Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan netti lukioon

Vierailija
24.08.2022 |

Mä olen 16vuotias tyttö ja haluaisin muuttaa takas kotiin mutta en pysty koska mulla ei ole siellä opiskelu paikkaa enkä pääse netti lukioon mun numeroitten ja mun ikäni takia joten en tiedä mitä tehdä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä nyt asut, jos et kotona?

Vierailija
2/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keskiarvo sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaan taksi, sä voit hakea opiskelupaikkaa niihin kyllä otetaan kesken lukukauden. Jos keskiarvo on huono nii lukio on varmasti liian vaikea. Amiksessa pääsee lukuaineissa aika helpolla, miettii vaan mistä alasta pitäisi, sen ei kuitenkaan tarvitse olla loppuelämän duuni...

Vierailija
4/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suoritin pari vuotta sitten netissä e-lukion, ei silloin ainakaan millään aiemmilla numeroilla ollut mitään merkitystä? Itse tosiaan olin aloittanut normi lukiossa opinnot aikaisemmin ja jättänyt muutamaksi vuodeksi kesken kokonaan ja lopulta suoritin kaikki loppuun itsenäisesti e-lukiossa.

Vierailija
5/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksesta käsin voi suorittaa lukio-opintoja. Joko vaan yleissivistävät aineet lukion puolella tai sitten lukea aikuislukion päivälukiota lyhyempi oppimäärä ja kirjoittaa ylioppilaaksikin.

Nettipohjainen, itsenäinen opiskelu on 16-vuotiaalle pääsääntöisesti liian raskasta ja haastavaa.

Vierailija
6/6 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta vaan taksi, sä voit hakea opiskelupaikkaa niihin kyllä otetaan kesken lukukauden. Jos keskiarvo on huono nii lukio on varmasti liian vaikea. Amiksessa pääsee lukuaineissa aika helpolla, miettii vaan mistä alasta pitäisi, sen ei kuitenkaan tarvitse olla loppuelämän duuni...

Mistä tiedät ettei ole vaikka laiskuudesta vaan kiinni? Tuskin lukio on liian vaikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme