tilaa.

Sivusta: Minun makuuni eivät ole miehet, jotka hyötyvät siitä, että saadessaan kontaktin aina uusiin ventovieraisiin voivat aloittaa valehtelun ja perseilyn alusta. Siksi en koske tindereihin tikullakaan vaan etsin seurani luonnollisia reittejä. Minulla onkin nykyään romanttinen ja hellä kumppani. Suosittelen kaikille naisille vain sellaisia miehiä, joiden taustat ovat selvillä. Tinderissä voisi periaatteessa olla kunnollisiakin, mutta se välttämätön selvittelyvaihe tuntuu epämukavalta tenttaamiselta, joten heidänkään kohdallaan tinder ei toimi. Vieraus ja aiheellinen epäluottamus ovat alustan korjaamattomia valuvikoja, se soveltuu oikeastaan vain sellaisille, jotka kestävät todella paljon epämukavuutta.

Vierailija
33/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Kukaan heistä ei ole ollut mikään mister täydellinen. Tavallisia pulliaisia omine vikoineen.

Aika moni mies nyt vaan tuntuu a. tuntevan itsensä aika huonosti ja b. välttelee konflikteja mm. valehtelemalla ja c. paikkaa yksinäisyydentunnettaan suhteilla joihin omat rahkeet ei oikeasti riitä.

Eiköhän ne ns. tasokkaat miehet valitse ihan niitä tasokkaita naisia.

Moni myös kertoo olevansa sellaista, mitä haluaisi olla, mutta ei ole. Näitä ominaisuuksia vaaditaan vastapuolelta, vaikka ei itsekään niitä täytetä.

Vierailija
34/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huolellisesti tehty profiili ja tykkäilen vain henkilöistä, joilla on hyvä, lähtökohtaisesti minulle sopiva profiili. Käyn myös keskustelua ennen treffien sopimista ja jos se ei etene kiinnostavalla tavalla, en myöskään sovi treffejä. Silti tapaamiset johtavat siihen, että mies haluaa enemmän ja vakavampaa.

Äsh, tämä viestini lähti keskeneräisenä. 

Eli piti esittää vielä pohdinta, että onko todellinen onglma lopulta se, että monet ihmiset eivät tiedä mitä oikeastaan haluavat? Samaan aikaan halutaan jotain kevyttä ja toisaalta on taas kaipuu johonkin vakaaseen. Näiden kahden välillä sitten palloillaan sen mukaan mikä fiilis on.

Vierailija
35/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität vielä niitä yksisarvisia (kirurgilentäjiä joilla sixpäkki) etkä oikeita miehiä, opit myöhemmin, tai et opi ja epäonnistumiset jatkuu

Ihan tavalliset duunarit, työttömät, lyhyet ja kaljut tekee ihan samaa. Olen saanut pakit jokaiselta näistä.

N40

Onko tämä joku ikäjuttu? 30v ja en ole koskaan saanut Tinderissä ohareita, joitakin pakkeja ja peruutuksia kyllä, mutta ihan asiallisia olivat aina. Ja myös monia kivoja treffejä.

Vierailija
36/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kannata löytää ihmisille kumppania jonka jälkeen he jättävät Tinderin. Sen kannattaa löytää koukuttava match joka pitää käyttäjän käyttäjänän.

Kyllä mun mielestä käyttäjissä se ongelma on.

Jos naiset eivät olisi niin hypergamisen pinnallisia ja eivät noudattaisi tasoteoriaa niin ahkerasti niin pariutumisia tapahtuisi enemmän.

Nykykuvio on se että top10% miehet saa kaikkien kiinnostuksen ja ne parisuhdetavismiehet eivät pääse edes treffeille tai jos pääseävät niin ovat naisten mielestä vain ihan kivoja ilman kipinää.

Vierailija
37/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset eivät olisi niin hypergamisen pinnallisia ja eivät noudattaisi tasoteoriaa niin ahkerasti niin pariutumisia tapahtuisi enemmän.

Nykykuvio on se että top10% miehet saa kaikkien kiinnostuksen ja ne parisuhdetavismiehet eivät pääse edes treffeille tai jos pääseävät niin ovat naisten mielestä vain ihan kivoja ilman kipinää.

Ongelmahan on nimenomaan siinä, että naiset ovat tasokkaampia kuin miehet. :) Siksi suurimmalle osalle miehistä ei löydy Tinderistä mitään, kun kilpailuakin on niin paljon.

Kas, sehän on perjantai! Olin ihan unohtanut ennen tätä viestiäsi.

Vierailija
38/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat ns. "vaimomatskua", ja jotkut naiset ovat sellaisia joita käydään panemassa paremman puutteessa.

Kertomasi perusteella sinä kuulut jälkimmäiseen kategoriaan.

Vierailija
39/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on nimenomaan siinä, että naiset ovat tasokkaampia kuin miehet. :) Siksi suurimmalle osalle miehistä ei löydy Tinderistä mitään, kun kilpailuakin on niin paljon.

Kas, sehän on perjantai! Olin ihan unohtanut ennen tätä viestiäsi.

Naisissa taso on nimenomaan huonompaa. Sen näkee kuvista ja arkielämässä siitä, että mies on parisuhteessa lähes aina paremmassa fyysisessä kunnossa.

Pullukat naiset tavoittelevat aina normaalipainoisi/hoikkia tai jopa treenattuja atleetteja.

Vierailija
40/232 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo nyt sinänsä noin päin ei kuitenkaan ole ongelma. Voit aina sanoa että minä en halua enempää, toivottaa hyvät jatkot ja siirtyä seuraavaan.

Paljon vaikeampaa se on silloin kun haluaa sitoutua johonkuhun, eikä löydy sopivaa.