Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaileva kumppani

Vierailija
25.08.2022 |

Miten jaksatte elämäänne muille naisille flirttailevan miehen kanssa?
Mieheni on yleensä minun seurassani hyvin omistautuva ja keskittyy vain minuun, mutta muutaman kerran vinkkaillut silmää toisille naisille vaikka olen vieressä. Työpaikallaan on kaikkien naisten suosiossa, lähettelee heille sydänviestejä, runoja ja nauttii kovasti saamastaan huomiosta. Kehuu itseään minulle jatkuvasti tyyliin "parempaa et voisi saada" ja "kato kuin komee mä oon, sä oot onnekas kun sait mut" jne. Hän on kieltämättä tosi komea, ja herättää huomiota missä vain kulkee. Silti tuntuu etten voi vain ajatella että olen onnekas kun hänet sain, koska hän tuntuu olevan kaikkien naisten omaisuutta, jatkuvat rakkaudentunnustukset ja minulle lähetetyt runot ei tunnu aidoilta kun osansa saa myös työkaverit. Nämä viestit siis näin sattumalta kun hän oli linkittänyt WhatsAppinsa tietokoneeseeni ja keskustelut oli auki kun menin koneelle. Ja siitä jäi kalvava tunne etten ollenkaan tiedä kuka hän on, olen sokeasti luullut että olen erityinen hänen silmissään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en tiedä mitä teen. Ei tuossa kaikki ongelmat ollut, mutta en availe muita tässä enempää.

Ajattelen ettei ole tervettä pyrkiä tekemään toinen mustasukkaiseksi, ja haalia ihailijajoukkoa itselleen.

Hän on hyvin fiksu muuten ja sosiaalisesti todella taitava, hänestä pitää ihan kaikki.

Meillä taitaa olla erilaiset arvomaailmat.

Minulle päivittäin kertoilee että olen rakkain ja kaunein jne, ja sitten kun puhelimeen tulee jatkuvasti viestejä ni epäilen aina että muut naiset siellä viestittelee, enkä viitsi asiasta mitään kysellä kun en halua olla hyökkäävä tai utelias.

Vierailija
22/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan oltu 3v yhdessä ja olin alkuun tosi luottavainen, mutta aikaa kului ja välillä aina kuulin häneltä juttuja työpaikalta kuinka hän on tehnyt töitä ilman paitaa ja naiset kuvanneet häntä puhelimillaan, tai kuinka hauskaa heillä on töissä yhdessä. Ajattelin että oon vain liian mustis ja sellaset tunteet pitää jättää huomiotta. Mutta kun sama kuvio jatkuu aina vaan ja se nakertaa luottamusta, niin on alkanut pyöriä mielessä ajatus siitä haluanko loppuelämäni taistella miehestä jolle on vientiä joka suuntaan ja joka itse aktiivisesti pyrkii tekemään vaikutuksen kaikkiin ja suoraan sanoen elää naisten antamasta huomiosta.

Ja siis, miksi ihmeessä hän sulle kertoo tällaisia juttuja? Yrittää tehdä mustasukkaiseksi vai nakertaa itsetuntoasi?

Käyttäydytkö tai käyttäytyisitkö itse samalla tavalla?

Siinä sulle vastaus.

Kysypä huvikseen häneltä noista viesteistä ja ihan, että miksi juttelee sinulle noista muista naisista. Ei kulje nyt ihan täysillä tuo sinun heppuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi on käynyt klassisesti eli pissa on noussut päähän. Hän vielä tuhoo olan elämänsä ylimielisyydellään ja kannattaa vain pitää huoli ettei hän myös tuhoa sinun elämääsi.

Tsemppiä!

Vierailija
24/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen on tosi komea mies, joka herättää huomiota, missä vain liikkuu?

Vierailija
25/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani taas on toisten käpälöitävänä yökerhoissa. Flirttaa, sallii kaulapusut, tanssii lantio tiukasti yhdessä yms. Satuin näkemään videoita vahingossa. Itse hoidan lasta kotona. Mietin, mitä tehdä. Olisiko ok teille?

Vierailija
26/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tottunut huomioon nuoresta asti eikä osaa olla ilmankaan sitä, sitten sitä vimmaisesti etsitään vielä vuosien päästä keimailemalla naisten edessä, pyrkimällä saamaan kaikkien ihastuneet katseet.

Ehkä hän vielä rupsahtaa ja sitten ihmettelee kun sisällä ei ollutkaan mitään hyvää vaan oli turvautunut ulkonäön tuomaan voimaan.

Vierailija
27/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa :)

Vierailija
28/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa huono provo

Ihan täyttä sontaa.

Vierailija
29/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailuun pätee se tärkeä sääntö, ettei siinä kannata ahmia liikaa ja aina   pitää  pitää rajansa.

Nyt ap:n kumppani on innostunut ihan liikaa, eikä osaa  enää hallita tarvettaan saada kiitoksia ja huomiota mahdollisimman monelta.

Myös sekin osaako flirttailla tyylikkäästi vai ap:n miehen tapaan provosoivan lapsellisesti.  

Ei ihme, jos ap ei tiedä miten suhtautua.  En minäkään tietäisi, Olisin vain surullinen, miten rakastamani kumppani ei osaa kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
30/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailuun pätee se tärkeä sääntö, ettei siinä kannata ahmia liikaa ja aina   pitää  pitää rajansa.

Nyt ap:n kumppani on innostunut ihan liikaa, eikä osaa  enää hallita tarvettaan saada kiitoksia ja huomiota mahdollisimman monelta.

Myös sekin osaako flirttailla tyylikkäästi vai ap:n miehen tapaan provosoivan lapsellisesti.  

Ei ihme, jos ap ei tiedä miten suhtautua.  En minäkään tietäisi, Olisin vain surullinen, miten rakastamani kumppani ei osaa kasvaa aikuiseksi.

Loukkaa kumppaniaan tyylikkäästi, ei liikaa?

Vierailija
31/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tässä kohtaa meni vähän överiksi...

Vierailija
32/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu itseään minulle jatkuvasti tyyliin "parempaa et voisi saada" ja "kato kuin komee mä oon, sä oot onnekas kun sait mut" jne.

Hyi hitto. Mun tunteet kuolis heti.

N28

Vierailija
33/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tässä kohtaa meni vähän överiksi...

No joo, ehkä näen hänet itse komeampana kuin muut, mutta hänellä on huomiota herättävän väriset silmät, kasvot komeat ja olemus ylväs, aina vähän pilkettä silmäkulmassa. Olen huomannut että ohikulkiessa naiset katsovat häntä aina.

Vierailija
34/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä, runoileva sonni ilman paitaa. 😂😂😂😂😂/😂😂😂😂😂

Liekki sonni 🔥🔥🔥😂

Vierailija
35/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan nainen (tai päinvastoin) jaksaa katsella tommoista äijää? Meikäläinen lähtisi ja lujaa, tsemppiä ap:lle:)

Vierailija
36/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä sokaistu ulkonäöstä niinkuin toiset. Löydät vielä jonkun joka on mielestäsi hyvännäköinen mutta ei pelehdi muiden naisten kanssa.

Vierailija
37/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, tosielämän Auervaara! Ja jos kuvittelet, että olisit hälle ainoa, johon hän tyhjentää kassinsa niin valitettavasti erehdyt.

Vierailija
38/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita näyte runoista!

Vierailija
39/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan oltu 3v yhdessä ja olin alkuun tosi luottavainen, mutta aikaa kului ja välillä aina kuulin häneltä juttuja työpaikalta kuinka hän on tehnyt töitä ilman paitaa ja naiset kuvanneet häntä puhelimillaan, tai kuinka hauskaa heillä on töissä yhdessä. Ajattelin että oon vain liian mustis ja sellaset tunteet pitää jättää huomiotta. Mutta kun sama kuvio jatkuu aina vaan ja se nakertaa luottamusta, niin on alkanut pyöriä mielessä ajatus siitä haluanko loppuelämäni taistella miehestä jolle on vientiä joka suuntaan ja joka itse aktiivisesti pyrkii tekemään vaikutuksen kaikkiin ja suoraan sanoen elää naisten antamasta huomiosta.

Sanon,että en pystyis elämään tuommoisessa suhteessa. Tai miehen pitäis edes olla hiljaa eikä kertoa työpaikan kuulumisia,eikä mitään ja muutenkin huomio  pitäis keskittyä omaan naiseen. Nostaahan se hirmusesti itsetuntoa,kun tuollasta huomiota saa osakseen,mut ei tarvi leveillä eikä nousta päähän. Jos on yhden naisen mies,pitää osata käyttäytyä. Tuossa helposti joku nainen saattaa napata miehen ja kiertää sormiensa ympäri,jos mies on heikkona huomioon. Huomaisin olevani tuossa tilanteessa mustasukkainen,ei sopisi mulle.

Vierailija
40/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, en tiedä mitä teen. Ei tuossa kaikki ongelmat ollut, mutta en availe muita tässä enempää.

Ajattelen ettei ole tervettä pyrkiä tekemään toinen mustasukkaiseksi, ja haalia ihailijajoukkoa itselleen.

Hän on hyvin fiksu muuten ja sosiaalisesti todella taitava, hänestä pitää ihan kaikki.

Meillä taitaa olla erilaiset arvomaailmat.

Minulle päivittäin kertoilee että olen rakkain ja kaunein jne, ja sitten kun puhelimeen tulee jatkuvasti viestejä ni epäilen aina että muut naiset siellä viestittelee, enkä viitsi asiasta mitään kysellä kun en halua olla hyökkäävä tai utelias.

Kiinnitä huomio myös omaan tapaasi olla. Sinusta on saattanut tulla miellyttäjä, joka ei tunnista omia tarpeitaan ja rajojaan. Se ei ole aikuinen tapa olla suhteessa. Mies ei kunnioita sinua. Siitä olisi tärkeää puhua, ja muutenkin arvoista, onko ne teillä lainkaan yhtenevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi