Oletko mielestäsi hyvännäköinen vai ruma?
Itse olen ruma. Tuntuisi hyvältä, jos joskus tuntisi itsensä kauniiksi. Pakko myöntää, että olen kyllä kateellinen kauniille ihmisille. Kroppaa voi treenata ja voit kehittää itseäsi ja tienata suuria summia rahaa, mutta kasvoja et voi korjata.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen pallinaamamuija.
Tämä on asian vierestä, mutta mitä ihmettä tarkoittaa että on pallinaama? Joskus näkee jotain julkkiksiakin haukuttavan tälläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt.
Minulla ei ole rusketusta.
Leuka on olemattoman pieni (vetäytyvä leuka).
Ohuet hiukset.Voitte vain arvata, että kelpaanko suominaisille... -.- M27
Hjallis Harkimokin täyttäisi nuo kriteerit vaan on ollut jopa mallitason naisia ;) Voi siis kompensoida muilla avuilla. Eikä sen aina tarvi olla edes rikkaus, kyllä älykäs ja mukavakin todennäköisesti löytää omansa ajallaan. Ainakin kaikki mun tuntemat lyhyet, leuattomat jne on pariutuneet. Toki jossain Tinderissä jossa on niin ulkonäkökeskeistä voi olla vähän karua.
Minäkin tunnen tuollaisen perheellisen miehen. Hänen valttinsa on hauskuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen pallinaamamuija.
Tämä on asian vierestä, mutta mitä ihmettä tarkoittaa että on pallinaama? Joskus näkee jotain julkkiksiakin haukuttavan tälläiseksi.
Pyöreät kasvot? Jotkut pitävät niitä rumina.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään hätkähdyttävän ruma, mutta aika kolhon näköinen. Lyhyt, laiha ja melko terävät kasvonpiirteet.
Mä oon melkein sun vastakohta. Pyöreät kasvot, pyöreähköt silmät, paksut huulet, isot rinnat, pitkähkö. Ja normaalipainoinen olen. En ajattele itsekään olevani kovin erityisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voin panna teitä, olitte kumpia vain.
Arska 58
Varo vaan, tuun kohta käymään. Omalle miehelle ei homma ole maistunut enää vuosiin, että sillä tasolla mennään ulkonäön kanssa.
Olen jo iän myötä rupsahtanut, mutta normaalipainoinen ja liikunnallinen.
Omasta mielestäni olen kaunis, eikä sillä ole mitään väliä miten muut minut näkee tai ajattelee.
En tiedä. En vaan osaa sanoa.
Olen normaalipainoinen, eikä kasvoissa tai vartalossa ole mitään kummallisuuksia.
Nuorena oli paljonkin miehiä, helppo niitä oli saada. Nykyään ei niin paljoa, mutta ei nuo nyt karkuunkaan juokse. Toki olen luonteeltani kiltti, hauska ja kaikinpuolinen järkevä.
En kuitenkaan ole se jota aina lähestytään ja pyydetään treffeille.
Mistä tietää onko kaunis vai ruma?
Mitä ilmeisemmin ruma kun ottaa huomioon vaikkapa vastakkaisen sukupuolen välinpitämättömyyden haluttomuuden miksei muutenkin ihmisten reaktiot kertovat, en ainakaan ole kovin kiinnostava tai sitten olen jotenkin pelottava kartettava. Asia ei sinänsä haittaa enää, nuorempana jonkin verran, mutta on tavallaan kiinnostava ilmiö ja liittyy jotenkin osittain ihmisten tarpeeseen elää laumoissa sekä näiden yksilölliseen heikkouteen.
aika tavis, jonkun mielestä ihan kivan näköinen ja jonkun toisen mielestä ihan kamala. Oma mielipide riippuu paljon päivästä, siitä millä tuulella olen
Onko ihmisten jako sinulla noin, vain siis kaksivaihtoehtoisen mustavalkoinen ?
Ai niin. Olen 32 v. nainen, mikäli sillä on väliä.