Lapsi perii älykkyyden äidiltään.
Korkeasti koulutetun äidin lapsi myös pärjää koulussa.
Olen työtön mutta maisteri ja molemmat lapseni ovat pärjänneet koulussa.
Kommentit (75)
Ei se taida ihan noin yksiselitteisesti mennä, naisten älykkyys kun on tasaisemmin jakautunut kun taas miehissä enemmän ääripäitä.
Itse perin ainakin matemaattisesti lahjakkaan isäni matemaattisen älyn
Koska rikkaat, älykkäät miehet pariutuvat kauniiden tyhmien naisten kanssa, älykkyys on laskussa.
Älykkäät, koulutetut naiset jäävät yhä useammin lapsettomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska rikkaat, älykkäät miehet pariutuvat kauniiden tyhmien naisten kanssa, älykkyys on laskussa.
Älykkäät, koulutetut naiset jäävät yhä useammin lapsettomiksi.
Älykkäille, koulutetuille naisille ei kelpaa samantasoinen mies, joten yksin jäävät.
Meillä lapset ovat perineet äidiltään älykkyyden ja isältään keskittymisvaikeuden. Siis oppivat erinomaisesti, mutta oppivat vain saadessan tukea.
Periikö lapsi sen geeneissään äidiltään, vai vaikuttaisiko se että koulutettu äiti osaa mahdollisesti opettaa lapselle asioita, mitä vähemmän koulutettu ei välttämättä osaa? Mun äiti on ainakin ihan saamarin tyhmä, mutta olen itse sivistänyt itseäni aika pitkälle.
Minun lapseni peri isältään älykkyyden, keskittymisvaikeutta taas ei ainakaan vanhemmilta. Huippuoppilas opetuksessa jossa keskittymisvaikeus huomioitu
Niinhän ne feministit sanoo ja huonot puolet tulevat sitten mieheltä.
Kaikki älykkäät eivät ole korkeasti kouluttautuneita. Kaikki korkeasti kouluttautuneet eivät ole älykkäitä.
Ainakin minä olen tehnyt lasten oppimisen eteen vähintään kymmenen kertaa enemmän mitä heidän isänsä, joten voin sanoa, että lasten koulumenestys on paljon minun ansiotani.
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida ihan noin yksiselitteisesti mennä, naisten älykkyys kun on tasaisemmin jakautunut kun taas miehissä enemmän ääripäitä.
Kyllä se noin yksiselitteisesti menee. Älyn jakautumisella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Ehkä tuo pätee meillä aika hyvin - ainakin kielipää on minun puoleltani - mutta sanoisin että lapsemme on perinyt vahvuuksia molemmilta vanhemmiltaan. Hauskinta on ollut nähdä, miten hänellä on myös sellaisia upeita vahvuuksia joita ei tasan ole voinut periä minulta sen enempää kuin isältäänkään.
Älykkäälle ihmisille pitäisi kai ola selvää, ettei se ole noin suoraviivaista?
Mun lapsi on perinyt itseltäni tummat hiukset ja siniset silmät.
Kaikki muu taitaa olla äidin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Periikö lapsi sen geeneissään äidiltään, vai vaikuttaisiko se että koulutettu äiti osaa mahdollisesti opettaa lapselle asioita, mitä vähemmän koulutettu ei välttämättä osaa? Mun äiti on ainakin ihan saamarin tyhmä, mutta olen itse sivistänyt itseäni aika pitkälle.
Koulutus ei lisää älykkyyttä.
Tästäkö se johtuu, että kun elämässään menestynyt mies hommaa itselleen ulkonäön perusteella sellaisen kauniin trophy vaimon, niin ne lapset eivät sitten menestykään kuin isänsä?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäälle ihmisille pitäisi kai ola selvää, ettei se ole noin suoraviivaista?
Me älykkäät ihmiset luotamme tieteen sanaan. Epäiletkö ettei asiaa ole tutkittu riittävästi?
Hienoo hei