Oletko mielestäsi hyvännäköinen vai ruma?
Itse olen ruma. Tuntuisi hyvältä, jos joskus tuntisi itsensä kauniiksi. Pakko myöntää, että olen kyllä kateellinen kauniille ihmisille. Kroppaa voi treenata ja voit kehittää itseäsi ja tienata suuria summia rahaa, mutta kasvoja et voi korjata.
Kommentit (52)
Nuorena olin tosi nätti, ja mua houkuteltiin osallistuun missikisoihin, mutta olin liian ujo. Nyt painaa ikä, olen luonnonkaunis, en meikkaa ja iho on säilynyt hyvänä.
Olen lyhyt.
Minulla ei ole rusketusta.
Leuka on olemattoman pieni (vetäytyvä leuka).
Ohuet hiukset.
Voitte vain arvata, että kelpaanko suominaisille... -.- M27
Ruma, ohikulkijat ja työkaverikin sen kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt.
Ohuet hiukset.Voitte vain arvata, että kelpaanko suominaisille... -.- M27
Mutta onko iso nenä? Joku täällä kävi kuumana isonenäisiin. 😁
Ihan tavis, en herätä huomiota hyvässä enkä pahassa.
Ruma. Mutta olen hyvin suuresti mielipiteitä jakava ulkonäköni puolesta. Olen erikoisen näköinen ja jotkut pitävät todella hyvännäköisenä ja jotkut rumana. Kyse ei tatuoinneista, lävistyksistä yms., vaan olen syntymästäni lähtien ollut valtavirrasta poikkeavan näköinen. On kiusattukin ulkonäöstä. Ja sitten taas on ihastuttu ja rakastuttu tulisesti, koska olen tämän näköinen. Yksi tuttu sanoi kerran ettei hän tiedä minusta olenko minä ruma vain h.lvetin kaunis. Hän ei osaa sanoa. Pidin ikävästi sanottuna, koska tiesin olevani ruma ja kiusattu.
Huomattavan monen naisen mielestä lienee hyvännäköinen kun katseet ja hymyt kohtaavat. Ujommat kääntävät katseen maahan naama punertaen. Itseni mielestä olen korkeintaan mediocre, mutta olenkin mies ja hyvä vain, että miehille näytän mediocrelta korkeintaan. Ei tule kateutta ja homostelua niin paljon vastaan.
Omasta mielestäni olen hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt.
Ohuet hiukset.Voitte vain arvata, että kelpaanko suominaisille... -.- M27
Hjallis Harkimokin täyttäisi nuo kriteerit vaan on ollut jopa mallitason naisia ;) Voi siis kompensoida muilla avuilla. Eikä sen aina tarvi olla edes rikkaus, kyllä älykäs ja mukavakin todennäköisesti löytää omansa ajallaan. Ainakin kaikki mun tuntemat lyhyet, leuattomat jne on pariutuneet. Toki jossain Tinderissä jossa on niin ulkonäkökeskeistä voi olla vähän karua.
En mitenkään hätkähdyttävän ruma, mutta aika kolhon näköinen. Lyhyt, laiha ja melko terävät kasvonpiirteet.
Olin nuorena hyvännäköinen, nyt rupsahtanut ja rumahko... jos saisi niskasta kiinni ja hoidettua itseä kuntoon (iho, hoiukset jne) ja painoa -10kg niin voisin ehkä vielä ollakin suht hyvännäköinen.
Koen olevani aikalailla keskiverto mies. Itseäni ei ole juuri koskaan haukuttu rumaksi, muttei kovin usein komeaksikaan. Kroppani on hieman keskimääräistä lihaksikkaampi, mutta vastaavasti olen keskimittaa lyhyempi (172cm), eli vartalolta olen varmaan myös aikalailla keskiverto jos nyt suhteutetaan nuo. Pukeudun siististi mutta myös hieman värittömästi ja tylsästi eli sekin menee varmaankin sinne "keskikastiin". Kumppanini ovat myös olleet (ainakin mielestäni) suunnilleen keskivertoja myöskin, ei huomiota herättävän kauniita muttei rumiakaan ole olleet.
Mä en oikein tiedä. On sanottu todella rumaksi ja uskomattoman kauniiksi. Mä olen ehkä vähän sellainen androgyynin näköinen (nainen). Mun huomiotaherättävin yksityiskohta on leveä ja kulmikas laatikkoleuka. Ja korkeat poskipäät joiden alle tulee lommot kun on niin vähän rasvaa kasvoissa. Näinhän on usein miehillä, harvemmin naisilla. Sitten on toisaalta isot pyöreät oliivinvihreät silmät, paksu tumma tukka ja hyvä iho. Joidenkin mielestä näytän tran sulta tai on sanottu "olisit varmaan hiton komea mies kun laittasit lyhyen tukan mutta naisena.... ei". Sitten taas esim. exäni oli ihan hulluna mun ulkonäköön, hänestä näytin vahvalta, tuli kuulemma mieleen gladiaattori tai joku villi kivikauden metsästäjänainen. Itse tykkään näyttää itseltäni vaikken osaa itseäni kauniina nähdä - eroan niin paljon naisten ihanteista. Mutta tosiaan, näytän persoonalliselta ja mieleenpainuvalta, mieluummin tämä kuin "taikinanaama".
Olen sekasikiö. suuret rinnat ei ole koskaan tuntunut omalta. On revitty ja väkisin imetty.
Voin panna teitä, olitte kumpia vain.
Arska 58
Olen mielestäni hyvännäköinen. Olen hoikka ja pitkäkaulainen, hampaani ovat suorat ja valkoiset. Huulet täyteläiset, ripset ja kulmat on tummat ja tuuheat luonnostaan. Osaan myös pukeutua tyylikkäästi.
Toisaalta naamani on epäsymmetrinen, ihoni epätasainen ja epäpuhdas, jalkani lyhyet ja rinnat pienet. Hiukset on usein ihan miten sattuu, meikata en kunnolla osaa. Joten varmasti jonkun toisen mielestä en ole lainkaan hyvännäköinen.
Kaunis, eikä edes ikä meinaa vaikuttaa. Käyn nykyisin ulkona harvoin, mutta jos kerran vuodessa menen, ympärillä pyörii yrittäjää. Haluaisin olla jo näkymätön.