Sini Sabotagelle ei kelpaa tavalliset Jani-Petterit
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6e7f8bc5-2e18-4a32-bb06-4fbca41…
Ne ahdistavat arvon daamia, joka ilmeisesti luulee olevansa kaunis ja liian tasokas tavalliselle jani-petterille. Mainittakoon nyt, että ne ovat niitä miehiä joista naisilla on valinnanvaraa ja joita yksikään nainen ei oikeasti halua.
Kommentit (67)
Ei itsekään ole mikään malli tämä yhden hitin tähti 🤔
Tämän emännän nassun haluaisin nähdä ihan saunapuhtaaksi kuurattuna....😉
Ei kelpais Jani-Petterille tuollainen tyhjäpää.....musansakin aivan paskaa!
Nauroin ääneen. Siinä on kyllä tavallisella Perus-Pirkolla suuret luulot itsestään
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Sini tekee työkseen? Viimeisin räppikappale on kymmenen vuotta sitten tehty. Keikkaileeko?
Julkisbileissä vähän väliä vilahtelee.
Sehän on tehnyt ihan jatkuvasti musaa. Miksi valehtelet?
Tuollainen itseään täynnä oleva hasbeenturhuus joka hakee vain siivoojaa on kolossaalinen turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on ja sen lisäksi tosi reilu ja mukava tyyppi. Oli Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa ilman meikkiä ja tuli toimeen kaikkien kanssa. Hyvä tyyppi.
Itse en taas miehenä kelpuuttaisi varatonta ja työtöntä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on ja sen lisäksi tosi reilu ja mukava tyyppi. Oli Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa ilman meikkiä ja tuli toimeen kaikkien kanssa. Hyvä tyyppi.
Ilman meikkiä näyttää vähän Jarkko Ruudulta
Sini ei todellakaan ole mikään itseään täynnä oleva nirppanokka. Mukava nainen.
Eli työtön, ei kovinkaan kummoisen näköinen, pa ja suht iäkäs nainen on kertomassa meille miehille sormeaan heristäen kelpuutuksistaan. Olisikohan jo aika palata maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muutama sata grammaa meikkiä ensin naamalta pois, tukka pestynä ja vapaaksi laskettuna ja röhnöttämässä sohvan reunalla kuin tarhapöllö niin puhutaan uudelleen... 🥺😧😲
Ilman meikkiä oli, mutta sohvalla ei röhnöttänyt. Kaunis nainen, nyös luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muutama sata grammaa meikkiä ensin naamalta pois, tukka pestynä ja vapaaksi laskettuna ja röhnöttämässä sohvan reunalla kuin tarhapöllö niin puhutaan uudelleen... 🥺😧😲
Ilman meikkiä oli, mutta sohvalla ei röhnöttänyt. Kaunis nainen, nyös luonteeltaan.
myös*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Sini tekee työkseen? Viimeisin räppikappale on kymmenen vuotta sitten tehty. Keikkaileeko?
Julkisbileissä vähän väliä vilahtelee.Sehän on tehnyt ihan jatkuvasti musaa. Miksi valehtelet?
Olen kuullut sen yhden kappaleen vain, joka on kymmenen vuotta sitten tehty. Siks kysyin.
Sini tulee olemaan sinkku vielä kauan. Taitaa jäädä jälkikasvu vain haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisbileissä vähän väliä vilahtelee.Sehän on tehnyt ihan jatkuvasti musaa. Miksi valehtelet?
Olen kuullut sen yhden kappaleen vain, joka on kymmenen vuotta sitten tehty. Siks kysyin.
Siis se Levikset repee. Onko muita tunnettuja?
Jokaisella, myös Sinillä, saa olla omat vaatimukset kumppanille. Voi vain kuvitella, kuinka paljon näitä vähänkin julkkiksia lähestytään ihan vain sen julkisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Sini tulee olemaan sinkku vielä kauan. Taitaa jäädä jälkikasvu vain haaveeksi.
Jos pyörii siellä julkkisdeitissä. Suomessa on niin pienet julkkispiirit, että kaikki varmaan muutenkin tuntevat toisensa.
Voi ei, en kelpaakaan kaikille! :D
-m
Julkisbileissä vähän väliä vilahtelee.