Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kanssa työttömät apuja kysyn

Vierailija
21.08.2022 |

mitä nyt, työkkärin omasivut on nyt huollossa ja mun olisi pitänyt ilmoittaa ne hakupaikat.
Se aukee vasta 18 tänään jolloin näen pääsenkö ilmoittamaan vai joudunko byrokratiapyöritykseen.Ei se oo mun vika että niitä sivuja päivitetään. Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerkeääkö ne työkkärissä muka tarkistaa, että onko hakenut ilmoittamiaan työpaikkoja vai ei. Ei niillä riitä resurssit niitä kyselemään. Ja jos 30 työtöntä hakee samaan paikkaan niin työllistäähän se niitä työpaikkojakin, jos sinne koko ajan työkkäristä oitellaan tai laitetaan viestiä että hakiko xx töihin teille.

Vierailija
22/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä onko kukaan vain ilmoittanut työpaikan mutta ei hakenut siihin, onko siitä jäänyt kiinni?

Mitä sitten käy?

Eihän niillä millään riitä aika ruveta soittelemaan ja kyselemään onko tämän niminen hlö hakenuut tänne töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon täyttänyt työkkärin sivuille työpaikkojen tiedot, mutta en jaksa lähettää hakemuksia. Ei ne ehdi niitä työnantajilta kysellä.

Vierailija
24/24 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ne kysyy, jos haettava paikka on esim S-ketju, myyjän tehtävät?

Osa paikoista on niin epämääräisiä, että hakijallekin on mysteeri mistä on kyse, niin miten olisi työkkärityypeillä aikaa setviä minne soitella ja kelle siellä. 

Tai jos on ollut anonyymi haku. 

Muutenkaan en usko, että kelle vaan kuka keksii väittää olevansa työkkäristä, kerrotaan onko joku hakenut ja milloin jotain paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi