Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta uloste

Vierailija
21.08.2022 |

Kävin just vessassa ja tuli ihan mustaa tavaraa sieltä. Mulla on kyllä kuulautiset nyt mutta ku ehdin hetken googlailla nii sanotaan että pitäis lääkäriin lähteä kellään kokemuksia tai jotain mitä pitäis tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös saattanut syödä jotain solutasolla hyvin nesteyttävää ja suolesi päästää jotain 5-10v vanhaa kamaa ulos.

?  Käsittämön juttu minulle, olen lääkäri. Olen lukenut vastaukset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ihan hyviä.

Eli mieti, mitä olet syönyt. Jos ei selitystä, odota seuraava uloste ja jos mustaa, ota yhteys perusterveydenhuoltoon. En tiedä paikkakuntasi tilannetta, mutta joskus voi hoitaja laittaa lähetteen labraan ja sitten vastauksen tultua mennään lääkärille.

Mutta mustikat?? Niitä kuulemma on ja paljon.

Tietenkin sinä olet lääkäri. Mikäs sen hienompaa aloittaa työviikko kuin vastailla Vauvalle heti maanantaiaamuna.

Vierailija
22/24 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös saattanut syödä jotain solutasolla hyvin nesteyttävää ja suolesi päästää jotain 5-10v vanhaa kamaa ulos.

?  Käsittämön juttu minulle, olen lääkäri. Olen lukenut vastaukset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ihan hyviä.

Eli mieti, mitä olet syönyt. Jos ei selitystä, odota seuraava uloste ja jos mustaa, ota yhteys perusterveydenhuoltoon. En tiedä paikkakuntasi tilannetta, mutta joskus voi hoitaja laittaa lähetteen labraan ja sitten vastauksen tultua mennään lääkärille.

Mutta mustikat?? Niitä kuulemma on ja paljon.

Tietenkin sinä olet lääkäri. Mikäs sen hienompaa aloittaa työviikko kuin vastailla Vauvalle heti maanantaiaamuna.

En ole juuri nyt työssä; olen äitiyslomalla ja silloin tällöin käyn täällä. Tänään syyni on Marin-asia, jota seuraan. Harvoin käyn täällä, koska keskustelut ei pysy asiallisina. Joskus jopa vastaan jollekin, jos on aikaa. Hyvää kesänjatkoa sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy

Vierailija
24/24 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

black