Mies, kestätkö jos nainen on aloitteellinen treffailussa
Perinteinen ohje treffailussa on, että nainen on passiivinen ja vain reagoi siihen, mitä mies tekee. Aktiivista naista pidetään pomottavana kotityrannina tai miehiä syövänä seksipetona. Onko niin, että aktiivinen nainen menettää kaikki mahdollisuudet pitkäaikaiseen suhteeseen.
Kommentit (30)
Kerrankin olin aloitteellinen ja kävi selväksi, että ei olisi pitänyt. Liekö siitä johtui vai miksi mies alkoi perääntyä. Ulkonällisesti ei ollut mikään komistus, eli ei todellakaan ollut siitä kyse ettäkö olisin valinnut itseäni tasokkaamman.
N28
Jaa-a. Sitten on tämä kategoria naisia, jotka tietää mitä tahtoo. Vähän ajan päästä miehelle sitten selviää, että nainenhan tietää yhtä hyvin myös sen mitä mieskin tahtoo. Viimeistään siinä vaiheessa on aika nostaa kytkintä.
Ei haittaa. Varsinkaan jos sinua ei haittaa minun aloitekyvyttömyys niin seurustelussa kuin muillakin elämänalueilla M28v
Ei ollenkaan. Tänä päivänä on jopa suotavaa, että nainen on alussa aloitteellinen. En ole itse koskaan lähestynyt tai ottanut riskejä esimerkiksi suutelemisen suhteen ja ihan hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Tänä päivänä on jopa suotavaa, että nainen on alussa aloitteellinen. En ole itse koskaan lähestynyt tai ottanut riskejä esimerkiksi suutelemisen suhteen ja ihan hyvin on mennyt.
Siis mitä. Odotat, että nainen suutelee sinua?
Suomessa nainen on usein aloitteellinen. Se on kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Odotat, että nainen suutelee sinua?
Niin, tarkoitin ensimmäistä, että en heittäydy tyhmäksi, ja ota mitään riskejä asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olin aloitteellinen ja kävi selväksi, että ei olisi pitänyt. Liekö siitä johtui vai miksi mies alkoi perääntyä. Ulkonällisesti ei ollut mikään komistus, eli ei todellakaan ollut siitä kyse ettäkö olisin valinnut itseäni tasokkaamman.
N28
Tuo on passiivisten naisten itsepetosta. Syy pakkeihin ei ollut aloitteellisuudesta vaan siinä, ettei miestä kiinnostanut alunperinkään.
Päällekäyvä nainen on pahemman luokan turn off, varsinkin humalainen yh-puuma.
Miehiä ei "haittaa" aloitteellisuus, mutta näistä suhteista saat ainoastaan seksiä.
Eli suhdetta et saa, mutta väliaikaisen, ajan myötä hiljentyvän ja ghostailevan "tapailukaverin" saat jos olet naisena aloitteellinen. Suhde kaatuu kun mies väkinäisesti ja pakotettuna ilmoittaa seurustelevansa jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nainen on usein aloitteellinen. Se on kiva juttu.
Olivat kyllä ollessani nuori ja komea. Hyvin harvoin nykyään, mutta kyllä sitä sattuu - enemmän kuin omia aloitteita.
-Mysize.pro 72
Olin aloitteellinen, suorastaan päällekäyvä. On tässä käynyt ilmi että mies katselee nuorempia naisia, enkä edes seksiä saa. Haukkuu minua. Lienee rahan perässä, vaikkei minulla ole, mutta kun olen niin perhanan tyhmä että hyysään työtöntä ulosotossa olevaa.
Ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei "haittaa" aloitteellisuus, mutta näistä suhteista saat ainoastaan seksiä.
Eli suhdetta et saa, mutta väliaikaisen, ajan myötä hiljentyvän ja ghostailevan "tapailukaverin" saat jos olet naisena aloitteellinen. Suhde kaatuu kun mies väkinäisesti ja pakotettuna ilmoittaa seurustelevansa jonkun toisen kanssa.
Kerro minulle, millä ihmeen logiikalla toisin päin saa jotain erilaista? Että kun mies lähestyy ja ottaa riskit, niin suhde säilyy pidempään? Olin 8 vuotta yhdessä naisen kanssa, joka teki selkeän aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni teki aikoinaan aloitteen ja olin asiasta ikionnellinen. Seurustelin pari kertaa aiemminkin niin, että nainen teki aloitteen. Olen toki myös torjunut joidenkin naisten aloitteen, muttei se johtunut aloitteellisuudesta vaan omasta kiinnostuksen puutteestani. Niinhän naisetkin tekevät.
Kokemukseni miehenä on että jos olen aloitteellinen, niin pidetään epätoivoisena.
Nyt en jahtaa naisia, ja ei ole yhtään huonompi flaxi - ei mitään kehumista silti...
Ei haittaa, päinvastoin. Toki, jos on kovin aloitteellinen useita miehiä kohtaan, niin silloin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni miehenä on että jos olen aloitteellinen, niin pidetään epätoivoisena.
Nyt en jahtaa naisia, ja ei ole yhtään huonompi flaxi - ei mitään kehumista silti...
Näin se nykyään menee. Olen ainakin itse luottanut siihen, että jos nainen todella on juuri minusta niin kovin kiinnostunut, niin hän aivan varmasti tekee aloitteen. Ja näin olen myös naisten puheista ymmärtänyt, että aloitteita tehdään aika tiuhaan sinkkuaikoina, eli en koe, että minulla olisi tarvettakaan ottaa riskejä itseni nolaamisesta.
Tietenkin kestäisin, naisen aloitteellisuus on toivottavaa ja iso turn on.
On pelkkä naisten luoma myytti että miehet haluaisivat olla itse vastuussa kaikesta. Ei siinä ole mitään kivaa että joutuu kantamaan keskusteluita ja kysymään treffeille ja päättämään kaikesta.