Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalea viiva koronatestissä, voisiko olla kuitenkin negat.?

Vierailija
24.08.2022 |

On tullut tehtyä näiden parin vuoden aikana lukuisia testejä ja aina ovat olleet selkeästi negatiivisia. Nyt ekan kerran tuli 2 viivaa mutta testiviiva on haaleampi kuin se toinen? Olen kyllä selkeästi kipeänä mutta onkohan kuitenkaan koronaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos _kontrolliviiva_ on hieman vaaleampi? Tarkoittaa, että olet saanut ladattua liuskalle hieman vähemmän näytettä kuin yleensä, mutta silti saanut selkeän positiivisen tuloksen testistä.

Vierailija
42/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella haalea viiva ensimmäisenä oirepäivänä ja seuraavan päivän aamuna viiva voimakkaana heti kun näyte kosketti testiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksista. Täytyy laittaa joku kaupoille ja ostamaan muutama testi. Kuten sanoin niin pelottava ajatus tuo korona kun mulla on paha sairaus taustalla ja ns. pienikin tauti voi viedä sairaalaan. ap

Paranemisia! Itsekin pahana astmaatikkona sairastin lievästi tämän uusimman variantin. Toivotaan, että menee samoin.

Vierailija
44/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksista. Täytyy laittaa joku kaupoille ja ostamaan muutama testi. Kuten sanoin niin pelottava ajatus tuo korona kun mulla on paha sairaus taustalla ja ns. pienikin tauti voi viedä sairaalaan. ap

Paranemisia! Itsekin pahana astmaatikkona sairastin lievästi tämän uusimman variantin. Toivotaan, että menee samoin.

Kiitos! Pidetään peukkuja. Itselläni on lihastauti taustalla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme