Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen imeminen

M46
21.08.2022 |

Yksi seksin kohokohdista on minulle hetki, kun saa riisua naiselta rintsikat ja suudella ja imeä rintoja..nännien kovettuessa imeä pitempään samaa rintaa..vaihtaa rintaa välillä ja jatkaa suukottelua ja imemistä.. samalla voi kädellä hyväillä pillua pikkuhousujen päältä kiusoitellen.. voin nuolla rintoja vaikka miten pitkään ja vaikka tyydyttää naista samalla dildolla..nainen voi hyväillä halutessaan kulliani samalla..

Olennaisinta on minulle se, että nainen tykkää ja kiihottuu rintojensa hyväilystä ja imemisestä ja vielä parempaa, jos oikein toivoo, että hyväilisin rintoja..

Eli jos täällä on naisia, joitka kiihottuu rintojensa hyväilystä, niin mielelläni kuulisin mikä tuntuu teistä parhailta. Jostain syystä muuten itselle suosikkirinnat ovat olleet C75 kupit. Kuppikoko ei nyt sano varmaan mitään tai vaikuta mihinkään, mutta parhaat muistot ko. tisseistä:) Nainen sai myös orgasmin, kun nuolin rintoja..

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja pienet B kupin rinnat, mutta nännit on isot ja herkät kosketukselle. Viikonloppuna aamupäivästä oli pieni krapula edellisestä illasta ja nännit nöpöttivät rintaliiveissä terhakkaana ja alakertakin oli kosteana. Onneksi miehellänikin näkyi krapula stondis kollareiden läpi ja hän tajusi tulla kiehnäämään minun luokse. Hän laittoi kätensä takaapäin minun ympärille ja minä nostin ne heti rinnoilleni ja hän alkoi hieroa paidan ja liivien alta tuntuvia nännejä. Se tuntui aivan uskomattoman hyvältä ja otin paidan pois, että pystyy paremmin hyväilemään nännejä. Työnsin mieheni kollareita ja boksereita alemmas ja hän teki saman minun leggingseille ja raotti sen verran pikkuhousuja, että pystyi takaa päin työntymään minun märkään pimperoon. Meni vain hetki, kun hän työnteli minua kullillaan ja samalla hieroi nännejä rintsikoiden läpi, niin sain aivan uskomattoman orgasmin. Hyvä kun pysyin jaloillaan, mutta mies piti minua pystyssä ja hetken kuluttua tunsin hänenkin saavan orgasmin ja hän laski täyden lastin sisuksiini. Pystyn saamaan orgasmin helposti nännejä kiihottamalla, ettei klittaan tarvitse koskea ollenkaan. Nyt tätä juttua kirjoittaessa ja muistellessa mitä tapahtui lauantaina,  alkaa taas nännit olla kovana liiveissä ja alakertakin tuntuu alkavan taas kostumaan. 

Vierailija
42/90 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat nänneineen on kiihottavat ja kiinnostavat! Voin käyttää rintojen ja nännien hyväilyyn suuria käsiäni sekä suuta niin kauan kun on mahdollista. Mielellään imen fritsun tai useamman, mikäli kumppanille sopii. Tämän hetkisessä suhteessa rintoihin saa koskea ja nännejä saa imeä, mutta aivan liian vähän. Olen ehdottanut useita eri tapoja mutta usein on tyydyttävä vain katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus maistaa rintamaitoa se olisi unelmieni täyttymys.

Vierailija
44/90 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa hyväillä rintojani niin että saan nänniorgasmin ilman että genitaaleihin kosketaan ollenkaan. Saan kyllä muutenkin intensiivisiä orgasmeja tai useita hyvinkin helposti; nänniorgasmi on yleensä vähän "kevyempi."

Vierailija
45/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
46/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, kun rintoja hierotaan ja imetään. Voisin nauttia siitä joka päivä. 

Vierailija
47/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on näykkimisen ja kovemman imemisen laita? Tuntuuko se sinusta hyvältä?

Vierailija
48/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja kevyt ... kaikinpuolin sirorakenteinen... Mulla on pienet -sellaiset kouraan mahtuvan kokoiset, mutta isonänniset rinnat. En käytä rintsikoitakaan joka päivä ja jos ja kun nännit "näkyvät" puseron läpi. näkykööt...Mua se ei haittaa. Rinnat ovat erittäin herkät kosketukselle. Nännejä vähän imaista ja aah, uuh!

Vierailija
49/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä ja saa kostumaan 

Vierailija
50/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kirjoitella (edellisen kysymyksen kirjoittaneen) miehen kanssa, tästä ja muista hyvältä tuntuvista asioista?

Vierailija
51/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli C/D kupin pyöreät tissit nätisti jäykistyvillä nänneillä. Kiihotun edelleen, kun ajattelen niitä. Hän tykkäsi tissiensä sitomisesta ja antoi pistää jopa pyykkipojat nänneihinsä. Kaikkein parasta oli kuitenkin hänen kinky ajatusmaailmansaolisi ollut kiihkoissaan valmis nussimaan toisen naisen kanssa ja imemään hänen mielellään isoja kovanännisiä tissejään. Halusi myös tietää millaiset tissit aikaisemmilla naisillani oli ollutja kiihoittui kun sanoin, että oli ollut isompiakin, mutta hänellä olivat ehdottomasti parhaat nännit 

Vierailija
52/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, se on ihanaa kun sellainen mies pääsee ensimmäisen kerran ensin riisumaan katseellaan ja sitten hitaasti tunnustellen ensin isoja rintoja hitaasti ja sitten se tunne, kun hän avaa rintaliivien hakaset ja koskee isoihin rintoihini ensimmäistä kertaa. Ja tykkää ja nauttii siitä. Se tuntuu kiihottavalta ja todella hyvältä. Se kiihkeä kosketus. Siitä ei saa tarpeekseen.. 

Vierailija
53/90 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden jutussa "tarjonnut miehelle nuoltavaksi isoja rintojani siten, että hän alla, minä päällä ja mies melkein hukkuu isoihin rintoihini

Vierailija
54/90 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kirjoitella (edellisen kysymyksen kirjoittaneen) miehen kanssa, tästä ja muista hyvältä tuntuvista asioista?

Saat hankkia runkkumateriaalisi muilla keinoin.

Vierailija
55/90 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pukeutuu erittäin avarakauluksiseen paitaan ja mies ei saa katsettaan irti naisen isoista rinnoista, upealla rintavaolla. Se tunne ja hetki kun mies koskettaa isoja rintoja ensin himokkaasti vaatteiden päältä ja se on kaikista kiihkein hetki kun mies riisuu rintaliivit eka kertaa hitaasti kiusoitellen ja katseellaan himoiten katsoen jonka jälkeen pääsee puristelemaan ja hyväilemään niitä loputtomasti... 

Vierailija
56/90 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää 

Vierailija
57/90 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden jutussa "tarjonnut miehelle nuoltavaksi isoja rintojani siten, että hän alla, minä päällä ja mies melkein hukkuu isoihin rintoihini

Tällainen on unelmien täyttymys 

Vierailija
58/90 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiihotu rintojen hyväilystä enkä halua että tissejäni/nännejäni nuollaan.

N38 

Vierailija
59/90 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kiihotu rintojen hyväilystä enkä halua että tissejäni/nännejäni nuollaan.

N38 

Huh, onneksi on paljon muunlaisia naisiakin....

Vierailija
60/90 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pukeutuu erittäin avarakauluksiseen paitaan ja mies ei saa katsettaan irti naisen isoista rinnoista, upealla rintavaolla. Se tunne ja hetki kun mies koskettaa isoja rintoja ensin himokkaasti vaatteiden päältä ja se on kaikista kiihkein hetki kun mies riisuu rintaliivit eka kertaa hitaasti kiusoitellen ja katseellaan himoiten katsoen jonka jälkeen pääsee puristelemaan ja hyväilemään niitä loputtomasti... 

Oh, kostuin jo lukemisesta. Kun sais kokeakin. Tosin, itselläni pienehköt rinnat, mutta oikein käyttökelpoiset. Mieheni sanoo olevansa "tissimies", muttei silti juurikaan rintojani hyväilee, ei käsin eikä suulla, vaikka pyytäisinkin. Muuten oikein hyvä mies.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän