Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut tyttönä Teräsmiestä tai mustanaamiota?

Vierailija
23.08.2022 |

Tai muita vastaavia? Tuskin korkeajännitystä tai Tarzania?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Mustanaamiosta tosi paljon.

Vierailija
2/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustanaamiota ja tarzan kirjat olivat ihan suosikkejani lapsena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä lukenut Korkkareitakin ja Jerry Cottonia.

Vierailija
4/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikkoa ja teininä Pahkasikaa. T. N56

Vierailija
5/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallea ja Kalle Ankkaa.

Vierailija
6/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan erityisesti kiinnostanut sarjakuvat, Aku Ankkaa luin kun se tuli kotiin. Tykkään enemmän kirjoista.

Vierailija
7/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanaamio oli lapsuuden sankarini ja edelleen esikuvani. Toinen sankarini oli enoni. Heiltä opin, että pitää olla hyvä hyville ja kova koville. Muuta moraalista kompassia ei ollut.

Mummolavierailuiden kohokohta oli, kun pääsin lukemaan enon Mustiksia ja juttelemaan hänen kanssaan parhaista juonenkäänteistä. Kun eno kuoli ollessani kymmenen vanha, sain häneltä perinnöksi yli 300 Mustanaamio-lehteä.

N41

Vierailija
8/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut tyttönä mitään, kattelin aku ankasta kuvia. Turtlesii ja sen sellasta fanitin

Vierailija
9/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut mitään sarjakuvia, mutta kirjoista kyllä kaikki ns. poikakirjatkin.

Vierailija
10/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti luin. N48

Vierailija
11/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanaamio, Lucky Luke, Judge Dredd. Siinäpä noita. Modesty Blaisea tietenkin myös.

Vierailija
12/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanaamio (erityisesti sen Jack London -tarinat ja historialliset mustikset, missä seikkailtiin mm. 1600-luvun Lontoossa), Tex Willerit, Tarzanit, Asterixit ja Lucky Luket olivat kaikki suuressa suosiossa. Korkeajännityksiä luin paremman puutteessa serkun mökillä, mutta ne olivat mielestäni aika tylsiä.

N33

Vierailija
13/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Nastamuumio! Ja muutkin mahdolliset sarjikset tuli luettua moneen kertaan. Mulla oli iso pino mustiksia jotka lukuisten muuttojen takia ovat valitettavasti hävinneet. Parhaimpia lapsuuden muistoja on ollut sarjakuvien lukeminen (myös minunkin sankari, tosin vielä elossa oleva) enon sängyllä.

Vierailija
14/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin korkeajännitystä kaikki ussantunnit. Takana istuva poika lainasi.

Vierailija
15/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja myös tarzanit pokkareina. Olen heteronainen 33v, olin poikatyttö ja nyt vaimo, kahden lapsen äiti.

Vierailija
16/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia edellä mainittuja + Mad ja Myrkky. 😎

Vierailija
17/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin noita tylsän näköisiä poikasarjakuvia. Musta Naamiota luin Seurasta silloin, kun siinä oli menossa perhejaksoja. Oli se vaimo ja lapset.

Vierailija
18/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarzania luin, mutta en vakuuttunut. 

Tykkäsin Anni Polvan Tiinoista , Enid Blytonin Seikkailuista,  Lumikuningattaresta ( se rohkea Gerda ei tyhmäillyt Prinsessa Ruususen, Tuhkimon ja  Lumikin tyyliin ) vaan pelasti Kainin

Ja ehkä siksi mua vähän ihmetyttää miksi Elsa on suositumpi kuin Anna, joka pelasti Elsan ( mutta lapset sanoivat mulle että Elsalla on taikaa)

Vierailija
19/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Argh! Minuun osui!"

Oli pakko lukea kaikki mitä käteen sattui. Olin lukutoukka siitä asti kun opin lukemaan. Serkkupojilla ei ollut tyttöjen lehtiä.

Vierailija
20/22 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ihan kaiken minkä käsiini sain. En ainoastaan Korkeajännitystä, Jerry Cottonia ja Mustanaamioita, vaan myös Jymyä, Jallua, Rattoa, Nykypostia, Hymyä, Shokkia, Sinuhe egyptiläistä, Kalle Päätaloa, Valittujen Palojen lyhennelmiä ja Suomen kansan vanhoja satuja. Jos ei ollut mitään muuta luettavaa, niin luin vaikka maitotölkin kylkeä (ja siihen aikaan niissäkin oli kiinnostavampia juttuja kuin nykyään). - N57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä