Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä teen kaiken väärin

Elokuu72
21.08.2022 |

Keväästä lähtien olen ilmeisesti toiminut kaikissa mahdollisissa asioissa väärin tai ainakin surkeasti. Tänään minua arvosteltiin siitä, että yksi pieni huonekasvi on hieman surkastunut. En kuulemma välitä yhtään kodistamme, siisteydestä, hänestä jne.

Olen yrittänyt kysellä mistä tämä ilkeily voisi johtua, mutta se kuulemma on ihan normaalia kommunikointia, ei mitään ilkeilyä. Välillä hän ei vastaa minulle mitään, vaan vain vaikenee kärsivän näköisenä.

Tilanne alkaa väsyttämään ja ärsyttämään, ja pian pelkään, että alan itse käyttäytymään samalla tavalla.

Mitä tässä voisi tehdä? Mistä tilanne voisi johtua? Meillä kummallakin on mielenkiintoinen työ, harrastuksia ja ystäviä ja lapsetkin asuvat jo omillaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kohtelee sinua siinä määrin patriarkaalisesti, että voisit aivan hyvin tehdä miehestä #metoo-ilmoituksen. Naisena sinun ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua enää 2020-luvulla. Naisten ja muiden sorrettujen vähemmistöjen ihmisoikeudet otetaan nykyisin vakavasti.

Vierailija
22/22 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lakkaa tekemästä kaikki väärin!

Juuri näin. Ensisijaisen tärkeää olisi nyt tarkkailla sitä omaa toiminta sen sijaan että syyttää miestä ansiokkaista huomioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi