Putinin kätyri: tiesitkö, että Putin on jo päättänyt lähettää heikommin suoriutuvat röllinsä Ukrainaan?
Juuri niin, palstapelle ja Marin-sönkkö. Jos ei ala sujua, olet kohta aika pahassa tilanteessa. Kommentteja, rölliseni?
Kommentit (27)
Niin mutta kun USA on niiiiiin kauhee, puhuttasko mieluummin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö
Ömmömmöö joorself.
ei haittaa otan lisää votkaa ja tanssin kalinkaa ja iloitsen kun suuri johtaja on päättänyt puolestani asioistani
Johan se kaikista heikoin suoriutuja eli Janus-Anus on Ukrainassa, eli Luhanskissa.
Tää on muuten totta. Vielä viikko sitten sönkötin av:lla, nyt oon Ukrainassa. Haavotuin äsken aika pahasti, jalat on mänt. Nyt tässä sitten sometan viime hetkeni, kun "asetoverit" hylkäs mut tänne ja lähti karkuun. Vituttaa.
t. Vladislav, entinen av-rölli
Igor kirjoitti:
Eli minulla ei ole hädän päivää. Ähäkutti ap!
Heh, vielä.
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan mieluummin siitä kaksinaismoralistisesta ajattelumaailmasta, mitä tulee Usaan ja Venäjään.
Jos meinaat puolustaa saddamia ja binladenia, älä suotta vaivaudu.
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan mieluummin siitä kaksinaismoralistisesta ajattelumaailmasta, mitä tulee Usaan ja Venäjään.
Eihän siinä ole mitään kaksinaismoraalia, että ystäviin ja vihollisiin suhtaudutaan eri tavalla. Usa on ystävä ja liittolainen ja suhtautuminen on sen mukaista. Venäjä on tuhatvuotinen vihollinen, ja suhtautuminen on sen mukaista. Ei minkäänlaista kaksoismoraalia.
Tiesinhän minä sen, siksi trollaan että en joudu rintamalle. Sieltä ei tulla takasin...
Paljonko te saatte palkkaa suomen puolella?
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Heh, vielä.
Olen korvaamaton. Minua ahkerampaa trollia ei johtaja Putin tule palstalle saamaan. Saan itse määrittää otanko palkkani ruplina vai kaalina.
Nuoletko Putinin persettä myös konkreettisesti eikä vain palstakirjoituksilla, ja missä valuutassa palkka siitä maksetaan? Viinana ja pirinä?
V valtio palkitsee Arvostetuimmat Trollit mitalein ja kannustimin. Vaikka tiedotus sujuisi varmaan ilman sitä elementtiä.
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Heh, vielä.
Olen korvaamaton. Minua ahkerampaa trollia ei johtaja Putin tule palstalle saamaan. Saan itse määrittää otanko palkkani ruplina vai kaalina.
Ai sinäkö se väsymätön spämmi olet? Kuule, tule meille ja tutustutaan lähemmin. Minusta olet ihan vastustamaton <3
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole mitään kaksinaismoraalia, että ystäviin ja vihollisiin suhtaudutaan eri tavalla. Usa on ystävä ja liittolainen ja suhtautuminen on sen mukaista. Venäjä on tuhatvuotinen vihollinen, ja suhtautuminen on sen mukaista. Ei minkäänlaista kaksoismoraalia.
Entäs esimerkiksi se, kun hyvis-päättäjämme vaalivat ihmisoikeuksia juuri niiden maiden asukkaita kohtaan, mutta samaan aikaan katsovat sormien läpi amerikkalaisten hyökkäyssotia ja siviilejä m*rhaten? Sellaiset ihmisoikeuskäsitykset on hyvis-maiden päättäjillä. Ja tuoko ei ole mielestäsi kaksinaismoralistista touhua?
Te rapetatte parhaillaan lapsia, vtn sika.
Maailma ei unohda tätä, ja te vaivutte 90-luvulle, sitten 70-luvulle, ja ennen pitkää 1800-luvulle. Eikä kukaan auta. Skruu juu, biatch.
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs esimerkiksi se, kun hyvis-päättäjämme vaalivat ihmisoikeuksia juuri niiden maiden asukkaita kohtaan, mutta samaan aikaan katsovat sormien läpi amerikkalaisten hyökkäyssotia ja siviilejä m*rhaten? Sellaiset ihmisoikeuskäsitykset on hyvis-maiden päättäjillä. Ja tuoko ei ole mielestäsi kaksinaismoralistista touhua?
Laitatko sitten niistä siviileistä lähteitä? Jos My Laita tarkoitat, tekijät tuomittiin usassa. Venäjällä tappajille jaetaan mitaleita.
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te rapetatte parhaillaan lapsia, vtn sika.
Maailma ei unohda tätä, ja te vaivutte 90-luvulle, sitten 70-luvulle, ja ennen pitkää 1800-luvulle. Eikä kukaan auta. Skruu juu, biatch.
Saisiko tuon saman venäjäksi?
Nizhni, brosch, niet tavarits, stranitshkaja. Harasoo!
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Heh, vielä.
Nuoletko Putinin persettä myös konkreettisesti eikä vain palstakirjoituksilla, ja missä valuutassa palkka siitä maksetaan? Viinana ja pirinä?
Siihen kuule tarvitaan venäjän sankarin arvonimi, silloin juhlallisuuksissa saa/pakotetaan imeen pökäleitä Putinin veltosta runkkupyllystä. Et ehkä tiennyt tätä suomipoju!
Igor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Heh, vielä.
Ei se auta että ahkera, kun laatu on aivan surkia.
Venäjällä pelätään hallintoa, ja paljon
Nönnönnöö