Mitä suht tavallista elintarviketta et ole ikinä ostanut?
Onko jotain ihan peruselintarviketta, mitä et ole koskaan ostanut?
Kommentit (75)
Avokadoja usein otan ja punnitsen, mutta alkaa harmittamaan ennen kassaa noin 1€ kappalehinta, niin tyrkkään sit kassaa jonnekin WC-paperien taakse ne. Eli 0 kertaa oikeesti ostanut😂 Someen kyllä kuvaan kun on vielä ostoskorissa🤣
Itselleni mitään missä on ohraa, vehnää tai ruista tai maitotuotteita, joissa on laktoosia, sillä minulla on ollut koko aikuisen ikäni ollut keliakia ja laktoosi-intoreranssi.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni mitään missä on ohraa, vehnää tai ruista tai maitotuotteita, joissa on laktoosia, sillä minulla on ollut koko aikuisen ikäni ollut keliakia ja laktoosi-intoreranssi.
Et ole sitten lapsena päässyt ruokakauppaan ostoksille? Näköjään ainakaan mitään muuta kuin karkki ja sipsiä et ole saanut ostaa
Vierailija kirjoitti:
Katkarapuja. En vaan käsitä hehkutusta niiden ympärillä.
Katkaravut on kyllä melko mauttomia parhaimmillaankin, vaikka Ruotsin länsirannikolla savustettuina, jotka on kyllä maukkaimpia mitä olen syönyt. Munakkaan täytteeksi ne kyllä sopii, voileipäkakkuun myös lohen rinnalle. Joskus ostan kun haluan hyvälastuista proteiinia ilman rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkarapuja. En vaan käsitä hehkutusta niiden ympärillä.
Katkaravut on kyllä melko mauttomia parhaimmillaankin, vaikka Ruotsin länsirannikolla savustettuina, jotka on kyllä maukkaimpia mitä olen syönyt. Munakkaan täytteeksi ne kyllä sopii, voileipäkakkuun myös lohen rinnalle. Joskus ostan kun haluan hyvälastuista proteiinia ilman rasvaa.
Mä vedän pussillisen päivittäin semmosenaan! Otan sulaa jääkaappiin aamulla, valutan, taputtelen puhtaalla keittiöliinalla ja maustan valmiilla kastikkeella! Helppoa ja kevyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja itselleni (lahjaksi toiselle kyllä)
Suht tavallinen elintarvike?
Elintarvikkeeksi lasketaan kaikki suun kautta nautittava paitsi lääkkeet.
Spärdärithän on just nimenomaan ELINtarvikkeita, sanan varsinaisessa merkityksessä :D
Joitain pakastevihanneksia, tai juureksia.
Piimää, viiliä, hiivaa.
Jauhoja ja voita ehkä max kerran, pari, ikää melkein 60.
En ole koskaan ostanut jauhoja tai hiivaa, koska en ole koskaan leiponut enkä sellaiseen ala.
En ole koskaan ostanut kahvia, koska en sitä juo :) En muista ostaneeni sitä ikinä kenellekään lahjaksi myöskään tai muussa yhteydessä.
Rasvatonta maitoa. Ihan järkyttävää katsoa kaupassa ihmisiä jotka ostavat sitä litratolkulla.
Joulukinkkua en ole ostanut koskaan, toki olen maistanut, riitti sitä lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja itselleni (lahjaksi toiselle kyllä)
Suht tavallinen elintarvike?
Elintarvikkeeksi lasketaan kaikki suun kautta nautittava paitsi lääkkeet.
https://www.kondomiverkkokauppa.fi/epages/kvk.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Sho…
Kokonaista ananasta en ole koskaan ostanut. Purkissa "miljoona" kertaa.