Helsingissä näkee kaikenlaisia friikkejä
Itseasiassa koko pääkaupunkiseutu mukaanlukien. Pienemmässä kaupungissa tottunut normaaleihin, suomalaisiin ihmisiin
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Itse asun 20 000 ihmisen kaupungissa ja voin hyvin mielin todeta, että kummallisia ihmisiä löytyy kaikkialta.
:D samaa tulin kirjoittamaan. Meidän pikkukaupungissakin kyllä huomaa, että avohoito on yleisin mt-hoitomuoto.
Valitettavasti näin on. Suomen pääkaupungista on tullut freak show/24h.
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta jossa piti olla kaapissa tai vähintäänkin joutui kiusatuksi jos oli erilainen. Olit sitten homo, punkkari, barbiepissis etc niin Helsinkiin kävi muuttoautot. Paikkakunnalle jäi ne harmaavarpuset, tylsät tavikset. Ja edelleenkin kun siellä käy vanhempien luona niin kaikki on siellä sitä samaa massaa. Helsingissä saat olla sellainen kun haluat eikä kukaan katso että ootpa erikoinen (paitsi ne maalaiset jotka tulee stadiin ja näkee ne oudot mitä ei ole ikinä livenä nähnyt).
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö tämä ketju edes 3 min ylhäällä?
Kestihän se, oikein sujuvasti. Ei voi kuin ihmetellä tätä logiikkaa täällä. Paljon asiallisempia avauksia poistuu tuon tuosta, kun sitten taas tällaiset saavat seistä ylpeänä ikuisesti.
Aiheeseen en jaksa kommentoida yhtään mitään. Helsinki on maailman väsynein puheenaihe.
Helsinki on Suomen suurin friikkisirkus.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, miten tämä on sinun ongelmasi?
Tällainen normaali ei viihdy friikkien seurassa
Itse voin sanoa että olen se friikki jota ihmetellään. Ei oo kaikki muumit laaksossa mutta ei se haittaa.
Itse olin niin onnellinen ja helpottunut, kun pääsin pois pikkupaikkakunnan ahdistavasta kyttäyksestä ja arvostelusta. Enkä ole edes friikki, mutta riittävän erilainen, jotta joitakuita häiritsi ja pskapuhetta riitti. Mikähän siinä muuten on, jos joku vähänkin erottuu joukosta, niin se on pakko lytätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta jossa piti olla kaapissa tai vähintäänkin joutui kiusatuksi jos oli erilainen. Olit sitten homo, punkkari, barbiepissis etc niin Helsinkiin kävi muuttoautot. Paikkakunnalle jäi ne harmaavarpuset, tylsät tavikset. Ja edelleenkin kun siellä käy vanhempien luona niin kaikki on siellä sitä samaa massaa. Helsingissä saat olla sellainen kun haluat eikä kukaan katso että ootpa erikoinen (paitsi ne maalaiset jotka tulee stadiin ja näkee ne oudot mitä ei ole ikinä livenä nähnyt).
Hehheh, näköjään kaikki jotka asuu hieman pienemmässä ja rauhallisemmassa kaupungissa ovat maalaisia.
Helsingin ja pääkaupunkiseudun ihmiset koostuvat lähinnä hipeistä, pissiksistä, känniläisistä, hörhöistä, kodittomista, rikollisista, sateenkaari-ihmisistä ja muista hulttioista
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen traumoja monilla palstalaisilla on Helsinkiä kohtaan? Pikkukaupunkihan se on maailmanlaajuisesti ajatellen.
Juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Kävin tänään vantaalla ja näin:
-XXXXL kokoisen pariskunnan
-goottityttö, joka liikkui kuin robotti
-suomalainen animetyttö
-haiseva mies kaatokännissä
-melkein alaston nainen
-joku muunsukupuolinen
-paljon kodittomia kerjäläisiä
-puolet ihmisistä oli jotain somaleja
Sopivat hyvin Sannan bileporukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen traumoja monilla palstalaisilla on Helsinkiä kohtaan? Pikkukaupunkihan se on maailmanlaajuisesti ajatellen.
Pikkukaupunki friikeillä täytettynä
Ns. friikit ovat muuten lähes aina juurikin niitä parhaita ihmisiä.
Ennakkoluuloiset ihmiset taas ovat siellä häntäpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä, mikä tässä sinulle on se ongelma. Kuka sinua pakottaa näiden sinun friikkiesi seuraan ja miksi menet, jos et viihdy?
Helsingissä tilaa kyllä riittää ja suurimmalla osalla on asunto, missä olla, jos ihmiset kadulla ahdistaa.
Ja missään muualla Suomessa ei muuten asu niin paljon maalla syntyneitä, kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä, mikä tässä sinulle on se ongelma. Kuka sinua pakottaa näiden sinun friikkiesi seuraan ja miksi menet, jos et viihdy?
Helsingissä tilaa kyllä riittää ja suurimmalla osalla on asunto, missä olla, jos ihmiset kadulla ahdistaa.
Ja missään muualla Suomessa ei muuten asu niin paljon maalla syntyneitä, kuin Helsingissä.
En minä siellä asu, sielä välillä pitää käydä kun monet jutut on sinne keskitetty
Helsingissä on muodikasta esittää ulkoisesti uniikkia. Tunnen pari tällaista friikin näköistä, ovat normaaleista perheistä kotoisin, leikkivät vaan erikoista, saa enemmän kavereita kun on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
-suomalainen animetyttö
-melkein alaston nainen
-joku muunsukupuolinen
Mä olen huomannut myös että Suomessa on lihavia ihmisiä, todella paljon. Olen viettänyt kesän maalla ja pienellä ja paikkakunnalla ja havainnut että on olemassa todella suuria pariskuntia ja ylipainoisia lapsia.
Joo ja Pk-seudulla on paljon kylähulluja, samoin Oulussa ja Joensuussa. Turussa taas ei. Ja suuri osa ihmisistä Länsi-Suomessa on niin kauniita että tunsin itseni rumaksi ja huonosti pukeutuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
-suomalainen animetyttö
-melkein alaston nainen
-joku muunsukupuolinen
Hengenvaarallisesti lihava on hyvä ohjelma, tykkään doctor Nowsta. Mun mielestä suomalaiset lihavat ei ole mitään verrattuna amerikkalaisiin.
Tässä ehkä hyvin ja rikkaasti kiteytetty se minkä takia Helsinkiä haukutaan.
Anteeksi.