Toimiiko teillä Tinder?
Olisi kiva löytää seuraa. Olen pitkästä vapaa ja vapaalla!
Mutta näinkö toimii tinder: aiemmin tässä parin viikon sisällä on tullut paljon matchejä ja viestejä.
Mutta nyt loppui viestit kuin seinään. Ei tule yhtäkään uutta matchia, vaikka olen tykkäillyt muutamista miehistä. Laitoin jonkin viestinkin menemään, ei vastausta.
Lisäksi minulle tarjoillaan nähtäväksi jatkuvasti samat naamat. Toisista jo tykkäsin ja toisista en, molempia tulee koko ajan uudestaan eikä mitään uutta. Asun isossa kaupungissa enkä ole rajoittanut hakualuetta vain siihen.
Mistäs sitten saisi miehen?
Kommentit (38)
Mulla ei toimi kirjautuninenkaan yhdellä yrityksellä ja se vihreä sydän, jota pitäisi klikkailla, on suurimmalta osalta valkoinen.
Mitä "piniä"?
Ap
Algoritmin merkitys on tinderissä huiman suuri ja siinä on olemassa myös teknisiä bugeja paljon.
Mulla käy tavismiehenä aina niin että kun teen uuden tilin niin saan yhden päivän ajan uusia tykkäyksiä esim 10-15 ja sen jälkeen tili melkeinpä kuolee ihan täysin ja saan hyvällä tuurilla enää yhden tykkäyksen päivässä ja en sitäkään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Algoritmin merkitys on tinderissä huiman suuri ja siinä on olemassa myös teknisiä bugeja paljon.
Mulla käy tavismiehenä aina niin että kun teen uuden tilin niin saan yhden päivän ajan uusia tykkäyksiä esim 10-15 ja sen jälkeen tili melkeinpä kuolee ihan täysin ja saan hyvällä tuurilla enää yhden tykkäyksen päivässä ja en sitäkään joka päivä.
Saat aina 10-15 tykkäystä eli kiinnostuksen osoitusta naisilta, joista olet itse ensin tykännyt? Eikö niistä sitten ole kehittynyt mitään, kun ilmeisesti olet tehnyt jo useammankin tilin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei toimi kirjautuninenkaan yhdellä yrityksellä ja se vihreä sydän, jota pitäisi klikkailla, on suurimmalta osalta valkoinen.
Mitä "piniä"?
Ap
Nyt en ymmärrä, mitä tarkoitat sillä, että vihreä sydän on valkoinen?
Kuulostaa verkko- tai sovellusongelmalta. Minulla on viime päivinä pätkinyt puhelimen verkkoyhteys.
Voit myös kokeilla päivittää sovelluksen.
Mikä on tinder?
....pysähtyykö Pasilassa?
Se tykkäyssydän, jonka kuuluu olla kokonaan vihreä, on vihreä kärjestään ja muuten valkoinen. Kivankuuloiset matchit lakkasi kaikki puhumasta! Uusia ei tule yhtäkään.
Kirjauduin ulos, päivitin, poistin asennuksen ja asensin uudestaan. Ei auttanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat aina 10-15 tykkäystä eli kiinnostuksen osoitusta naisilta, joista olet itse ensin tykännyt? Eikö niistä sitten ole kehittynyt mitään, kun ilmeisesti olet tehnyt jo useammankin tilin?
Mulla oli muutama keskustelu kesken, kaikki siis vaikeni yhtäkkiä. Parilta mieheltä kysyin, tuleeko viestit, mutta en ole saanut vastausta.
Ennen siis tuli matcheja ja viestejä, nyt ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli muutama keskustelu kesken, kaikki siis vaikeni yhtäkkiä. Parilta mieheltä kysyin, tuleeko viestit, mutta en ole saanut vastausta.
Ennen siis tuli matcheja ja viestejä, nyt ei mitään.
Tuo voi olla juuri sellainen tekninen bugi mikä on todistettavasti tapahtunut myös mulle kerran.
Oli 10 matchia ja kenellekään ei mennyt viestit perille.
Varmistin vielä että lähetin kaikille 3 viestiä putkeen ja kysyin jopa että sanokaa jos viestini eivät näy mutta kukaan ei vastanut.
No niinpä näyttäis olevan. Ilmeisesti ei ole harvinaista.
Hei kaikki, jotka piti tavata...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No niinpä näyttäis olevan. Ilmeisesti ei ole harvinaista.
Hei kaikki, jotka piti tavata...
Ap
No tuo valkoinen sydän ei ole nyt normaali. Onko sulla puutteellinen profiili?
Ei toimi.Ei myöskään F.B ei Instagram.Emme ole somessa!
Mä olen ollut Tinderissä vuoden ajan ja tänään on ensitreffit nro. 16.
Muutamaa miestä olen tavannut kahdesti ensitreffien jälkeen, sen jälkeen he itse eivät halunneet jatkaa tapaamista.
Hyvin tuo toimii. Se sydän muuttuu valkoiseksi sitä mukaa kun tykkäilee. Sitten kun on tarpeeksi tykkäillyt, tulee raja vastaan ja pitää odottaa seuraavaan päivään.
Alkuun tuoe toimii vähän tehokkaammin ja sitten hidastuu, riippuu kuinka suosittu olet.
Et taida olla niin hyvä match kuin kuvittelet.
Ei toimi. On lähdettävä sormettamaan
Valtion tulisi lopettaa ko. huorinsovellus.
Vierailija kirjoitti:
kun teen uuden tilin niin saan yhden päivän ajan uusia tykkäyksiä esim 10-15 ja sen jälkeen tili melkeinpä kuolee ihan täysin ja saan hyvällä tuurilla enää yhden tykkäyksen päivässä ja en sitäkään joka päivä.
Miten sinne tehdään uusi tili?
Eikö se tule automaattisesti jos kirjautuu puhelinnumerolla tai BL:llä se sama vanha?
En tiedä. En ole koskaan kokeillut.
Hyvin toimii, piniä tulee ovista ja ikkunoista.