Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
21.08.2022 |

Mun mies tokaisi, että luottaa etten pettäisi fyysisesti, koska en saisi siitä mitään.
Ton logiikaan mukaan en saa seksistä oman miehenikään kanssa mitään, joten miksi enää vaivautua

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on vaikeaa miesten ymmärtää?

Vierailija
82/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Johtuen oman varustuksen koosta en oleta naisen saavan orgasmia yhdynnässä, jos sellaista harrastaisi.

m48

Ei ole koosta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Johtuen oman varustuksen koosta en oleta naisen saavan orgasmia yhdynnässä, jos sellaista harrastaisi.

m48

Miksi aina vaan ajatellaan, että se kalun koko tuo naiselle orgasmin. No ei tuo, vaan ihan muut taidot.

Mulle on sanottu, että ex sai loputtomia orgasmeja ison kalun kanssa. Mun kanssa ehkä yhden. No, jäikin exäksi, kun tuntui etten koskaan pysty tyydyttämään häntä samalla tavalla. Oli kiva kuulla moinen seikka.

Vierailija
84/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kalu tuottaa orgasmeja, ohuella ei onnistu

Vierailija
85/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Ei ole koosta kiinni.

No tasan tarkkaan on

Vierailija
86/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei yhdynnässä... niin sitten nuolen

Vierailija
87/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en iso- ja paksukaluisena usko oikein noita ison kalun hehkutuksia orgasmien ylivoimaiseen tuottoon. Voi olla, mutta voi  olla olemattakin. Vaimo saanut yhdyntäorgasmeja vaikka kuinka paljon, mutta niitä saadakseen on täytynyt tosissaan kiihoittaa pillua nuolemalla ja sormettamalla riittävän kauan etukäteen. Muutenkin nostaa vaimo kiimaa kaikin tavoin, muuten orgasmista ei olisi ollut toiveitakaan.  Olisi saanut ne kaikki suuseksilläkin, jos olisi viety loppuun asti. Olisi kiimassaan lauennut vaikka yhdellä sormella. Mutta halusi yhdynnässä joten sillä viimeistely. Mutta nopeasti huomasi jo nuorena, ettei pelkkä kalu riitä mihinkään, ei edes iso  ja paksu. Oli pakko opetella nuolemaan ja sormettamaan. Se on ollut onneksi muutenkin yhtä mielenkiintoinen ja haluttu juttu itselläni, vaimosta puhumattakaan.  Vanhemmiten mennys siihen, ettei kalu enää laukaise orgasmia tai ei vaimo edes uskalla tai halua yrittää. Joten suuseksillä orgasmit ja naitu sen päälle. Ihan nautittavaa sekin. Ei ole minun nautintoa häirinnyt. Aikansa kutakin ja pääasia, että vaimo  saa aina yhä vieläkin tavalla tai toisella.

Vierailija
88/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sellaista naista.

Vierailija
89/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Ei ole koosta kiinni.

No tasan tarkkaan on

Kerrotko onko näin kaikkien naisten suhteen? Itse en ole näin kokenut, vaan pieni voi saada yhtä hyvin orgasmin aikaiseksi kuin iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme