Missä ammatissa saa eniten haukkuja?
Otsikko jo kertoo aiheen. Olisi mielenkiitoista nähdä tutkimus, jossa asiaa olisi tarkasteltu. Itse toimin aikoinaan opettajana. Suoria haukkuja ei tullut, vaikka oikeusturvani vuoksi tein myös negatiivisia Wilma-merkintöjä. Mututuntumani on kuitenkin se, että luokanvalvojana saa palautetta pahimmillaan valvontaluokkansa vanhemmilta, isovanhemmilta, sisaruksilta ja muilta, jotka ovat elämässään jostain opettajasta traumatisoituneet. Lisäksi palautetta sai opettajilta, jotka opettivat luokkaasi, mutta eivät itse halunneet Wilma-merkintöjä tehdä, ettei maine mukavana opettajana kärsisi. Minulle ei jäänyt traumoja ikävistä vanhemmista, suurin osa kuitenkin mukavaa ja huumorintajuista sakkia.
Uskoisin, että lääkärit ja sairaanhoitajat ovat myös paljon haukkuja saavia. Nykyisin myös asiakaspalvelussa olevat saavat kuulemani mukaan paljon haukkuja. Olen opiskeluaikoinani ollut pankissa opiskelun ohessa töissä, mutta silloin parjaaminen ei tainnut olla tapana. Mukavia muistoja noista ajoista.
Kommentit (25)
Poliitikko, työvoimavirkailija, parkkipirkko... onhan näitä vaikka kuinka, joita haukutaan jatkuvasti. Opettaja varmasti myös.
Pysäköinninvalvoja.
En vaan voi käsittää miksi pitää raivota toiselle silloin, kun on itse tehnyt selkeän virheen. Ei ne pysäköintisäännöt mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole.
Parkkipirkkona toimiessani 99,9% prosenttia palautteesta/asiakaskohtaamisista oli negatiivisiä. Kerran kolmen vuoden aikana, yksi sakotettava sanoi hyvää päivänjatkoa, tulkitsin sen positiiviseksi😂
vuokralaisten kanssa asioivat työntekijät, kuten lastensuojelun ja sossun työntekijät
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin siivoojaa/siistijää.
Olen siivooja. En saa juuri koskaan haukkuja. Johtuu varmaan siitä, että hoidan työni hyvin.
Telemarkkinoija on varmasti ylivoimainen ykkönen, kun ei tarvitse päin näköä haukkua. Sitten tulevat feissarit, pysäköinninvalvojat yms.
Vierailija kirjoitti:
Pysäköinninvalvoja.
En vaan voi käsittää miksi pitää raivota toiselle silloin, kun on itse tehnyt selkeän virheen. Ei ne pysäköintisäännöt mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole.
taidat olla vihreä, kun et tuota käsitä. voisin selittää, mutta et kuitenkaan lukisi sitä ja silti vänkäisit vastaan
Vierailija kirjoitti:
Telemarkkinoija on varmasti ylivoimainen ykkönen, kun ei tarvitse päin näköä haukkua. Sitten tulevat feissarit, pysäköinninvalvojat yms.
täysin ansaittuja haukkuja
Vierailija kirjoitti:
Noita puhelinmyyjiä myös säälitään. Ja ajatellaan ettei kenenkään pitäisi joutua siihen ammattiin.
Unohdit matkalipuntarkastajat. Etenkin HSL.
Veikkaisin siivoojaa/siistijää.