Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti Tinder osumista ilman selitystä...koska poistat omia osumiasi? Ja ilmoitatko siitä?

Vierailija
25.12.2024 |

Eli mies poisti minut osumista ilman selityksiä. Olemme kyllä messengerissä vaihtaneet yhteystiedot mutta emme sen kummemmin vielä siellä kirjoitelleet. Emme ole vielä treffanneet kertaakaan.

En halua nyt mieheltä alkaa tivaamaan selityksiä messengerissä miksi poisti minut ilman mitään selitystä ja että onko tämä nyt ohi. Eli poistatteko te ihmisiä osumista ilman ilmoitusta jos on mahdollisuus viestitellä toisella alustalla? Messengeristä hän ei ole minua blokannut. Vai onko teillä yleensä ollut juttu tässä tilanteessa ohi? Itse en poista osumia vaikka yhteystiedot olisi vaihdettu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että poisti osuman eikä koko tiliään? Minä ainakin olen poistanut tilini muutamaan otteeseen enkä ole silloin ilmoitellut kenellekään mitään.

Vierailija
2/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta rautaa tulessa eikä halua että näet koska on paikalla tinderissä. Unohtaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet tekee tuon. Et näe mitä he muuttavat profiilissaan ja voivat väittää jopa poistaneensa sen koska oot (muka) niin ihqu. 

Vierailija
4/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei käytä tinderiä 2025

Vierailija
5/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan osumat jos toinen on tyly tms 

Vierailija
6/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta rautaa tulessa eikä halua että näet koska on paikalla tinderissä. Unohtaisin.

Ei sitä muutenkaan näe.

Vierailija
7/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käytä tinderiä 2025

Mitäs silloin käytetään?

Vierailija
8/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderihmisille tilivelvollinen. Poista  matchin tai koko tilin jos huvittaa, mutta useimmiten en jaksa nähdä vaivaa tilin siivoamiseen.

Vierailija
9/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pöljät ilmoittaa jo profiilitekstissään, että "mykät poistetaan 24 h kuluessa matchin syntymisestä". Ja joku ilmoitti jopa tarkan ajankohdan tällaiselle siivoukselle tyyliin "mykät poistetaan perjantaiaamuisin klo 8". Meinasin kuolla nauruun, kun luin tuon :D

Vierailija
10/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan näe.

Eli miksi siis poistaa osumaa vaikka on mahdollisuus viestitellä muualla? Jos siitä ei hyödy mitään. Paitsi että haluaa lopettaa jutun.

Ap

Vierailija
11/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan näe.

Eli miksi siis poistaa osumaa vaikka on mahdollisuus viestitellä muualla? Jos siitä ei hyödy mitään. Paitsi että haluaa lopettaa jutun.

Ap

On poistanut koko tilin?

Vierailija
12/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan näe.

Ap

Ihan turhaan mietit. Ihmiset käyttää tinderiä eri tavoin, ei sen käyttöön ole mitään sääntöjä.

Vierailija
13/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet tekee tuon. Et näe mitä he muuttavat profiilissaan ja voivat väittää jopa poistaneensa sen koska oot (muka) niin ihqu. 

Tämä toki on mahdollista. Mutta toisaalta suurin osahan tapailee muitakin ainakin jonkin aikaa samaan aikaan. Se kaiketi on pelin henki joka pitää vain hyväksyä.

Ap

Vierailija
14/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan näe.

Minä näen etäisyyden vaihtelusta, että toinen on ollut aktiivinen Tinderissä, vaikka olemme jo siirtyneet whatsappiin ja olemme saattaneet tavatakin ja sopia jatkosta.

Kyllä, kyttään, koska haluan tietää suhtautuako tapailuun vakavasti vai seksisuhteena. Näihin Tinderissä aktiivisena jatkaviin naisiin suhtaudun luonnollisesti jatkossa vain panoina.

Sen verran annan siimaa, että tiedän joidenkin haluavan esitellä matchiaan (minun profiiliani) ystävilleen mikä voi selittää etäisyyden vaihtelun, mutta hyvin nopeasti huomaan kuitenkin milloin kyse ei ole siitä vaan säätämisestä toiseenkin suuntaan.

Vierailija
15/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toki on mahdollista. Mutta toisaalta suurin osahan tapailee muitakin ainakin jonkin aikaa samaan aikaan. Se kaiketi on pelin henki joka pitää vain hyväksyä.

Ap

Ei todellakaan suurin osa tapaile, vaikka sinä niin Heini tekisitkin.

Vierailija
16/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi olla löytänyt nyt potentiaalisen, ketä tapailee.

Miksi pitäisi ilmoitella, että ei halua tavata? Aikamoista. Osaa sen tulkita, kun ei-niin ei.

Vierailija
17/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pöljät ilmoittaa jo profiilitekstissään, että "mykät poistetaan 24 h kuluessa matchin syntymisestä". Ja joku ilmoitti jopa tarkan ajankohdan tällaiselle siivoukselle tyyliin "mykät poistetaan perjantaiaamuisin klo 8". Meinasin kuolla nauruun, kun luin tuon :D

Ai? Tuohan on selkeä. Ei tarttis aapeenkään ihmetellä, jos on sävelet selkeät.

Vierailija
18/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä poistanut osuman jos on jo joku muu viestintäkanava matchin kanssa saatu. Tinder oli ainakin silloin aika kökkö softa viesteilyyn, en tykännyt käyttää sitä ellei ollut pakko. Samaisen poistetun matchin kanssa on nykyisin perhe ja lapsi, onneksi hän ei alkanut poistostani analysoimaan mitään olematonta.

Vierailija
19/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin viesti naismuistiin on tinderukko, joka marraskuussa ilmoitti löytäneensä seurustelusuhteen. Sitä ennen oli maaliskuussa vaihdettu pari viestiä tyyliin "moi asun paikassa x". En edes muistanut koko ihmistä.

Vierailija
20/37 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan näe.

Minä näen etäisyyden vaihtelusta, että toinen on ollut aktiivinen Tinderissä, vaikka olemme jo siirtyneet whatsappiin ja olemme saattaneet tavatakin ja sopia jatkosta.

Kyllä, kyttään, koska haluan tietää suhtautuako tapailuun vakavasti vai seksisuhteena. Näihin Tinderissä aktiivisena jatkaviin naisiin suhtaudun luonnollisesti jatkossa vain panoina.

Sen verran annan siimaa, että tiedän joidenkin haluavan esitellä matchiaan (minun profiiliani) ystävilleen mikä voi selittää etäisyyden vaihtelun, mutta hyvin nopeasti huomaan kuitenkin milloin kyse ei ole siitä vaan säätämisestä toiseenkin suuntaan.

Ihan samalla tavalla olet itse aktiivinen tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi