Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaileva kumppani

Vierailija
25.08.2022 |

Miten jaksatte elämäänne muille naisille flirttailevan miehen kanssa?
Mieheni on yleensä minun seurassani hyvin omistautuva ja keskittyy vain minuun, mutta muutaman kerran vinkkaillut silmää toisille naisille vaikka olen vieressä. Työpaikallaan on kaikkien naisten suosiossa, lähettelee heille sydänviestejä, runoja ja nauttii kovasti saamastaan huomiosta. Kehuu itseään minulle jatkuvasti tyyliin "parempaa et voisi saada" ja "kato kuin komee mä oon, sä oot onnekas kun sait mut" jne. Hän on kieltämättä tosi komea, ja herättää huomiota missä vain kulkee. Silti tuntuu etten voi vain ajatella että olen onnekas kun hänet sain, koska hän tuntuu olevan kaikkien naisten omaisuutta, jatkuvat rakkaudentunnustukset ja minulle lähetetyt runot ei tunnu aidoilta kun osansa saa myös työkaverit. Nämä viestit siis näin sattumalta kun hän oli linkittänyt WhatsAppinsa tietokoneeseeni ja keskustelut oli auki kun menin koneelle. Ja siitä jäi kalvava tunne etten ollenkaan tiedä kuka hän on, olen sokeasti luullut että olen erityinen hänen silmissään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäykseksi, olen varmaan vanhanaikainen mutta itse pidättäydyn kaikesta ylimääräisestä viestittelystä toisten miesten kanssa, ajattelen että se on kunnioitusta kumppaniani kohtaan.

Ei tulisi mieleenkään laittaa sydämiä viesteissä tai kirjoittaa runoja.

Ap

Vierailija
2/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ja odotat, että hän muuttuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi ja siksi en olisi sitoutunut mieheen, joka iskee silmää muille naisille minun aikanani tai puhuu tuollaisia.

Vierailija
4/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää oli vitsi? Luiskaan!

Vierailija
5/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa trollilta. toimiston naisille runoja kirjoitteleva mies :D

Vierailija
6/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto. Enkä todellakaan tällä tarkoita sitä että sinun pitäisi oppia sietämään tuollaista käytöstä.

Vierailija
7/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi toisillenne, ei mies muutu. Ainoat vaihtoehdot on sinun oppia sietämään miehen käytöstä tai päästää tämä kultakimpale vapaaksi.

Vierailija
8/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan oltu 3v yhdessä ja olin alkuun tosi luottavainen, mutta aikaa kului ja välillä aina kuulin häneltä juttuja työpaikalta kuinka hän on tehnyt töitä ilman paitaa ja naiset kuvanneet häntä puhelimillaan, tai kuinka hauskaa heillä on töissä yhdessä. Ajattelin että oon vain liian mustis ja sellaset tunteet pitää jättää huomiotta. Mutta kun sama kuvio jatkuu aina vaan ja se nakertaa luottamusta, niin on alkanut pyöriä mielessä ajatus siitä haluanko loppuelämäni taistella miehestä jolle on vientiä joka suuntaan ja joka itse aktiivisesti pyrkii tekemään vaikutuksen kaikkiin ja suoraan sanoen elää naisten antamasta huomiosta.

Vierailija
9/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan oltu 3v yhdessä ja olin alkuun tosi luottavainen, mutta aikaa kului ja välillä aina kuulin häneltä juttuja työpaikalta kuinka hän on tehnyt töitä ilman paitaa ja naiset kuvanneet häntä puhelimillaan, tai kuinka hauskaa heillä on töissä yhdessä. Ajattelin että oon vain liian mustis ja sellaset tunteet pitää jättää huomiotta. Mutta kun sama kuvio jatkuu aina vaan ja se nakertaa luottamusta, niin on alkanut pyöriä mielessä ajatus siitä haluanko loppuelämäni taistella miehestä jolle on vientiä joka suuntaan ja joka itse aktiivisesti pyrkii tekemään vaikutuksen kaikkiin ja suoraan sanoen elää naisten antamasta huomiosta.

Ilman paitaa?😂

Vierailija
10/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on lihaksikas ja oli tullut hiki, niin heitti paidan veke ja naiset oli kuvanneet tätä.

Vierailija
11/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa trollilta. toimiston naisille runoja kirjoitteleva mies :D

On miehiä, jotka tietää mitä naiset haluaa kuulla. Todellisessa elämässä on näitä hölmöjä naisia, jotka tuollaista roskaa haluaa kuulla. Ei nämä Auervaaraat mitään satuolentoja ole.

Vierailija
12/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä, runoileva sonni ilman paitaa. 😂😂😂😂😂/😂😂😂😂😂

Vierailija
13/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisille on niin tärkeää olla (kaunis) ja erityinen miehen silmissä? Miksi naisen itsetunto on edelleen kiinni miehestä?

Vierailija
14/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Flirttailuun liittyy seksuaalienergiaa, joka kuuluu vain puolisolle, ellei toisin ole yhdessä sovittu. Parisuhteen rajat määrittelevät molemmat yhdessä.

Vierailija
15/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten jaksatte elämäänne muille naisille flirttailevan miehen kanssa?"

Ei kai kukaan itseään arvostava nainen jaksakaan. Mies pitää sinua ihan pilkkanaan.

Vierailija
16/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten WhatsApp linkitetään tietokoneeseen? Onko tutoriaalia?

Vierailija
17/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en katselisi.

Nykyään tooodella moni kaipaa ympärilleen sellaista rinkiä ihmisiä, joiden kanssa flirtata ja joilta saada huomiota. He ovat riippuvaisia siitä huomiosta. Jotenkin vähän säälittävää.

Jos havaitsen tällaista vasta tapaamassani miehessä, tutustuminen kyllä jää siihen.

Vierailija
18/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten WhatsApp linkitetään tietokoneeseen? Onko tutoriaalia?

web.whatsapp.com

Avaat puhelimella Whatsappin, menet valikkoon, valitset sieltä linkitä laite ja käytät luet QR-koodin tietokoneen näytöltä.

Vierailija
19/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enempi sellainen miehimys.

Vierailija
20/50 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi suhde, jossa mies vilkutteli silmää muille naisille läsnäollessani. Eihän se suhde kauan kestänyt.

Mielestäni se on ihan vain kunnioituksen puutetta kumppania kohtaan. Lisäksi, jos on tarve tulla koko ajan ihastelluksi tai täytyy testata viehätysvoimaansa, niin jostain tyhjyyden tunteesta se kumpuaa.

En luottanut, enkä luottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi