Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutta raivostuttaa

26.10.2006 |

Olen pöyristynyt kalliiden kotimaisten tutta-potkareiden laadusta. Yöpuku on ollut yhdellä lapsella ainoastaan yökäytössä sillä seurauksella, että molemmat kainalosaumat ovat auki, samoin molemmat jalkaterät. Kangas on nyppylöitynyt niin huonoksi, ettei pukua senkään puolesta kehtaisi enää laittaa kierrätykseen (toisin kuin halpaketjun potkupukua, joka on menossa jo neljännelle vauvalle). Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko joku valittanut (kannattaako sellainen ylipäänsä)?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyt on meillä pysyneet hyvänä, siis ne perusmalliset yksväriset. mutta puolipotkareista ja isompien poikien collaripaidoista on vyötärön ja kädensuiden päällytikkaukset lähteneet purkautumaan ekassa pesussa, syykin ollut itselle selvä kun on katsonut kääntöpuolelle eli alalanka on ollut aivan liian löysällä. paidat lähetin tehtaalle ja ne palautettiin minulle uudelleen ommeltuna, mutta mitään oheistuotetta ei mukana tullut, vain valittelut virheestä.

Vierailija
22/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuiskuneiti79:

SILITÄTTEKÖ todella potkuhousut...? Siis sellaiset " pehmeää" puuvillaa olevat? Mulla ei ole käynyt mielessäkään...

Että joo, meillä silitetään kaikki lapsen vaatteet paitsi ulkovaatteet ja pitkät kalsarityyppiset housut ja sukkahousut tms. Ei ihme, että pyykinhoito stressaa:) Täytyisi varmaan ostaa kuivausrumpu, meillä ainakin pyykit on sen verran ryppyisiä narulta otettaessa ettei niitä voi päälle laittaa silittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ja laatu eivät kohtaa. Pidän vauvalla Tutan potkupuvuista, koska ovat niin söpöjä. Eivät vaan tahdo enää kestää. Aina saumat auki, samoin vanupuvussa.

Silitysvälikysymykseen: juu, silitän aina vauvan pyykin. : )

Vierailija
24/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poikia ja varsinkin sininen väri, varsinkin petrooli, ei todellakaan kestä pesuja. Haalistuu heti. Myös meillä ollut ihka uusista vaatteista saumat auki pitkältäkin matkalta. Eron huomaa siinäkin hyvin, että " perinnöksi" saadut vaatteet muutamien vuosine takaa kestävät edelleen hyvin, mutta uudet menevät rikki aikaisemmin.

Mites muuten saisimme ketjun lähetettyä Tutan tehtaalle, siis sinne Kankaanpäähän (jossa vaatteita ei enää ilmeisesti kuitenkaan tehdä)?? Voisi olla hyvä palaute, useampi mielipide.

Vierailija
25/28 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en pahalla tarkoittanut sitä silittämiskysymystä :) ja ettepä niin tainneet sitä ottaakkaan. Itse vaan kun silitän ehkä... hm... 5 kertaa vuodessa.... Varsinkin nyt, kun teen töitä kotona ja ei tarvii välttämättä pitää paitapuseroita, jakkupukuja yms...

Itsellä ei henk.koht. ole ollut valittamista Tutan vaatteista, meillä lähinnä käytössä yöpukuja. Minä olen ostanut niitä Citymarketista, voisiko olla eroja mistä ostaa? Ajattelin vaan, että jos jonkin valmistuspaikan erät menee vaikka kauppaketjuun A ja toisen taas kauppaketjuun B? Tai sitten mulla on käynyt vaan hyvä tuuri.

Vierailija
26/28 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin erittäin huonot kokemukset tutasta. En enää edes suunnittele ostavani mitään Tutan vaatteita ja olen sanonut etteivät ostaisi lahjaksikaan. Finnwearin bodyt oli kyllä kans iso pettymys, mutta sinne kun reklamoin niin hyvitykset oli mitä kivoimmat ja todella kestävät. Itse olen huomannu että semmonen " halppis" merkki kuin Ciraf on ollut meidän käytössä hyvä ja kestävä

Vierailija
27/28 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

B00ri5:

Mites muuten saisimme ketjun lähetettyä Tutan tehtaalle, siis sinne Kankaanpäähän (jossa vaatteita ei enää ilmeisesti kuitenkaan tehdä)?? Voisi olla hyvä palaute, useampi mielipide.

Lähetin sinne sähköpostia pari viikkoa sitten, mutten ole vielä saanut mitään palautetta. Laitoin tänään uuden viestin ja liitin myös linkin tähän keskusteluun.

Meillä kävi niin, että melkein uusien potkuhousujen vyötärösauma menetti elastisuuden pesussa. Vyötärö on nyt ihan lörppö. Samassa pesussa oli muitakin potkuhousuja, joille ei käynyt mitenkään.

Vierailija
28/28 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä pyysivät lähettämään housut heille asiakaspalautuksena.