Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen imeminen

M46
21.08.2022 |

Yksi seksin kohokohdista on minulle hetki, kun saa riisua naiselta rintsikat ja suudella ja imeä rintoja..nännien kovettuessa imeä pitempään samaa rintaa..vaihtaa rintaa välillä ja jatkaa suukottelua ja imemistä.. samalla voi kädellä hyväillä pillua pikkuhousujen päältä kiusoitellen.. voin nuolla rintoja vaikka miten pitkään ja vaikka tyydyttää naista samalla dildolla..nainen voi hyväillä halutessaan kulliani samalla..

Olennaisinta on minulle se, että nainen tykkää ja kiihottuu rintojensa hyväilystä ja imemisestä ja vielä parempaa, jos oikein toivoo, että hyväilisin rintoja..

Eli jos täällä on naisia, joitka kiihottuu rintojensa hyväilystä, niin mielelläni kuulisin mikä tuntuu teistä parhailta. Jostain syystä muuten itselle suosikkirinnat ovat olleet C75 kupit. Kuppikoko ei nyt sano varmaan mitään tai vaikuta mihinkään, mutta parhaat muistot ko. tisseistä:) Nainen sai myös orgasmin, kun nuolin rintoja..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että alkoi panettaan! Rakastan nipple playtä, olen siis nainen. Voisin antaa jonkun käsitellä tissejäni ihan loputtomiin. En kyllästy siihen ikinä. Mulla 75G, on mitä hiplata.

Vierailija
62/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että alkoi panettaan! Rakastan nipple playtä, olen siis nainen. Voisin antaa jonkun käsitellä tissejäni ihan loputtomiin. En kyllästy siihen ikinä. Mulla 75G, on mitä hiplata.

Mmmhhh..nuihin kun pääsis käsiksi 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh tää on paras ketju ikinä. Miten tässä huoneessa on yhtäkkiä näin kuuma??!!

Ou Yeah!!!

- The Shaft

Vierailija
64/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on tissimies.

T. 85F liiankin hyvin kovettuvilla ja erottuvilla nänneillä

Vierailija
65/69 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni ja kevyt ... kaikinpuolin sirorakenteinen... Mulla on pienet -sellaiset kouraan mahtuvan kokoiset, mutta isonänniset rinnat. En käytä rintsikoitakaan joka päivä ja jos ja kun nännit "näkyvät" puseron läpi. näkykööt...Mua se ei haittaa. Rinnat ovat erittäin herkät kosketukselle. Nännejä vähän imaista ja aah, uuh!

Se kun nännit näkyy vaatteiden läpi, vahingossa...Yes!!

Vierailija
66/69 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot nännit. 

Vierailija
67/69 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot nännit.