Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammatissa saa eniten haukkuja?

Vierailija
21.08.2022 |

Otsikko jo kertoo aiheen. Olisi mielenkiitoista nähdä tutkimus, jossa asiaa olisi tarkasteltu. Itse toimin aikoinaan opettajana. Suoria haukkuja ei tullut, vaikka oikeusturvani vuoksi tein myös negatiivisia Wilma-merkintöjä. Mututuntumani on kuitenkin se, että luokanvalvojana saa palautetta pahimmillaan valvontaluokkansa vanhemmilta, isovanhemmilta, sisaruksilta ja muilta, jotka ovat elämässään jostain opettajasta traumatisoituneet. Lisäksi palautetta sai opettajilta, jotka opettivat luokkaasi, mutta eivät itse halunneet Wilma-merkintöjä tehdä, ettei maine mukavana opettajana kärsisi. Minulle ei jäänyt traumoja ikävistä vanhemmista, suurin osa kuitenkin mukavaa ja huumorintajuista sakkia.
Uskoisin, että lääkärit ja sairaanhoitajat ovat myös paljon haukkuja saavia. Nykyisin myös asiakaspalvelussa olevat saavat kuulemani mukaan paljon haukkuja. Olen opiskeluaikoinani ollut pankissa opiskelun ohessa töissä, mutta silloin parjaaminen ei tainnut olla tapana. Mukavia muistoja noista ajoista.

Missä ammatissa saa eniten haukkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaja

Vierailija
22/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri, etenkin sairaalassa. Tulee haukkuja, vähättelyjä, valituksia ja kanteluita, vaikka olet luullut yrittäneesi auttaa potilasta parhaan taitosi mukaan. Ei ihme, ettei alalle erikoistuminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jos ei osaa hommaansa saa haukkuja joka paikassa.

Vierailija
24/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinkantaja, vaikkei itse olisikaan syyllinen postin mokiin .

Vierailija
25/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerin ammatissa. Ei saa rauhassa juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä