Mitä suht tavallista elintarviketta et ole ikinä ostanut?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ostanut raakaa kanaa enkä raakaa kalaa, jotka pitäisi itse alusta asti valmistaa. Ostan aina valmiiksi paistettuna. Pelkään, että mokaan kotona niiden valmistuksen jotenkin, esim. kanan kanssa on oikea riski jos se jää raa'aksi.
No siinä paistaessa voi samalla tsekata on jo kypsää. Suurempi mahdollisuus on paistaa ylikypsäksi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kalaa
Olutta
Tupakkaa
KondomejaM40
Lue ja ymmärrä kysymys.
Mitä suht tavallista elintarviketta et ole ikinä ostanut?
Onko jotain ihan peruselintarviketta, mitä et ole koskaan ostanut?
Minä voitan tämän kisan. Perunat. Ette varmaan usko, mutta totta se on.
Vierailija kirjoitti:
munuaisia
Onko tämä joku perustavallinen elintarvike? En ole ikinä maistanut munuaista saatikka ostanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voitan tämän kisan. Perunat. Ette varmaan usko, mutta totta se on.
No en minäkään ole ikinä perunoita ostanut, koska en tykkää niistä. Kotona sai aikoinaan syödä niitä ihan tarpeeksi ja tuli jonkinlainen perunakammo.
Jugurttia en ole tainnut koskaan ostaa,en ainakaan raejuustoa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ostanut raakaa kanaa enkä raakaa kalaa, jotka pitäisi itse alusta asti valmistaa. Ostan aina valmiiksi paistettuna. Pelkään, että mokaan kotona niiden valmistuksen jotenkin, esim. kanan kanssa on oikea riski jos se jää raa'aksi.
Nyt on jo aika avutonta touhua. Olet varmaan vielä tosi nuori. Voisitkö kysyä vaikka äidiltäsi neuvoa? Kana on yksi helpoimmista lihoista laittaa.
Niitä jauhoja, mitä nykyään käytetään. Ihan tavalliset vehnäjauhot on riittäneet meidän biletarjoiluihin.