Sanna Marinin Helsingin keskustasta ostama asunto maksoi 825000 euroa!
Tämän Helsingin ydinkeskusta Töölössä sijaitsevan asunnon pitääkseen hänen täytyy varmasti pitää kynsin hampain kiinni hyväpalkkaisesta työstä. Tässä vielä vanha uutinen siitä kun pääministeri Sanna Marin osti 825 000 euroa maksavan asunnon Helsingin Töölöstä. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f51b886f-dc8b-42d2-8672-ca4806ce7…
Kommentit (94)
Onko Sannalla koko laina ja asunto omissa nimissään?
Vierailija kirjoitti:
Omani maksoi 1,5 miljoonaa ja edelleen olen siinä hyvässä uskossa, että saan myydyksi vaikka ensi viikolla.
No entäs nyt - mites nyt pannaan suu?
Ihmisillä oli ihmeen kova luottamus että Helsingin hinnat vain nousevat ja nousevat loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niillä on 2 asuntoa? Ovatko eronneet?
Useimmilla kansanedustajilla on kakkosasunto Helsingissä. Marininilla kaksio on ollut pian 8 vuotta. Nyt vaihtoi suurempaan.
Kesäranta on myös Helsingissä. Eli 2 kämppää Helsingissä..
Onhan Niinistölläkin talo Laaksolahdessa, jossa näyttää viettävän paljon aikaa. Ja mökki Lohjalla.
Mistä tiedät, että Niinistö on paljon Laaksolahdessa?
Uteliaisuudesta kysyn, kun en itse ainakaan sitä tiennyt.
Onko tää tiettyjä tapaamisia varten tää asunto. Vai ihan kimppatapaamisia.
Minun mielestä hallituksen työntekijöillä pitäisi olla palkkasysteemi erilainen.
Ehdotan että pohjapalkka olisi heillä 2000e/kk ja sitä voisi sitten korottaa aina sinne 10 000e/kk ansioon asti riippuen miten hommat onnistuu. Pisteytys systeemi voisi olla vaikka tälläinen:
-Mitä vähemmän otetaan velkaa niin sitä enemmän provikkaa tulee.
-Mitä enemmän kansalaisten kokonaisveroaste tippuu niin sitä enemmän provikkaa.
-Mitä parempi työllisyysaste niin sitä enemmän provikkaa ja tähän huomiona se että palkalla pitää elää ja työpaikat pitää olla yksityisellä puolella.
-Jonkinlainen kysely kansalta vaikka vuoden välein että miten hallitus on onnistunut ja se määrittää myös palkan hallitukselle.
Noilla voisi sitten hallitus kerryttää omaa palkkaa aina sinne 10 000e asti.
Nykyinen hallitus ansaitsisi ehkä jotain 3000e/kk-4000e/kk palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla kansanedustajilla on kakkosasunto Helsingissä. Marininilla kaksio on ollut pian 8 vuotta. Nyt vaihtoi suurempaan.
Onhan Niinistölläkin talo Laaksolahdessa, jossa näyttää viettävän paljon aikaa. Ja mökki Lohjalla.
Uteliaisuudesta kysyn, kun en itse ainakaan sitä tiennyt.
Niinistöt kertoivat vauvan synnyttyä, että lastenhuone on sisustettu vain Espoon kotiin. Ulkomaillakin on ilmetelty, kuinka presidentti tekee itse lumitöitä. Kyse oli nimenomaan Espoon talosta. Kultarannassa eivät olleet ainakaan viime kesänä kuin muutaman kerran. Sen näkee siitä, milloin valtiolippu on tangossa. Niinistöillä on muutama vuosi sitten hankittu kesäpaikka Lohjalla, entinen oli Salossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyn, kun en itse ainakaan sitä tiennyt.Niinistöt kertoivat vauvan synnyttyä, että lastenhuone on sisustettu vain Espoon kotiin. Ulkomaillakin on ilmetelty, kuinka presidentti tekee itse lumitöitä. Kyse oli nimenomaan Espoon talosta. Kultarannassa eivät olleet ainakaan viime kesänä kuin muutaman kerran. Sen näkee siitä, milloin valtiolippu on tangossa. Niinistöillä on muutama vuosi sitten hankittu kesäpaikka Lohjalla, entinen oli Salossa.
Yli 30 vuotta ollut kesäpaikka Lohjalla. Samoin Tarja Halosella (n.15 vuotta).
Hei olen Sanna, olen köyhien asialla.
"Stubbin miljoonatalo myytiin viimein Westendissä - Myyntiaika oli aika pitkä.
Hintapyyntö 1,59 miljoonaa.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010857598.html#:~:text=Stubbin%20milj…
Marin on varmaan jo maksanut asuntolainansa.
Kaipaan Marinia, Li:tä ja Saramoa takaisin. Nyt hallituksessa ja eduskunnassa on pelkkiä ahneita oman edun tavoittelijoita. Ketään ei kiinnosta Suomen etu vaan oma tilipussi.
Ei se säily maximissaan kuin ensi vaaleihin asti vaan. Sitten tulee vaihto. Demarit ei saa niin paljon ääniä enää, että pääsisivät pääministeripuolueeksi.