Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölasku just kuusinkertaistui

Vierailija
22.08.2022 |

Huh. Vähän kaduttaa että äänestin aikoinaan ydinvoimaa vastustavia Virheitä. Ei sillä, kaikki muut puolueet paitsi persut ovat olleet komppaamassa vihreää siirtymää. Mut hyi ei persuja vois äänestää ne on niin sivistymättömiä ja MÄ oon sivistynyt ja fiksu.

Toivottavasti tänä vuonna laitetaan taas satoja miljoonia Italiaan ja Afrikkaan kun mulla on tätä rahaa niin että ranteita pakottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle lapsiperheelle tulee ohkainen ilma sähkölaskun muodossa. Tämä on täyttä totta. Kaveri laski, että viime vuoden tammikuun sähkölasku olis nykyisellä hinnalla ollut 2000€.

Vierailija
22/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle lapsiperheelle tulee ohkainen ilma sähkölaskun muodossa. Tämä on täyttä totta. Kaveri laski, että viime vuoden tammikuun sähkölasku olis nykyisellä hinnalla ollut 2000€.

No en ihmettele ollenkaan, kun suurin osa ei viitsi olla asioista kärryillä ja heräävät liian myöhään. Lisäksi tähänkin saakka monet menneet vaan sillä toistaiseksi voimassaolevalla, vaikka määräaikaisella olisi tullut edullisemmaksi. Valitetaan vaan kuitenkin aina niistä laskuista, muttei tehdä asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, Kela maksaa minun sähköni.

Vierailija
24/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei, mutta jos se jostain syystä kuusinkertaistuis, niin en menis vararikkoon siitäkään. 160€/kk ei olis ihan mahdoton summa ja sitäkin vois alentaa jos vähentäis kulutusta. 

Vierailija
25/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö sinä olet.

Virheitä äänestävät tuppaa olemaan.

Vierailija
26/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen moni ihmettelee nyt miten kulut pomppas kattoon kun ovat rakennusvaiheessa valinneet sähkölämmityksen maalämmön sijaan. Maalämmön valinneilta en oo kuullut vastaavaa hysteeristä kaakatusta.

Vierailija
27/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö sinä olet.

Virheitä äänestävät tuppaa olemaan.

Virheitä äänestävät.

Joo, oon kaikenlaisen ekologian kannalla, mutta vihreet on täysin irrallaan reaalielämästä, joten en vois moista Kokoomuksen puisto-osastoa äänestää ikinä. Keskiluokkaisten puolue tekee keskiluokan elintasoa pönkittäviä päätöksiä. Vähäosaisten ongelmista eivät tunnu olevan tietoisia, tai sitten ei kiinnosta. Vasemmistoliitto on huomattavasti paremmin kartalla miten iso osa joutuu arjessaan kamppailemaan. 

Vierailija
28/28 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa hinnat kohosi myös ylös. Yrittää etsiä korvaavaa tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi