Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen imeminen

M46
21.08.2022 |

Yksi seksin kohokohdista on minulle hetki, kun saa riisua naiselta rintsikat ja suudella ja imeä rintoja..nännien kovettuessa imeä pitempään samaa rintaa..vaihtaa rintaa välillä ja jatkaa suukottelua ja imemistä.. samalla voi kädellä hyväillä pillua pikkuhousujen päältä kiusoitellen.. voin nuolla rintoja vaikka miten pitkään ja vaikka tyydyttää naista samalla dildolla..nainen voi hyväillä halutessaan kulliani samalla..

Olennaisinta on minulle se, että nainen tykkää ja kiihottuu rintojensa hyväilystä ja imemisestä ja vielä parempaa, jos oikein toivoo, että hyväilisin rintoja..

Eli jos täällä on naisia, joitka kiihottuu rintojensa hyväilystä, niin mielelläni kuulisin mikä tuntuu teistä parhailta. Jostain syystä muuten itselle suosikkirinnat ovat olleet C75 kupit. Kuppikoko ei nyt sano varmaan mitään tai vaikuta mihinkään, mutta parhaat muistot ko. tisseistä:) Nainen sai myös orgasmin, kun nuolin rintoja..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan mahdollisimman hellä imeskely ja kielellä lirputtelu. Mulla toimii myös ihan tajuttoman hyvin niinkin yksinkertaisin juttu, että hellästi ikään kuin pyyhkii nännin yli sormella edes takaisin. Että ei ainakaan pitäisi jäädä kellään osaamisesta kiinni. Vastapainona kaikelle hellyydelle haaveilen, että joku imaisisi minulle fritsun tissiin intohimon tuoksinassa. Just tänään aamulla, kun oli pitkästä aikaa vapaa aamu, niin haaveilin siitä, että olisi joku innokas mies vieressä hoitamaan kyseistä virkaa. Mutta valitettavasti sinkkuna mennään. Enkä varmaan ihan hetkeen moiseen tilanteeseen edes ole päätymässä, koska arastelen rintojeni näyttämistä niin paljon, koska ne ovat todella isot ja raskaat luomutissit. Mutta joka tapauksessa jatka valitsemallasi linjalla ja mä toivon kans et joskus vielä törmään mieheen, joka tykkää ko. aktiviteetista ja kestää ja hyväksyy tissini.

Vierailija
2/44 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luomutissithän on ihanat nuolla, suudella ja hyväillä. Tuo kuulosti mielenkiintoiselta ja kiihottavalta, että haluaisit rintoihisi imettävän fritsun.. jos tuollaisen toiveen tietää ennakkoon, niin satunnaisesti varmasti imisin tisseihisi merkit:)

Terv. Alkup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kiihoittavaa, kostuin jo lukemisestakin. Rakastan, että rintojani imetään, nuollaan, hyväillään, nipistellään ja puristellaan. Välillä hellästi ja välillä niin että mekein sattuu. ParasTa kun mies sekoaa rinnoistani täysin, kiihkoissaan huohottaa, imee ensin toista ja sitten toista, vaihtaa tekniikkaa ja painaa rinnat yhteen että saa imettyä nännejä. Minä todellakin saan ekan orgasmin jo näin,ilman pilluun koskemista. Vapisen ja painaudun.miehen reittä vasten märkänä ja valuen. Oih, panettaaa.

Vierailija
4/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kiihoittavaa, kostuin jo lukemisestakin. Rakastan, että rintojani imetään, nuollaan, hyväillään, nipistellään ja puristellaan. Välillä hellästi ja välillä niin että mekein sattuu. ParasTa kun mies sekoaa rinnoistani täysin, kiihkoissaan huohottaa, imee ensin toista ja sitten toista, vaihtaa tekniikkaa ja painaa rinnat yhteen että saa imettyä nännejä. Minä todellakin saan ekan orgasmin jo näin,ilman pilluun koskemista. Vapisen ja painaudun.miehen reittä vasten märkänä ja valuen. Oih, panettaaa.

Rakastan kun Nainen saa orgasmin jo tissien imemisestä... se saa minutkin kiimaan. Sen jälkeen on ihanaa nuolla, imeä ja juoda kiimalimoja pillusta *lurps*

Vierailija
5/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikin alkuun on kiihottavaa kun mies ei heti riisu rinsikoita pois, vaan silittelee kivikovia nännejäni pitsin päältä, ujuttaa sormen rintsikoiden alle ja härnää nänniä. Voi myös työntää koko käden rintsikoihini ja laittaa kuvuksi rinnan päälle ja myös puristelee. Parasta myös takaapäin molemmilla käsillä rintojen puristelu ja hierominen ja nostelu. Samalla pikkuhiljaa irrottaen hakaset ja ottaa molemmat rinnat käsiinsä. Laaittunut ja kiihottunut katse saa kiimaiseksi kun mies tuijottaa tissejäni haltioissaan ja alkaa suudella niitä vain että pelkkä nänni on suussa.

Vierailija
6/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh tää on paras ketju ikinä. Miten tässä huoneessa on yhtäkkiä näin kuuma??!!

Vierailija
7/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikin alkuun on kiihottavaa kun mies ei heti riisu rinsikoita pois, vaan silittelee kivikovia nännejäni pitsin päältä, ujuttaa sormen rintsikoiden alle ja härnää nänniä. Voi myös työntää koko käden rintsikoihini ja laittaa kuvuksi rinnan päälle ja myös puristelee. Parasta myös takaapäin molemmilla käsillä rintojen puristelu ja hierominen ja nostelu. Samalla pikkuhiljaa irrottaen hakaset ja ottaa molemmat rinnat käsiinsä. Laaittunut ja kiihottunut katse saa kiimaiseksi kun mies tuijottaa tissejäni haltioissaan ja alkaa suudella niitä vain että pelkkä nänni on suussa.

laittaisitko viestiä kiitos :)

tissinimiija46@protonmail.com

Vierailija
8/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko panettaa liikaa nyt😂 mun omat jutut😅, mies vois tulla kotiin imemään mun rintoja ihan just

Vierailija
9/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun itse ohjailen tissejäni ollessani miehen päällä, roikutaan niitä miehen naaman päällään ja omilla käsillä puristelen niitä samalla kun mies imee ja nuolee. Välillä vaihdan toisen tiesin käsiteltäviksi ja samalla mies runkkaa pilluani omilla käsillä.

Vierailija
10/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun saisi imeä maitotissiä... unelmieni täyttymys

Vierailija
11/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun saisi imeä maitotissiä... unelmieni täyttymys

Vierailija
12/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä otan tissin suuhun aina jos asento sen sallii. Muuten mennään puristellulla. Vaimokin tykkää ja haluaa usein että puristan tissiä/tissejä kun hän on saamassa orgasmia.

Vierailija
13/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rintojen imemistä, nuolemista, puremista ja nipistelyä. Joskus minulla on koko päivän nipistimet nänneissä ja illalla mies sai hoidella superarat nännit, joskus hellästi, joskus rajusti. Saan orgasmin joissain olosuhteissa nännien hyväilystä. Minut saa kiimaan jo sillä kun hipaisee nänniä ohimennen.

Nyt kun löytäisi vielä miehen jolla suoranainen fetissi rintoihin sekä muuhun nuolemiseen..

Vierailija
14/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan rintojen imemistä, nuolemista, puremista ja nipistelyä. Joskus minulla on koko päivän nipistimet nänneissä ja illalla mies sai hoidella superarat nännit, joskus hellästi, joskus rajusti. Saan orgasmin joissain olosuhteissa nännien hyväilystä. Minut saa kiimaan jo sillä kun hipaisee nänniä ohimennen.

Nyt kun löytäisi vielä miehen jolla suoranainen fetissi rintoihin sekä muuhun nuolemiseen..

Komppaan tätä. Siis, että kiima iskee pelkästä hipaisusta. Välillä on nännit niin herkillä, että ei voi olla edes kotona ilman liivejä, koska kun paita hinkkaa tai mikä tahansa oma käsi tai kaapin ovi osuu niihin niin samantien kouraseen alakerrassa. Ja samasta haaveilen, tissien kanssa leikkimisestä tykkäävästä miehestä. Noihin nipistimiin en kyllä lähde, nännit liian arat, vain hellyyttä mulle kiitos. Imeskellä tosin saa kovaakin....

Vierailija
15/44 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löydätte naisii vaimoja jotka rentoja imi tissiä tyyppejä? Onko teillä monta lasta?

Vierailija
16/44 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Kuppikoko ei nyt sano varmaan mitään tai vaikuta mihinkään, mutta parhaat muistot ko. tisseistä:)

No ei, mutta jotenkin tavallaan hassukin havainto, että omalla kohdalla kohdalle osunut joko pieniä A tai sitten yli DD-kokoja ja sellainen ns. perus B-C-tissistö puuttuu melkeinpä kokonaan kohtaamisista.

Vaan eipä siinä tietenkään mitään vikaa, kyllähän aito tissien rakastaja rakastaa ja löytää hyvää kaiken kokoisista rinnoista.

Isot viehättää koska isot tissit on, noh isot tissit. Mitä sitä kiertelemään, onhan niillä vetovoimaa. Isoja on upeaa puristella, kun saa otetta oikein kämmenen täydeltä. Ja imeä oikein kunnolla, kun tuntee, että sitä vain riittää ja riittää

Toisaalta, yhtä kiertelemättä isot harvemmin ovat samalla tavalla pystyt ja muodoltaan tasapainoiset kuin pienet. Pienissä kiehtoo se terhakkuus ja usein kovat pystyt nännit, joita on mahtava nuolla ja imeä.

Olennaisinta on minulle se, että nainen tykkää ja kiihottuu rintojensa hyväilystä ja imemisestä ja vielä parempaa, jos oikein toivoo, että hyväilisin rintoja..

Noinhan se on. Kuten eräs takavuosien varsin isorintainen kumppani, jolla oli myös harmia rinnoistaan joskus totesi, taas kerran ikävien niska-hartiakipujen kanssa tuskaillessaan haluten päästä eroon koko rintavarustuksestaan.

-Meen lääkäriin näiden kanssa, tissit veks!

Katsoi sitten minua hetken aikaa (saatoin näyttää vähän huolestuneelta).

-Toisaalta, sä kyllä rakastat mun tissejä ja kun sä rakastat niitä, niin kyllä se niin hyvältä tuntuu, että taidan itsekin rakastaa niitä.

"Cunnilingus is next to godliness"

yonipistepujaatyahoopistecom

Vierailija
17/44 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko on kyllä jännä juttu, itsellä on aina ollut suht pienet rinnat b-kuppi, enkä ole kokenut niitä liian pieniksi. Jopa yhden lapsen imetyksen jälkeen ja kypsemmässä iässä ne ovat edelleen suht terhakat. Sekä nännit näpöttää tiukkoina kuin nuorella tytöllä. Herkkyys on ihan samaa luokkaa kuin nuorempanakin, silkkinen yöpaita saa aikaa sävähdyksen. Jos orgasmia pitää pitkittää, niin rintoihin ei silloin saa koskea.

Vierailija
18/44 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi seksikästä kun nainen huomioi omia tissejään, ottaa ne liiveistä tai nostaa paitaa, ja tarjoaa niitä imettäviksi. On kuumaa, kun nainen on päällä niin, että voin samanaikaisesti nuolla nännejä ja hivellä housujen läpi pillua.

Vierailija
19/44 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi seksikästä kun nainen huomioi omia tissejään, ottaa ne liiveistä tai nostaa paitaa, ja tarjoaa niitä imettäviksi. On kuumaa, kun nainen on päällä niin, että voin samanaikaisesti nuolla nännejä ja hivellä housujen läpi pillua.

Tämä on kyllä huomattu, en muista yhtään miestä joka ei sekoaisi rintojen tarjoamisesta :) pienikin tissien nostelu saa omalle miehelle stondiksen aikaan, saunassa ja suihkussa pitää vähän varoa ettei koske omiin tisseihinsä :)) sitten on kyyti kylmää

Vierailija
20/44 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen imeminen hellästi ja puristelu/koskettelu on kiihottavinta ikinä. Mies, muista myös kehua naisesi tissejä rakastellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi