Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään etten saa apua

Vierailija
25.08.2022 |

Mulla on siis tilanne et oon aivan katkeamispisteessä jaksamattomuuden ja jonkin sortin mt ongelmien kanssa ja fyysisten vaivojen kanssa.
Olin kesällä töissä mutta jaksoin hyvin huonosti, en todellakaan työkykyinen. Romahtelin stressin vuoksi.
Pelkään että jos menen lääkäriin ja kerron mitä tää mun elämä oikeesti on, et saan vaan pilleripurkin enkä edes sairauslomaa.
Todella tarviin sairauslomaa ettei mua hätyytellä sairaana töihin! Ja jonkun hoitotahon joka edes vähän auttaa asioissa.
Pelkään tulevani vähätellyksi ja ettei mitään oikeasti saa apua. Pelkään etten tässä tilassa enää kestäisi sitä.
Onko mahdollisuus yksityisen kautta saada asiat paremmin liikkeelle, vai kiinnostaako niitäkään siellä? Voiko ne määrätä sairauslomaa?
En tiedä mistään mitään kun en ole jaksanut apua hakea, mutta nyt olisi kai pakko.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sut vakavasti ottaa, mutkin otettiin. Varaat vaan ajan terveyskeskukseen ja kerrot rehellisesti, mikä on tilanne. Tarvittaessa saat lähetteen eteenpäin. Sairauslomaa varmaakin saat jonkin verran alkuun ja ehkä myös reseptin kouraan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla