Mies, mitä ajattelet naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä?
Mun mies tokaisi, että luottaa etten pettäisi fyysisesti, koska en saisi siitä mitään.
Ton logiikaan mukaan en saa seksistä oman miehenikään kanssa mitään, joten miksi enää vaivautua
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Johtuen oman varustuksen koosta en oleta naisen saavan orgasmia yhdynnässä, jos sellaista harrastaisi.
m48
Ei ole koosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Johtuen oman varustuksen koosta en oleta naisen saavan orgasmia yhdynnässä, jos sellaista harrastaisi.
m48
Miksi aina vaan ajatellaan, että se kalun koko tuo naiselle orgasmin. No ei tuo, vaan ihan muut taidot.
Mulle on sanottu, että ex sai loputtomia orgasmeja ison kalun kanssa. Mun kanssa ehkä yhden. No, jäikin exäksi, kun tuntui etten koskaan pysty tyydyttämään häntä samalla tavalla. Oli kiva kuulla moinen seikka.
Paksu kalu tuottaa orgasmeja, ohuella ei onnistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Ei ole koosta kiinni.
No tasan tarkkaan on
jos ei yhdynnässä... niin sitten nuolen
Mä en iso- ja paksukaluisena usko oikein noita ison kalun hehkutuksia orgasmien ylivoimaiseen tuottoon. Voi olla, mutta voi olla olemattakin. Vaimo saanut yhdyntäorgasmeja vaikka kuinka paljon, mutta niitä saadakseen on täytynyt tosissaan kiihoittaa pillua nuolemalla ja sormettamalla riittävän kauan etukäteen. Muutenkin nostaa vaimo kiimaa kaikin tavoin, muuten orgasmista ei olisi ollut toiveitakaan. Olisi saanut ne kaikki suuseksilläkin, jos olisi viety loppuun asti. Olisi kiimassaan lauennut vaikka yhdellä sormella. Mutta halusi yhdynnässä joten sillä viimeistely. Mutta nopeasti huomasi jo nuorena, ettei pelkkä kalu riitä mihinkään, ei edes iso ja paksu. Oli pakko opetella nuolemaan ja sormettamaan. Se on ollut onneksi muutenkin yhtä mielenkiintoinen ja haluttu juttu itselläni, vaimosta puhumattakaan. Vanhemmiten mennys siihen, ettei kalu enää laukaise orgasmia tai ei vaimo edes uskalla tai halua yrittää. Joten suuseksillä orgasmit ja naitu sen päälle. Ihan nautittavaa sekin. Ei ole minun nautintoa häirinnyt. Aikansa kutakin ja pääasia, että vaimo saa aina yhä vieläkin tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Ei ole koosta kiinni.
No tasan tarkkaan on
Kerrotko onko näin kaikkien naisten suhteen? Itse en ole näin kokenut, vaan pieni voi saada yhtä hyvin orgasmin aikaiseksi kuin iso.
Mikä tässä on vaikeaa miesten ymmärtää?