+++**+++ENSIKOT TORSTAINA 26.10.+++**+++
Kommentit (14)
Tännehän sitä oli taas rynnättävä heti aamutuimaan kurkkaamaan...
No hitsin Pimpula! Kyllä olis ollut niin kiva lukea Saikun plussauutisia, mut ehkäpä kohta kuitenkin...
Nyt äkkiä pukemaan ja töihin.
Pirteää Päivää kaikille!
Huomenta kaikille enskoille!
Pahoittelut saikulle negasta! Ikävää, että saa noin odotella. Eihän peliä tietysti ole vielä kokonaan menetetty... Toisaalta, jos negat ovat sitä mitä ovat, niin toivottavasti täti saapuu pian :)
Täytyy rientää harjoittelukoululle!
*vilk, vilk*
Harmin paikka, Saikku! Tulin tänne ihan sillä mielellä, että nyt saa lukea sun plussauutiset. Pahoitteluni!
Miten Pingun laita on? Oletko testannut uudestaan? Ei minullekaan ole tullut Aconeihin ikinä mitään, ja olen kyllä aika tarkkaan katsonut!
ON: Nyt vaan odottelen ovista, olen tikutellut sitä varmuuden vuoksi ja ei ole ollut vielä plussaa. kp2 muuten, päivämäärän mukaan! Sama tunne on kuin Hoytilla, että pakko sitä on laskea, kun menee noin helposti.
No voihan kökkö. Mäkin tulin tänne siinä toivossa et Saikku ois täälä plussa uutisen kera. On se niin väärin kun monella on näyttäny niin lupaavalta, varsinkin teillä jotka ootte jo jonkin aikaa yrittäny niin sais kyllä niitä plussia alkaa pärähteleen. Eikös sen tädin pitäny olla hätähousulla hoidossa vai kuka se oli joka sen lupas vähäks aikaa ottaa?
No toivotaan ny kuitenkin viä että se täti ei sittenkään tulis Saikulle käymään. (optimisti :))
sitten ON: Onko muille tullu ihan älytöntä finnien hyökkäystä pillereiden lopettamisen jälkeen ja millä ihmeellä ootte saanu ne taltutettua (tuskailee) Help help! . Naama on kun murrosikäsellä, (hyvä kun töihin kehtaa mennä) vaikka kuinka sitä koittaa putsata, päivän aikana pärähtää ainakin kaks uutta lisää.
Heips kaikki enskat!
Saikku: Pahoittelut negasta :( Voimia ja jaksamista taas uuteen yritykseen!:)
ON: Olen tosiaan syönyt nyt ensimmäisen kierron noita clomifeeneja ja tänään ultrassa todettiin, että sekä oikealla että vasemmalla puolella olisi kehittymässä oikein hyvät rakkulat, joista munasolu sitten irtoaa :) Tosin, gynekologi sanoi, että oikeanpuoleinen taitaa " viedä voiton" kun oli jo 18mm kokoinen, vasen vain 14mm kokoinen. Nyt siis parin päivän sisällä pitäisi tapahtua elämäni ensimmäinen onnistunut ovulaatio. Voi kuinka mukavaa!
Näihin tunnelmiin lopetellaan siis täältä.
Oikein mukavaa torstaita kaikille!
*greetas* kp 15/?
Olipa greetaksella kivoja uutisia! Aika samanlainen tilanne minullakin, vaikka en vielä Clomeja syönytkään. Kiinnostaisikin tietää, tikutteletko ovulaatiota tuon ultran lisäksi? Minä tikuttelen, eikä ainakaan vielä ole tullut plussaa. Mulla oli rakkula tiistaina 15 mm, ja toivon että viikonloppuna vasta irtoaisi kun mies palaa kotiin.
Heips!
Maitikka: Kyllä juu tikuttelen. Mammaksin tikkuja on ja lekuri just tänään sanoi, että vaikka niissä ohjeissa lukee, että sen plussan voi saada mihin aikaa päivästä tahansa, kannattaa tikuttaa aina aamu pissasta. Voi että! Mehän saadaan jännätä sitten yhdessä! :) Minulla ovis tapahtuu lääkärin arvion mukaan lauantaina ja just silloin olen reissussa, onneksi tosin miehen kanssa!:)
*greetas*
Ajattelin tulla ilmoittamaan, että olen kyllä edelleen mukana täällä palstalla, tosin on vaan jääny kirjoittelu vähemmälle. Mutta joka päivä käyn useaan kertaan lukeemassa kuulumisianne.
Vai niin, että siirtyi Killa tuonne L-puolelle.. Saa nähä, jos itsekin siirryn sinne jossain vaiheessa, mutta en ainakaan vielä. Kuten aijemmin ilmoitin, niin menemme nyt TJOT-meiningillä varmaankin tuonne kesään, jos ei syksyynkin asti. Päätin nyt olla stressaamatta tän asian kanssa.. On ollu jo " niin kovat paineet" itellä tässä päällä tän vauvabuumin kanssa kohta vuoden, että oli nyt vaan pakko päättää asia näin. Toivottavasti Killa kuitenkin tulee meitä välillä katsomaan ja kertomaan jos tulee HYVIÄ UUTISIA ;)
Missäs meidän PLUSSA-UUTISET on tälle viikolle??? Vaikka tietenkin tätä viikkoakin on vielä jäljellä..
Täällä oli muutama, joka PIINAILEE. Paljon teille nyt + -säteitä, että saisitte joku sen plussan (tai vaikka te kaikki) =)
Ite jouduin oikeen laskea kalenterista, että mikä kp on menossa ja kp 20 näyttäs olevan " kehissä" !! Eli siis joko 5 tai 9 päivän jälkeen katsomme löytääkö täti paikalle..
Nyt lähden viemään matot ulos, huomenna on siivousILTA, kun mies lähtee palaveeraamaan miesten kanssa, ja palaa luultavasti vasta joskus 3-4 aikaan aamulla, niin käytän hyväksi sitten tämän tilaisuuden siivota ihan rauhassa ja saunoa sitten kunnolla vielä päälle!
VIIKONLOPPUJA TEILLE KAIKILLE!!! Kirjoittelen taas joku päivä, mutta käyn lukemassa teidän jutut vähän väliä ;)
Rakkaudella; Lisbet (kp 20/25-29)
Marge: kiitti höyryävästä (virtuaali)keitosta! Söinkin itse asiassa eilen (ihan oikeastikin!) hyvää makkarakeittoa, mutta flunssa on silti vielä. Hmm... voihan viiva sentään noita sun ovistestejäsi!
Nuutti: *vilkutuksia sinnekin*. Joskus kyselin tässä sulta, että missäpäin maailmaa asustelet, muttet tainnut (?) vastailla, joten kaivoin esittelypinon esiin, ja sieltähän se selvisi.
Hapö: paranemisia sinnekin päin, toivoo toinen flunssainen. Vähän velttoa on työnteko täälläkin, tuntuu, että välillä saa enemmän sähläystä aikaan, kun mitään hyötyä (nimimerkillä 4 kertaa tilitoimiston tädin kanssa tänään kuittiasioita selvitellyt...). huuuu... piinailuttaako jo?
Pingu: Oioioi... jännää! bdbdbdb ja haamunvahvistusta!
Hoyt: tervehdykset sinnekin!
Hätähousu: ai sielläkö se kärsimättömin ihminen olikin : )
Saikku: no voi ei... negahalit.
Buuffa: mulla ei ole vielä ainakaan tullut finnihyökkäystä pillereiden lopetuksen jälkeen. Päinvastoin nuo Cerazetet aiheutti mulle finnejä, välillä naama kukki kuin teinillä.
Kaikille muillekin: vilkutukset!
).( Ei mitään uutta! Ei tätiä vieläkään, eli nyt on sitten 2 vkoa oltu ilman pillereitä, eikä tätsy ole vieläkään ilmaantunut. Mitähän tästä nyt pitäisi sitten ajatella? Kaivoin muuten vanhoista kalentereista tietoja kiertojen pituudesta ilman pillereitä (ihan vanhoja tietoja ei tietysti tallessa ollut, mutta pilleritaukojen aikaisia kyllä), ja niin kuin muistelinkin, niin pitkiksi tuppasivat kierrot venymään, 30-56. Toivotaan, ettei nyt käy noin. Tai että ois ainakin lähempänä 30:a kuin tuota 50:ä.
Dajm
Moi,
Tulin vain käväisemään, ettette ihan unohda minua (Lisbetkin taisi olla samoilla linjoilla). Nyt on vaan niin suuri urakka noissa tenteissä, etten oikeasti ehdi tänne saakka. Onneksi tentit loppuu ensi viikolla just sopivasti ennen ovisaikaa, että ehtii sitten rauhassa pupuilla :) Ja onneksi nyt on jo kolme neljästä tehty, tällä viikolla oli siis jo kolme tenttiä, huh. Mutta nyt ei tästä sen enempää, ei varmaan kiinnosta ketään.
LiVen elämä kuulostaa niin kovin tutulta, häitä puuhaa ja lähtee harjoittelukoululle! Viime vuoden syksyllä tein opetusharjoittelun ensimmäisen puoliskon ja keväällä on tarkoitus jatkaa. Ja tosiaan häätkin oli juuri. Tsemppiä harjotteluun, itse ainakin nautin kovasti siitä!
Saikulle tsempitykset, kun täti on noin kovasti myöhässä, niin jospa kuitenkin olisi vielä saumaa... ja toisaalta tulis nyt sit äkkiä jos on tullakseen!
Oliko se Pingu jolla vain tiputtelua, toivotaan että siinäkin kävisi jommin kummin, että selviäisi asiat. Itselläkin tiputteli2 päivää ennen tätiä ja oli hermoja raastavaa. Toivottavasti sinulla käy toisin päin!
Dajm kommentoi yksi päivä vielä niitä pillereiden poisjättöoireita, ja tosiaan, limailuksi meni minullakin, tosin tässä kaksien kuukaustisten välillä. Älä huoli siitä, ettei kuukautiset ole vielä alkaneet, jos kerran pillerisi ovat olleet sellaiset, että pitävät ne poissa, koska hormonit kuitenkin pysyy kropassa ja vaikuttaa vielä jonkun aikaa (näin olen ymmärtänyt). Tietysti jossain vaiheessa kannattaa testaillakin, jos alkaa sellaiselta tuntumaan ja tätiä saa odotella iät ajat.
Juuh, nyt on mentävä taas hommiin, pirteää, vaikkakin harmaata syyspäivää kaikille. Ja plussia (ovis- sekä raskaus-)!
Niina kp 6/31
Johan tama nyt menee hankalaksi....Pingulle viela bdbdbd...jos se plussa vaan viela tulis.
Toivottavasti Saikulla olis sama vika....niin kauan kun ei ole tatia on toivoa!!!
Dajm: Sori multa meni sun kysymys ohi. Ma en ole olut pariin viikkoon aktiivisesti langoilla, ja vielakin on vahan hankalaa toiden takia. Mutta ajattelin kuitenkin olla aktiivisempi,kun vanhat enskat siirty osittain l-puolelle. Joo, taalla Keski-Lannessa sita asustellaan...mutta kylla ma Suomeen tai ainakin Eurooppaan tahtoisin takaisin.
Lisbet: Ei han me sua unohdeta...paaasia etta paaset taas vauvantekoon ja laakekuuri on ohi. Mekin ollaan toistaiseksi menty vahan tjottailemalla.
Vilkutus kaikille Ensioille...+++++tuulia
Jotenkin mulla on vaan sellanen fiilis ettei oo tärpänny. En ole huomannut mitään raskautumiseen viittaavia oireita, vaikka olen kuinka yrittänyt välillä jopa kuvitella itselleni oireita. Testiä en ajatellut ostaa vielä kymmeneen päivään, kun jotenkin on sellanen olo että nega sieltä tulis kuitenkin. Tää syksyn pimeys ja sateetko mut saa ajattelemaan näin negatiivisesti?
hannnah 30/28-40
Karkasipa viesti käsistä. 8)
Meinasin sanoa että täällä on jo luntaki maassa, mutta niin on mieliki. Että ei kai se pelkkä pimeys voi olla. :/
Nyt ne liuskat tuli postissa. Apua! Enhän mie vielä voi testata, ku täti on kylässä vasta kolmatta päivää. Mulla tosin vierailut kestää vain 4 päivää, mutta kierto noin 33 päivää..
Hei Pingu. Jos sulla acolla tuli haamu ja muilla ei, niin se on aika mielenkiintosta se. bd bd bd ++++ :D
Buuffa: Mulla tuli aivan kamalasti finnejä sillon ku kerran olin pillereistä tauolla, mutta nyt on vaan vähän rasvottunu/näppynen otsa. Mulla ne näpyt meni sillon ohi, ku alotin laastarin käytön parin kuukauen päästä, mutta sehän ei ole ollenkaan sulle sopiva vaihtoehto. :) Osta joku hyvä jokapäiväseen käyttöön tarkotettu rasvaisen ihon puhdistusjuttu ja muista kosteuttaa kans, mutta kevyellä voiteella. Pari kertaa viikossa kannattaa pestä jytymmällä, kuorivalla jutulla. Sillä mie olen nyt pitäny ihoni kurissa. Mulla on vichyn normadermia. mie tykkään.
Greetas: Tuo kuulostaa tosi hyvältä. tsemiä nyt vaan ja muistakaa pupuilla. bd bd
Superpaljon plussia kaikille! :)
..tulipa huono aloitus, kun hyppi noin kahdelle riville tuo otsikko. No, jospa te muut sen löydätte.
Aamuvirkkuna täällä ilmoittelen, että kolmas kerta taitaa kertoa totuuden. Töihin olen lähdössä ja testailin äsken. Hain siis eilen kuitenkin yhden testin apteekista, vaikka mammaksiltakin tilasin niitä. Tää oli se paljon puhuttu Acon10. Tosi vahva testiviiva ilmestyi heti näkyviin, mut sitten ei mitään muuta.. :( Nyt oikeestaan alkaa tuntumaan jo siltä, että sais täti tulla jo, jos on tullakseen.. Plääh! Hei, joku pohti sitä, että onko Acon-testissä viivan paikkaa, Pinguko se oli.. Niin, ei tuohon ainakaan tullut yhtään mitään. Aivan puhtaan valkoinen. Onnea taidan siis toivotella sulle. Sanoinhan, että se tiputtelu voi olla hyvin merkki raskaudesta!!!!
Nyt kuitenkin töihin.. Ja suoraan laulutunnille ja tanssiharkkoihin.. Kotona olen siis vasta kuuden jälkeen illalla. Plussaisaa torstaina enskakamuni!
-Saikku kp35/30-