Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä näkee kaikenlaisia friikkejä

Vierailija
21.08.2022 |

Itseasiassa koko pääkaupunkiseutu mukaanlukien. Pienemmässä kaupungissa tottunut normaaleihin, suomalaisiin ihmisiin

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vilkaisemaan joskus hel-looks, siellä näitä kummajaisia voi ihmetellä muutkin kuin helsinkiläiset.

Vierailija
62/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, miten tämä on sinun ongelmasi?

Tällainen normaali ei viihdy friikkien seurassa

Edelleenkään en ymmärrä, mikä tässä sinulle on se ongelma. Kuka sinua pakottaa näiden sinun friikkiesi seuraan ja miksi menet, jos et viihdy?

Helsingissä tilaa kyllä riittää ja suurimmalla osalla on asunto, missä olla, jos ihmiset kadulla ahdistaa.

Ja missään muualla Suomessa ei muuten asu niin paljon maalla syntyneitä, kuin Helsingissä.

En minä siellä asu, sielä välillä pitää käydä kun monet jutut on sinne keskitetty

Älä hei panikoi, ei sua kukaan täällä tuijota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan oikeastaan vain helsingissä ei ole sisäsiittoisten näköisiä ihmisiä.

Helsinkihän on Itä-Suomen suurin pääkaupunki, sillä valtaosa sinne tunkeneista ovat Itä-Suomesta lähtöisin. Siksi Helsinki on niin roskainen, tunkkainen ja epäsiisti, verrattuna esimerkiksi Turkuun.

(tämä on siis puolueeton mielipide, koska en asu Helsingin enkä Turun lähellä)

Vierailija
64/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kävin tänään vantaalla ja näin:

-XXXXL kokoisen pariskunnan

-goottityttö, joka liikkui kuin robotti

-suomalainen animetyttö

-haiseva mies kaatokännissä

-melkein alaston nainen

-joku muunsukupuolinen

-paljon kodittomia kerjäläisiä

-puolet ihmisistä oli jotain somaleja

Hengenvaarallisesti lihava on hyvä ohjelma, tykkään doctor Nowsta. Mun mielestä suomalaiset lihavat ei ole mitään verrattuna amerikkalaisiin.

Kun asuin Jenkeissä pari vuotta jatko-opiskelemassa ja töissä, ja palasin Suomeen niin mielestäni pulleatkin suomalaiset näytti suorastaan anorektisiltä amerikkalaisiin verrattuna!

Vierailija
65/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen traumoja monilla palstalaisilla on Helsinkiä kohtaan? Pikkukaupunkihan se on maailmanlaajuisesti ajatellen.

Joidenkin on pakko vaan perustella omia valintojaan, tai pakkojaan. Kyllä on Lievestuore JUURI sopivan kokoinen paikka, En kyllä asuisi muualla kuin Ähtävällä, kyllä Tyrväntö on paras. Ja tietysti toyota on paras auto. Juuupatijuu

66/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sentään vuosi 2022 ja jokainen saa olla juuri sellainen uniikki ja ainutlaatuinen lumihiutale kuin itse tahtoo.

Ei ole kukaan sanonut ettei saisi olla, outoa horinaa.

Mainittiin vain mitä täällä näkee. Puristaako.

Vierailija
67/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaappa hel looks niminen sivusto. Voi helv sentään.

Vierailija
68/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kaupunkilaisena on käsittämätöntä miten pelokasta porukkaa siellä maaseudulla ja tuppukylissä kasvaa. Siellähän on mahdotonta olla mitenkään poikkeava normista. Riittää ettei ole sen kummempi kuin omasta sukupuolestaan pitävä, niin pois on pakko lähteä. Ne pelokkaat maalaiset ei vaan kestä sitä, että jonkun elämä poikkeaisi heidän omastaan. Tänne ne sitten valuu kaikki hyljeksityt sielut, mukaan lukien ne fiksuimmat, kun maallahan ei saa ainakaan olla liian fiksu. Ja sitten se, varjele, että joku olisi syntynyt ihan jossain toisessa maassa. Että olisi vaikka ulkonäkökin pikkasen eroava. Kyllä maalaisen pelkuripaskan silmissä ja välkkyy vauvoja syövät örkit eikä suinkaan ihan tavalliset ihmise, jotka aamulla herää, laittaa lapsensa kouluun, lähtevät itse töihin ja illat siivoavat kotejaan ja laittavat lapsilleen ruokaa. Mikään ei ole niin kuvottava kuin maalainen pelkuripaska.

Ainakin 90-luvulla oli näin.

Vierailija
69/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-suomalainen animetyttö

-melkein alaston nainen

-joku muunsukupuolinen

Mielestäni lähes jokainen näistä, viimeistä lukuunottamatta, löytyy suomalaisesta kaupungista. Vai missä ei olisi ylipainoisia tai alkoholisteja?

70/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikit kuuluu Helsinkiin, siinä missa kylähullut Punkalaitumelle, Pihtiputaalle ja Posiolle.

Vierailija
71/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 9 miljoonan kaupungissa ulkomailla. Ketään ei täällä kiinnosta, jos joku on erilainen tai 'friikki'. Ainoastaan teitä peräkyläläisiä järkyttää jos jokin on pikkasenkin erilainen kuin itse. Kun omassa elämässä ei ikinä tapahdu mitään niin jaksetaan järkyttyä siitäkin kun jollain on pinkit hiukset.

Vierailija
72/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä joskus maalaiskaupungissa. Et näe juurikaan ns. normaaleja työssäkäyviä ja huoliteltuja ihmisiä. Ainoastaan porsaan näköisiä verkkari-ihmisiä, narkomaaneja, psykoosipotilaita ja loputtomana massana eläkeläisiä, sekä mopoilla päristeleviä teinejä.

Meno kuin pk-seudulla

Vierailija
73/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-suomalainen animetyttö

-melkein alaston nainen

-joku muunsukupuolinen

Ne on niitä noloja vantaalaisia. Helsingissä on tasoa.

Ei, kun sielä on vielä pahempaa

Vierailija
74/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun 9 miljoonan kaupungissa ulkomailla. Ketään ei täällä kiinnosta, jos joku on erilainen tai 'friikki'. Ainoastaan teitä peräkyläläisiä järkyttää jos jokin on pikkasenkin erilainen kuin itse. Kun omassa elämässä ei ikinä tapahdu mitään niin jaksetaan järkyttyä siitäkin kun jollain on pinkit hiukset.

Ketään ei kiinnosta kun joku on erilainen mutta silti jostain ulkomailta 9 miljoonan kaupungista jaksetaan kirjoitella suomalaiselle vauvapalstalle jostain mystisistä "peräkyläläisistä" joista kukaan ei tiedä mitään? Suomessakin on aika monta kylää. Kuinkahan monta prosenttia Suomen peräkylistä osaat edes nimetä sinä arvoisa 9 miljoonan kaupungin asukas? xD

Minä asun Suomessa enkä edes tosiaan taida tietää mitä peräkylä tarkoittaa niin en ole varma voinko nimetä yhtäkään? xD

Onneksi meitä varmaan kohta valaistaan mitä nimiä näillä mystisillä suomalaisilla peräkylillä on.

Vierailija
75/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-suomalainen animetyttö

-melkein alaston nainen

-joku muunsukupuolinen

Mielestäni lähes jokainen näistä, viimeistä lukuunottamatta, löytyy suomalaisesta kaupungista. Vai missä ei olisi ylipainoisia tai alkoholisteja?

No joo täällä mun kaupungissa näkee ehkä yhden vuodessa, vantaalla näki useita puolessa tunnissa

Vierailija
76/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo muka totta? New York on vielä paljon isompi kaupunki mutta parin mailin etäisyys voi muuttaa ulkonäköä aivan täysin. Saat neniin jos ihonvärisi on valkoinen kun menet mustaan huudiin. Suomessa ei ainakaan vielä saa neniin ainakaan täällä minun pikkukaupungissani niin helposti. Tulevaisuudessa voi toki vielä olla eri tila. En toki kovin usein käykään siellä. Sille on ihan syynsä miksi se on niin erilainen alue kuin tämä missä minä asun.

Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla nämä ongelmat ovat sitten paljon suurempia joista saamme lukea päivittäin uutisia ja huolia viranomaisilta. Vielä suurempia ne ongelmat ovat sitten siellä New Yorkissa.

En edes tiedä itse johtuuko tämä siitä kaupungin koosta vai mistä mutta näin asia on.

Vierailija
77/77 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta kun joku on erilainen mutta silti jostain ulkomailta 9 miljoonan kaupungista jaksetaan kirjoitella suomalaiselle vauvapalstalle jostain mystisistä "peräkyläläisistä" joista kukaan ei tiedä mitään? Suomessakin on aika monta kylää. Kuinkahan monta prosenttia Suomen peräkylistä osaat edes nimetä sinä arvoisa 9 miljoonan kaupungin asukas? xD

Minä asun Suomessa enkä edes tosiaan taida tietää mitä peräkylä tarkoittaa niin en ole varma voinko nimetä yhtäkään? xD

Onneksi meitä varmaan kohta valaistaan mitä nimiä näillä mystisillä suomalaisilla peräkylillä on.

Peräkyliä ei kukaan osaa nimetä. Juuri sen takia ne ovat niitä peräkyliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä