Millaisia mekkoja käytät povekas nainen?
Epävarma siitä mitkä sopii ja mitkä ehdoton "eiei"..
Kommentit (11)
Haluan nähdä niitä ihania povia, aaah.
Riippuu siitä, oletko povekas ja hoikka vaiko povekas ja vatsakas.
Vaikka minkäänlaisia. En oikeasti osaa kuvailla, kokeilemalla selviää. Joihinkin netistä tilattuihin olen joutunut virittelemään hakaneulan kaula-aukkoon, mutta ei haittaa kun ei sitä huomaa.
Kietaisumekkoja, joihin laitan nepparin tai hakaneulan kaula-aukkoon, ettei rintavako näy. Tykkään kunnon kankaista, ei mitään lepsuja trikoita.
Yläosassa kietaisumalli ja alaosa kellomainen, polvipituus helmassa. Tiukka vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mekkoja.
No miksi v*tussa sitten vastasit tähän ketjuun?
Käytän paljon mekkoja. Edessä v-aukko tai muuten aika avara kaula-aukko, keventää olemusta. Leveä helma, luo vaikutelman tiimalasista. Pitää kaventaa rintojen alta, jotta ei näytä lihavalta. Tai laskeutuu kevyesti suorana, mutta alhaalla joku röyhelö, joka leventää alaosaa. Mielellään pituus polviin, minulla on pitkät hoikat sääret, jotka saavat näkyä.
Sellainen josta tissivako ei näy ja sopii mun vartalolle.
Periaatteessa melkein mitä vain, mutta ei A-mallisia, koska ne näyttää kamalilta teltoilta ison poven kanssa. Yleensä käytännössä myöskään mikään suoran mallinen kangasmekko ei mahdu poven kohdalta, ellei sitten ole muualta aivan tolkuttoman iso ja kömpelö, joten niitä ei tule käytettyä.
Parhaita on ompelijan tekemät, hyvin istuvat mekot, mutta kyllä trikoomekkokin voi näyttää hyvältä. V-pääntie ja vesiputouspääntie on minun suosikkeja.
Vetskari takaa eteen