Mitä suht tavallista elintarviketta et ole ikinä ostanut?
Kommentit (75)
Viili, vesimeloni, inkivääri, purjo, naudan sisäfile.
Kaikki vegaanisina mainostetut tuotteet
Sushia kaupasta kilohinnalla
(Niitä valmis pakasteita olen toki ostanut ja syönyt)
Joulukinkkua
(No yhtenä vuotena ostin, kun mies antoi rahaa ja sanoi, että käy ostamassa. Mutta yleensä hän ostaa, koska itse syön enemmän kalkkunaa ja kaloja.)
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja itselleni (lahjaksi toiselle kyllä)
Söikö ne?
Hernemaissipaprika minullakin ja myös paprika ja sipuli, poislukien paahdettu sipuli. Piimä.
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja itselleni (lahjaksi toiselle kyllä)
Suht tavallinen elintarvike?
Elintarvikkeeksi lasketaan kaikki suun kautta nautittava paitsi lääkkeet.
Poroa olen ostanut vain osti kertaa + kissan ruokaa vain kerran (tutuille, jotka oli koronassa. Itselläni ei ole kissaa)
Karhu-olutta en muista ostaneeni. (Ostan aina vaan halvinta merkkiä)
Perunoita.
En näe järkeä keittää jotain puolta tuntia kun nuudelit tulee parissa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ostanut raakaa kanaa enkä raakaa kalaa, jotka pitäisi itse alusta asti valmistaa. Ostan aina valmiiksi paistettuna. Pelkään, että mokaan kotona niiden valmistuksen jotenkin, esim. kanan kanssa on oikea riski jos se jää raa'aksi.
Nyt on jo aika avutonta touhua. Olet varmaan vielä tosi nuori. Voisitkö kysyä vaikka äidiltäsi neuvoa? Kana on yksi helpoimmista lihoista laittaa.
Ei todellakaan ole yksi helpoimmista. Kana on todella helppo valmistaa kuivaksi ja mauttomaksi. En ymmärrä kanan suosiota. Pitää olla virtuoosi että saa kanaruoasta hyvää.
Itse syön mieluummin tofua kuin kanaa, sillä ollakseen hyvää, tofu vaatii saman verran maustamista ja valmistamista kuin kana, mutta ketään ei tarvitse tappaa.
Nuudeleita en ole koskaan ostanut enkä edes syönyt.