Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölasku just kuusinkertaistui

Vierailija
22.08.2022 |

Huh. Vähän kaduttaa että äänestin aikoinaan ydinvoimaa vastustavia Virheitä. Ei sillä, kaikki muut puolueet paitsi persut ovat olleet komppaamassa vihreää siirtymää. Mut hyi ei persuja vois äänestää ne on niin sivistymättömiä ja MÄ oon sivistynyt ja fiksu.

Toivottavasti tänä vuonna laitetaan taas satoja miljoonia Italiaan ja Afrikkaan kun mulla on tätä rahaa niin että ranteita pakottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö sinä olet.

Vierailija
2/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma homma, mun sähkölasku on pienentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ydinvoimalaa ne vihreät ovat mielestäsi onnistuneet torppaamaan tähän mennessä? Sitäpaitsi ydinvoima on osa vihreää siirtymää, se kun ei aiheuta hiilidioksidipäästöjä.

Vierailija
4/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo entinen soppari 5sent/kwh, nyt astuu kohta uus soppari voimaan 29sent/kwh... 

Vierailija
5/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreän siirtymän vastakohta on se että poltetaan fossiilisiä polttoaineita (öljy, kivihiili, maakaasu jne.). Ja miten niiden hinnalle ja saatavuudelle on mielestäsi viime aikoina käynyt?

Vierailija
6/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö sinä olet.

Onko sulla kovinkin älykkö fiilis kun maksat ittees kipeeks? Joku vielä supisee korvaan "tää johtuu vaan ja ainoastaan Ukrainasta" ja nielet sen kuin kärpänen paskaa.

Vierailija
7/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo entinen soppari 5sent/kwh, nyt astuu kohta uus soppari voimaan 29sent/kwh... 

Tuohon tulee toki sähkönsiirto päälle joten kokonaislasku ei kasva ihan samassa suhteessa kuin sähkön hinta kasvaa.

Vierailija
8/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ydinvoimalaa ne vihreät ovat mielestäsi onnistuneet torppaamaan tähän mennessä? Sitäpaitsi ydinvoima on osa vihreää siirtymää, se kun ei aiheuta hiilidioksidipäästöjä.

On se nyt osa vihreää siirtymää kun heitä tarpeeksi idiooteiksi haukuttiin ja vihdoin tajusivat sen.

Vieläkin tuetaan tuuli- ja aurinkoenergiaa valtion kassasta.

Mutta kiva että sinä et mieltäsi muuta vaikka hinta olisi mikä.

Vierailija
9/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt osa vihreää siirtymää kun heitä tarpeeksi idiooteiksi haukuttiin ja vihdoin tajusivat sen.

Vieläkin tuetaan tuuli- ja aurinkoenergiaa valtion kassasta.

Mutta kiva että sinä et mieltäsi muuta vaikka hinta olisi mikä.

Tuulivoima ei ole saanut valtion tukea enää vuosikausiin. Kannattaisi vähän päivittää noita tietojaan asiasta.

Ja et siis löytänyt yhtään ydinvoimalaa joka olisi jäänyt rakantamatta vihreiden vastustuksen takia?

Vierailija
10/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä kaikessa uutisoinnissa paljastetaan, että kyse on suunnitellusta juonesta. Eihän nyt energiakriisissä pitäisi olla väliä miten se sähkö on tuotettu, ennenkin kivihiiltä poltettu ja tärkein juttu luulisi olevan ettei ihmisten elämä mene liian vaikeaksi. Mutta nyt mediat sanoo että "vihreää siirtymää ei saisi vaarantaa fossiilisten lisäämisellä" yms.

Vierailija
11/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja mutta nostivat bensanhintaa ja ajoivat energiakriisiin muiden puolueiden lailla. Että turhaan itseäsi soimaat, ei ne Persut mitään auttaneet.

Vierailija
12/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sähkölaskuni oli kesäkuussa neuvotelluin hinnoin 15 €/kk. Kulutus 100 mwh/kk. 40 neliön rivari.

Vierailija
13/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä kaikessa uutisoinnissa paljastetaan, että kyse on suunnitellusta juonesta. Eihän nyt energiakriisissä pitäisi olla väliä miten se sähkö on tuotettu, ennenkin kivihiiltä poltettu ja tärkein juttu luulisi olevan ettei ihmisten elämä mene liian vaikeaksi. Mutta nyt mediat sanoo että "vihreää siirtymää ei saisi vaarantaa fossiilisten lisäämisellä" yms.

Joo enpä ennen ollut juuri kuullutkaan tästä vihreästä siirtymästä virallisilta tahoilta, nyt sitä toitotetaan joka käänteessä ja siihen pitäisi nyt tämän energiakriisin varjolla panostaa.

Vierailija
14/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan Davosin kokouksessa raharikkaat totesi, että vihreän siirtymän takia joudutaan vähän kärsimään. Suunnitelma rullaa.

Vierailija
15/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma homma, mun sähkölasku on pienentynyt.

sulla menee harvinaisen hyvin eurooppalaiseksi.

Vierailija
16/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sähkölaskuni oli kesäkuussa neuvotelluin hinnoin 15 €/kk. Kulutus 100 mwh/kk. 40 neliön rivari.

Ehkä sattui snadi yksikkövirhe viestiisi?

Vierailija
17/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan Davosin kokouksessa raharikkaat totesi, että vihreän siirtymän takia joudutaan vähän kärsimään. Suunnitelma rullaa.

Nää herrain kokoustamiset ovat mielenkiintoisia. Ne ovat kuin Milanon tai Pariisin muotiviikot. Niitä seuraamalla pysyt menossa mukana ja tiedät, mikä on uusinta uutta poliitikan areenoilla.

Vierailija
18/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee sähkölasku ens kuussa, katsotaan paljon on... Ennen 60 e/3 kk.

Vierailija
19/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti persut eivät puolusta Suomea eikä suomalaisia. Vkk tekee mutta ei voi asioille mitään.

Vierailija
20/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmempi saattaisi luulla, että sähkölasku olisi kuusi kertaa suurempi kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä