Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (460)
minä tunnen vain tukallisia lippiksiä käyttäviä miehiä. Kaljut tuttuni käyttävät silloin, kun haluavat suojata päänahkaansa auringolta.
EQ-lippa lakki varsinkin jos on sijoittaja. Keupatikeulii
Semmonen missä on se nelivärinen propelli keskellä kuuppaa!
Käytän armeijatyyppistä mallia välillä kun käytän. Omaan päähäni ei saa sopimaan pyöreälakkista lippistä sitten millään, vain propelli puuttuu päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?
Joillekin lippis näkyy myös olevan itse kuviteltu egon jatke. On vaan niin lapsellisen näköinen aikuisella.
Tärkeintä ehkä, että se lippalakin käyttö tapahtuu ulkoiltaessa. Siihen ne on lippoineen tarkoitettu, eikä sisätiloihin.
Parillakin työpaikalla on toimistolla pyörinyt muutama 30-50 vuotias mies, jotka käyttävät siis sisätiloissa lippistä peittääkseen kaljuansa, eivätkä riisu sitä edes lounaallaan. Lippis tuntuu olevan heillä päässä 247. Ja tuo ei ole enää tyylimoka, vaan ihan totaalinen käyttäytymismoka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Menepäs kokeilemaan kuinka kivaa on tehdä esimerkiksi kattohommia ilman lippistä, jos joudut olemaan tuntikausia päivässä katse kohti aurinkoa. Lapsia ei voi kattohommiin laittaa.
Onko ap kattohommissa? Työvaatteet eivät useinkaan ole tyylikkäitä.
Työvaatteet ovat asia erikseen. Niissä ratkaiseekin toiminnallisuus ja työasuille mahdollisesti asetetut säännökset.
Ameriiccalainen lippiskulttuuri, tvstä nähty.
Kerrankin joku muukin on tätä mieltä. Lippis on lasten vaate. Ei kuulu aikuisten päähän.
Vierailija kirjoitti:
minä tunnen vain tukallisia lippiksiä käyttäviä miehiä. Kaljut tuttuni käyttävät silloin, kun haluavat suojata päänahkaansa auringolta.
Tukallisella lippiksellä kaljukin mies voi näyttää MacGyverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tyylikäs newsboy-mallinen flatcap. Karjala-lippikset ei sovi kenellekään.
Noi on niille veikoille.
Mitä tämä tarkoittaa? Keitä ovat "veikot"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen lippalakki ei sovi yhtään kenellekään. Ne on kammottavia kaikki.
Et sitten seuraa aikaasi: flat cap
..flatcap, kotoisammin talkkarilätsä on iha eti, kun perinteinen lippalakki ja kuulunut eri miesryhmien päähän jo toistakymmentä vuotta, siis muillekkin kun talkkareille ja vanhuksille. ja näyttää hyvälle.
Joko kangaslippis tai Brian Johnson lippis. ja oikeeinpäinhän niitä yleensä pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?
No, sano tuo niille kaikille 30-50 vuotiaille miehille, jotka pitää lippistä kesättalvet toimistolla koko päivän lounas mukaan lukien! Toki osa saattaa vaihtelun vuoksi pitää välillä ohutta pipoa päässään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun keski-ikäiselle miehelle yhtäkkiä liimaantuu lippalakki päähän, kyse ei ole aurinkosuojasta.
Olen käyttänyt lippahattua, jossa on kaarevalippa, koko ikäni. Hiukset on edelleen päässä ja ikää on 55-vuotta. Lippikset sopii kaikenikäisille.
Mun miehellä on tavallinen lippis.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kaljut ei paljo lippiksiä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukallisella lippiksellä kaljukin mies voi näyttää MacGyverilta.
Minun mielestäni kaljut miehet on hyvännäköisiä.
Melkein kaikki tuon ikäluokan tuttavani, jotka käyttävät lippistä, ovat kaljuja tai hyvää vauhtia kaljuuntumassa. Ja kyllä se hattu on päässä koko ajan. Myös syödessä ja sisällä, talvet ja kesät.
Eli päätarkoitus on varmasti suojata sitä kaljua muiden katseelta, eikä niinkään miltään auringonpaisteelta.