Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin käytön lopetettuasi olet pirteämpi ja energisempi - ja paskat

Vierailija
22.08.2022 |

Olen juonut parina päivänä viikossa noin kahden vuoden ajan. Viimeisen puolen vuoden aikana noin neljänä päivänä. Nyt laitoin korkin kiinni pari viikkoa sitten. Ihan samanlainen väsymys on aamulla töihin herätessä kuin jos olisin taas tämänkin viikonlopun juonut. Ilmeisesti raittiusihmisten propagandaa koko höpötys että ihminen voi paremmin kun ei juopottele!

M47

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään raittiushenkilö, mutta ei mulla silloin tullut koskaan krapulaa kun vielä join. Tai väsymystä. Sen sijaan mahaan sattui välillä ihan mietojakin juodessa. Herkkä maha varmaan ja alkoholi korvensi sitä. Vaikkei maha muutoin erityisen herkkä ole, kaikkea pystyy syömään jne. Mahan takia en tosin jättänyt alkoholia vaan perheellistymisen takia.

Vierailija
122/124 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa liebässäkin tulee helposti ulkopuolinen olo... kestää iltaan asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, vaikka mielestäni olen juonut aivan liikaa ainakin vuoden. Maksa-arvoja on kytätty moneen kertaan mutta ei mitään. Yhtään kertaa en ole juonut kahta päivää peräkkäin, enkä koskaan konttaa, tai sammaltele, en siisi ole liian humalassa. Silti alkoa menee vaikkapa klo 18-12 välillä 7 lonkeroa.

Mutta tupakointi!!

Taitaa olla vain houkuttelua lopettamaan että jotain paranisi. Mitään en huomannut, muuta kuin sen että tupakka haisee ihan älyttömän hyvältä kun joku jossain polttaa. Ja sen ettei tarvi tyhjentää tuhkista, eikä pyyhkiä tuhkaa enää parvekkeelta. 

Vaikka kuinka kiinnitin syömisiini huomiota (olen lopettanut nääs monta kertaa) niin silti lihoin 10kg vuodessa. Nyt olen lihava, ja  huonokuntoinen, naama turvoksissa aamut illat, mutta enpähän tupakoi. 

Vierailija
124/124 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se elämää paranna että jättää nautintoaineita pois. Johan tuon sanoo järki että nautintoaineista saa sitä iloa muuten ankeaan elämään. Suosittelen oikeasti ottamaan reilusti kun mieli tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan