Rintojen imeminen
Yksi seksin kohokohdista on minulle hetki, kun saa riisua naiselta rintsikat ja suudella ja imeä rintoja..nännien kovettuessa imeä pitempään samaa rintaa..vaihtaa rintaa välillä ja jatkaa suukottelua ja imemistä.. samalla voi kädellä hyväillä pillua pikkuhousujen päältä kiusoitellen.. voin nuolla rintoja vaikka miten pitkään ja vaikka tyydyttää naista samalla dildolla..nainen voi hyväillä halutessaan kulliani samalla..
Olennaisinta on minulle se, että nainen tykkää ja kiihottuu rintojensa hyväilystä ja imemisestä ja vielä parempaa, jos oikein toivoo, että hyväilisin rintoja..
Eli jos täällä on naisia, joitka kiihottuu rintojensa hyväilystä, niin mielelläni kuulisin mikä tuntuu teistä parhailta. Jostain syystä muuten itselle suosikkirinnat ovat olleet C75 kupit. Kuppikoko ei nyt sano varmaan mitään tai vaikuta mihinkään, mutta parhaat muistot ko. tisseistä:) Nainen sai myös orgasmin, kun nuolin rintoja..
Kommentit (44)
Voi ap, voi tulla imemään rintojani vaikka kuinka pitkään. Minä nautin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rintojen imemistä, nuolemista, puremista ja nipistelyä. Joskus minulla on koko päivän nipistimet nänneissä ja illalla mies sai hoidella superarat nännit, joskus hellästi, joskus rajusti. Saan orgasmin joissain olosuhteissa nännien hyväilystä. Minut saa kiimaan jo sillä kun hipaisee nänniä ohimennen.
Nyt kun löytäisi vielä miehen jolla suoranainen fetissi rintoihin sekä muuhun nuolemiseen..
Olet kuin tehty minulle! Rakastan imeä, näykkiä ja nipistellä rintoja. Parasta on kun Nainen saa orgasmin rintojen hyväilysta ja pyytää että nuolisin lisää muualtakin.
Uuh, naisena kiihotun lukiessa tätä ketjua. Kaikenlainen rintojen hyväily on kiihottavaa, pillussa alkoi heti sykkiä ja mies juuri nosti päätänsä kun kuuli minun huokailevan, arvaispa vaan mitä täällä lueskelen😅
Voi kun ylettäisin imeä omaa rintaani, tekisin sen nyt, niin kovaa himottaa kosketus
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rintojen imemistä, nuolemista, puremista ja nipistelyä. Joskus minulla on koko päivän nipistimet nänneissä ja illalla mies sai hoidella superarat nännit, joskus hellästi, joskus rajusti. Saan orgasmin joissain olosuhteissa nännien hyväilystä. Minut saa kiimaan jo sillä kun hipaisee nänniä ohimennen.
Nyt kun löytäisi vielä miehen jolla suoranainen fetissi rintoihin sekä muuhun nuolemiseen..Olet kuin tehty minulle! Rakastan imeä, näykkiä ja nipistellä rintoja. Parasta on kun Nainen saa orgasmin rintojen hyväilysta ja pyytää että nuolisin lisää muualtakin.
Harmi kun tälläiseen mieheen ei ikinä törmää livenä. Ollaan tehty toisillemme :)
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun löytäisi vielä miehen jolla suoranainen fetissi rintoihin sekä muuhun nuolemiseen..Olet kuin tehty minulle! Rakastan imeä, näykkiä ja nipistellä rintoja. Parasta on kun Nainen saa orgasmin rintojen hyväilysta ja pyytää että nuolisin lisää muualtakin.
Harmi kun tälläiseen mieheen ei ikinä törmää livenä. Ollaan tehty toisillemme :)
Täällähän minä olen tissinimija46@protonmail.com
vierailijaxyz kirjoitti:
Voi että kun joskus tapaisi ap:n oloisen miehen! Pelkkä viestin lukeminen sai Mulla on isohkot D-kupin rinnat ja niissä erittäin näkyvästi nöpöttävät nännit. Miehet sanoo että ihanat on, mutta eipä niille kuitenkaan paljon huomiota irtoa. Sellainen kielellä lirputtelu on parasta ja saa minut nopsaan orkun partaalle. Mutta mitäpä voi sinkkuna muuta kuin haaveilla.
Ihan tavallinen kaverihan minä olen, mutta meillä varmasti kohtaisi niin sanotusti kysyntä ja tarjonta:) Jäin nyt miettimään minkälaiset sinun D-kupin rinnat olisivatkaan, riisua ensin rintsikoista... Mites pitkään kestät, että niitä suutelisin..?
terv. Alkuperäinen
ps. minä en ole muuten jakanut sähköpostia tässä ketjussa.
Ihana ketju.
Minulla on tosi pienet rinnat ja ne ovat äärimmäisen herkät. Todella rakastan niiden hyväilyä, nuolemista sekä nännien puristelua ja sivelyä ja imemistä. Saan helposti orgasminkin nännien koskettelusta.
Kumpa mieheni antaisi rinnoilleni enemmän huomiota ja ennen kaikkea näkisin, että hän nauttii siitä. Olen pyytänyt useasti ja pyydettäessä kyllä koskettelee, mutta ei oikein muuten ja ei selvästi omaa miestä sytytä tuo. Se vähän harmittaa, mutta kaikkea ei saa, muuten seksi on kuitenkin ihan mahtavaa ja toisaalta peppu ja muut osani saavat sitten sitäkin enemmän huomiota.
Ohimennen miehen antama huomio rinnoille olisi myös ihanaa ja virittäisi minut heti tunnelmaan ja odottamaan.
Sytyttää ajatellakaan miestä, joka nauttii rintojen hyväilystä.
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä otan yhteyttä ;) malta ainakin iltaan saakka..
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postia laitettu.. vinkkaa jos ei saapunut perille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postia laitettu.. vinkkaa jos ei saapunut perille :)
tietyssä fiiliksessä...
On ihanaa, kun mieheni nuolee, näykkii ja lipittää rintojani esileikin aikana. Ihanaa on myös, kun takaapäin panneessaan mies koskettelee rintojani ja juuri orgasmin hetkellä puristaa nännejäni voimakkaasti sormillaan... Aaahh...
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju.
Minulla on tosi pienet rinnat ja ne ovat äärimmäisen herkät. Todella rakastan niiden hyväilyä, nuolemista sekä nännien puristelua ja sivelyä ja imemistä. Saan helposti orgasminkin nännien koskettelusta.
Kumpa mieheni antaisi rinnoilleni enemmän huomiota ja ennen kaikkea näkisin, että hän nauttii siitä. Olen pyytänyt useasti ja pyydettäessä kyllä koskettelee, mutta ei oikein muuten ja ei selvästi omaa miestä sytytä tuo. Se vähän harmittaa, mutta kaikkea ei saa, muuten seksi on kuitenkin ihan mahtavaa ja toisaalta peppu ja muut osani saavat sitten sitäkin enemmän huomiota.
Ohimennen miehen antama huomio rinnoille olisi myös ihanaa ja virittäisi minut heti tunnelmaan ja odottamaan.
Ooh parasta mitä voin kuvitella! Pienet rinnat joissa nöpöttää terhakat nännit, kovettuu tässä jo pelkästä ajatuksesta😋Kyllä saisivat huomiota minulta! Sujauttaisin käteni tuon tuostakin paitulisi alle kun haluaisin tuntea miten nipukat kovettuvat kämmenien ihoa vasten. Siitä innostuisin niin että imemäänhän niitä pitäisi päästä, eikä pelkästään sitä vaan myös nuolemaan. Lirputtaisin vuorotellen molempia ja välillä imaisisin koko pikku tisulin suuhuni ja kiusaisin sitten nännin kielelläni onnen hekumaan, pinkeän kovaksi ja halukkaaksi!
Mieleni tekisi hieroa nyt jo äärimmilleen jäykistyneen kankeni erittämä kiimalima nänneihisi😛 Saada ensimmäinen siemensyöksy hangaten turpeaa terskaani nännejäsi vasten, tuntea kuinka kiihottunut nisäsi hieroisi terskan alapintaa yhä nautinnollisemmin, kunnes en kestäisi enää ja spermaryöppyni roiskahtaisi kuumana ensin kaulallesi ja kuorruttaisi lopulta molemmat ihanat rintasi kermaisen vaaleaan peitteeseen.
Olisi kiva saada kommentteja nänniorgasmeista; miten ne vertautuvat muihin orgasmimuotoihin (nautinnollisuus)? Miten helposti pystyt niitä saamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju.
Ooh parasta mitä voin kuvitella! Pienet rinnat joissa nöpöttää terhakat nännit, kovettuu tässä jo pelkästä ajatuksesta😋Kyllä saisivat huomiota minulta! Sujauttaisin käteni tuon tuostakin paitulisi alle kun haluaisin tuntea miten nipukat kovettuvat kämmenien ihoa vasten. Siitä innostuisin niin että imemäänhän niitä pitäisi päästä, eikä pelkästään sitä vaan myös nuolemaan. Lirputtaisin vuorotellen molempia ja välillä imaisisin koko pikku tisulin suuhuni ja kiusaisin sitten nännin kielelläni onnen hekumaan, pinkeän kovaksi ja halukkaaksi!
Mieleni tekisi hieroa nyt jo äärimmilleen jäykistyneen kankeni erittämä kiimalima nänneihisi😛 Saada ensimmäinen siemensyöksy hangaten turpeaa terskaani nännejäsi vasten, tuntea kuinka kiihottunut nisäsi hieroisi terskan alapintaa yhä nautinnollisemmin, kunnes en kestäisi enää ja spermaryöppyni roiskahtaisi kuumana ensin kaulallesi ja kuorruttaisi lopulta molemmat ihanat rintasi kermaisen vaaleaan peitteeseen.
No huh :) t. tuo pienirintainen
Isonakin muistaa hyvin miten koulussa ihailin tyttöjen rintoja. Se ikävaihe kun ne kasvoivat selvästi oli jotenkin niin maaginen. Ja voi luoja kun niitä vasten sai painautua limudiskossa. Kun sen kauniin pehmeäihoisen kanssa hitaiden jälkeen kiihkeästi suukotellessa koulun nurkalla sai vähän ottaa kovaa pippeliä ulos hämärässä ja sai pehmoista kättä hyväilemään sitä. Samalla suloja ulos tytön paitaa nostamalla ja hellästi niitä hyväillen. Ei ihanampaa.
Noista ajoista eteenpäin lumo ei ole kadonnut. Sen saman ihanan pehmeäkätisen tuoksukin huumaa. Ja tykkään edelleen ottaa rinnat samalla tavalla esille vaikka ihan kesken arkisten juttujen ja hyväillä niitä. Hän nauttii ja hyväilee mua samalla.
No huh! Kyl itselläki pikkuhousut kostuu tätä settiä ku lukee ;)
Toisinaan tykkään niistä ja en tykkää omista rinnoistani, riippuu päivästä ja moodista, voin puhua isoista luomurinnoista (75E) teini-iässä oli pienemmät mutta aina olleet isommat jo 15 vuotiaasta asti jotain D tissien luokkaa (nyt olen 25v)
Ei mitkään superherkät yleensä, mutta voi luoja ne tykkää huomiosta ;b kaikenlainen nuoleskelu, imuttelu ja käsillä huomioiminen. Tulis vaa mies vastaa joka tykkäisi isoista rinnoista ja niiden kanssa puuhailusta ;)
Vierailija kirjoitti:
No huh! Kyl itselläki pikkuhousut kostuu tätä settiä ku lukee ;)
Toisinaan tykkään niistä ja en tykkää omista rinnoistani, riippuu päivästä ja moodista, voin puhua isoista luomurinnoista (75E) teini-iässä oli pienemmät mutta aina olleet isommat jo 15 vuotiaasta asti jotain D tissien luokkaa (nyt olen 25v)
Ei mitkään superherkät yleensä, mutta voi luoja ne tykkää huomiosta ;b kaikenlainen nuoleskelu, imuttelu ja käsillä huomioiminen. Tulis vaa mies vastaa joka tykkäisi isoista rinnoista ja niiden kanssa puuhailusta ;)
Minusta on parasta, kun saa antaa isoille rinnoille huomiota, olen ehdottomasti tissimies :) Tuntuu hyvältä, kun saa työntää käden paidan alle, hipeltää nänniä rintsikoiden päältä sormea nännin yli liikuttaen. Tuntea kuin nänni hiljaa alkaa nöpöttää ja muuttuu kovaksi. Siinä vaiheessa monesti itsehillintä pettää ja paita ja rintsikat lentää äkkiä päältä pois ja kostea kieli hakeutuu nännille ja sitä myöden nänni löytää tiensä suuhun.. voi hitto kun tekee mieli saada isot rinnat käsittelyyn..
Täällä mies jolla vaimo joka saa tissiorkkuja mutta turhan harvoin on fiilikset päällä.
Parhaalta rinnat tuntuvat kun ovat miehen kuorruttamat ja sitten ne ovat liukkaat ja ihanat puristeltavat.
Imetysaikana otin tavaksi lauetessani vaimon sisään ottaa rinnasta täydennystä. Että tasapaino säilyy, miehinen lasti vaimolle ja vaimolta naisellinen lasti minulle. ;)
Voi että kun joskus tapaisi ap:n oloisen miehen! Pelkkä viestin lukeminen sai Mulla on isohkot D-kupin rinnat ja niissä erittäin näkyvästi nöpöttävät nännit. Miehet sanoo että ihanat on, mutta eipä niille kuitenkaan paljon huomiota irtoa. Sellainen kielellä lirputtelu on parasta ja saa minut nopsaan orkun partaalle. Mutta mitäpä voi sinkkuna muuta kuin haaveilla.