Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kestätkö jos nainen on aloitteellinen treffailussa

Vierailija
23.08.2022 |

Perinteinen ohje treffailussa on, että nainen on passiivinen ja vain reagoi siihen, mitä mies tekee. Aktiivista naista pidetään pomottavana kotityrannina tai miehiä syövänä seksipetona. Onko niin, että aktiivinen nainen menettää kaikki mahdollisuudet pitkäaikaiseen suhteeseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni miehenä on että jos olen aloitteellinen, niin pidetään epätoivoisena.

Nyt en jahtaa naisia, ja ei ole yhtään huonompi flaxi - ei mitään kehumista silti...

Näin se nykyään menee. Olen ainakin itse luottanut siihen, että jos nainen todella on juuri minusta niin kovin kiinnostunut, niin hän aivan varmasti tekee aloitteen. Ja näin olen myös naisten puheista ymmärtänyt, että aloitteita tehdään aika tiuhaan sinkkuaikoina, eli en koe, että minulla olisi tarvettakaan ottaa riskejä itseni nolaamisesta.

Hyvä taktiikka ja muutenkin jos naisella ei ole tarpeeksi vaginaa tehdäkseen aloitetta niin sellainen nainen saa jäädäkin.

Vierailija
22/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmissä suhteissani nainen on ollut aloitteellinen niin seurustelun aloittamisessa kuin lopettamisessa.

Lyhemmissä olen ollut itse aloitteellinen, eivätkä nekään ole päättyneet kannaltani hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän jos on nätti ja fiksu mutta mitään plösöjä en kestä.

Vierailija
24/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin olin aloitteellinen ja kävi selväksi, että ei olisi pitänyt. Liekö siitä johtui vai miksi mies alkoi perääntyä. Ulkonällisesti ei ollut mikään komistus, eli ei todellakaan ollut siitä kyse ettäkö olisin valinnut itseäni tasokkaamman.

N28

No eihän se siitä aloitteellisuudesta johtunut. Jos mies ei ollut kiinnostunut sinusta, niin luonnollisesti tuo aloitteellisuus tekee sen, että pitääkin "perääntyä". Ihan sama toisinpäin. Kuvittele, jos sinua pyytää treffeille mies, josta et vain ole kiinnostunut. Etkö silloin itsekin peräänny?

Vierailija
25/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei "haittaa" aloitteellisuus, mutta näistä suhteista saat ainoastaan seksiä.

Eli suhdetta et saa, mutta väliaikaisen, ajan myötä hiljentyvän ja ghostailevan "tapailukaverin" saat jos olet naisena aloitteellinen. Suhde kaatuu kun mies väkinäisesti ja pakotettuna ilmoittaa seurustelevansa jonkun toisen kanssa.

... kröhöm..BS!!

Vierailija
26/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei "haittaa" aloitteellisuus, mutta näistä suhteista saat ainoastaan seksiä.

Eli suhdetta et saa, mutta väliaikaisen, ajan myötä hiljentyvän ja ghostailevan "tapailukaverin" saat jos olet naisena aloitteellinen. Suhde kaatuu kun mies väkinäisesti ja pakotettuna ilmoittaa seurustelevansa jonkun toisen kanssa.

Tämä on kyllä ihan täyttä roskaa. Next!

Vierailija
27/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naisesta ylipäänsä aidosti kiinnostunut, kaikki naisen aktiivisuus on plussaa. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
28/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan aloitteellisuus vetää puoleensa perässä vedettäviä tai muuten vaan tossukoita ja feminiinejä miehiä.

Valitettavasti.

Aloitteellinen, miehekäs, kohtelias ja ohjat ottava mies on kuolemassa sukupuuttoon. Harmi että jos puuttuu nämä ominaisuudet se on massiivinen turn off.

Vierailija
29/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin viriili nainen ja siksi olenkin aloitteita tehnyt useamman. Kaikki kenet olen halunnut saada olen myös saanut. Se on sitten eri asia olenko valinnut oikein. Vain yksi mies on minua lähestynyt ja se olikin sitten narsisti ja hullu muutenkin. Vielä 15 vuoden jälkeen kehtaa lähettää viestejä. Onneksi enää harvoin.

Vierailija
30/30 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti. Se on suorastaan suotavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme