Haalea viiva koronatestissä, voisiko olla kuitenkin negat.?
On tullut tehtyä näiden parin vuoden aikana lukuisia testejä ja aina ovat olleet selkeästi negatiivisia. Nyt ekan kerran tuli 2 viivaa mutta testiviiva on haaleampi kuin se toinen? Olen kyllä selkeästi kipeänä mutta onkohan kuitenkaan koronaa?
Kommentit (44)
Lapsella haalea viiva ensimmäisenä oirepäivänä ja seuraavan päivän aamuna viiva voimakkaana heti kun näyte kosketti testiä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksista. Täytyy laittaa joku kaupoille ja ostamaan muutama testi. Kuten sanoin niin pelottava ajatus tuo korona kun mulla on paha sairaus taustalla ja ns. pienikin tauti voi viedä sairaalaan. ap
Paranemisia! Itsekin pahana astmaatikkona sairastin lievästi tämän uusimman variantin. Toivotaan, että menee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksista. Täytyy laittaa joku kaupoille ja ostamaan muutama testi. Kuten sanoin niin pelottava ajatus tuo korona kun mulla on paha sairaus taustalla ja ns. pienikin tauti voi viedä sairaalaan. ap
Paranemisia! Itsekin pahana astmaatikkona sairastin lievästi tämän uusimman variantin. Toivotaan, että menee samoin.
Kiitos! Pidetään peukkuja. Itselläni on lihastauti taustalla. ap
Mitä väliä jos _kontrolliviiva_ on hieman vaaleampi? Tarkoittaa, että olet saanut ladattua liuskalle hieman vähemmän näytettä kuin yleensä, mutta silti saanut selkeän positiivisen tuloksen testistä.