Mikä huonekasvi eläkeläiselle?
Kommentit (7)
Kannatan myös kaktusta. Ei tarvitse juurikaan valoa, ei ravinteita eikä vettä. Voi unohtaa pitkäksi aikaa, olla hoitamatta. Ihan kuin eläkeläiset itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen muovikasveja. Minulla on katetulla parvekkeella kolme edesmennestä Anttilasta hankittua kasvia, jotka kestävät yhtä lailla kuumuutta ja kylmyyttä. Niitä kannattaa tosin välillä huuhdella kylpyhuoneessa suihkulla mikäli ne alkavat vaikuttaa pölyisiltä. Niitä ei tarvitse leikata vaan ne säilyttävät aina saman alkuperäisen muodon.
Ei muovia ei, ei, ei. Mikä vaan huonekasvi mistä pappa tykkää. Minä saattaisin tietää mutta olkoon nyt sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläkeläiselle pitää olla joku erityinen huonekasvi?
Tämä on se ulostenäytetyyppi, ilmianto vaan ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan eläkeläisestä. Toiset taitavia pitämään kasveista huolta. Toiset taas saa kaikki kasvit kuolemaan. Onko etsinnässä viherkasvi vai kukkiva? Onko valoisa paikka vai tarvitseeko varjossa viihtyvän? Minkä kokoinen kasvi olis haussa?
Voi paska.
Suosittelen muovikasveja. Minulla on katetulla parvekkeella kolme edesmennestä Anttilasta hankittua kasvia, jotka kestävät yhtä lailla kuumuutta ja kylmyyttä. Niitä kannattaa tosin välillä huuhdella kylpyhuoneessa suihkulla mikäli ne alkavat vaikuttaa pölyisiltä. Niitä ei tarvitse leikata vaan ne säilyttävät aina saman alkuperäisen muodon.